Чи можливо отримати досвід відпочинку на GORO Mountain Resort ще до його відкриття
13:00 | Економічна правда
Новий гірський всесезонний курорт GORO Mountain Resort, що з’явиться у Львівських Карпатах, відкрив cвоє представництво в центрі Києва — на вул.
Антоновича, 44, у ЖК CHICAGO Central House.
Воно відтворює атмосферу майбутніх готелів курорту, які зараз активно будуються.Записатись на індивідуальну консультацію
Простір живої взаємодії з інвесторамиВажливий акцент роботи київського представництва GORO зосереджений на інвестиціях у готельний бізнес курорту.
Тут інвестори можуть отримати індивідуальну презентацію, розглянути різні моделі та сценарії участі у проєкті й одразу побачити прогнозовані показники будь-якого лота за допомогою спеціально розробленого інвестиційного калькулятора.Записатись на індивідуальну консультацію
Він у режимі реального часу показує зміну дохідності, капіталізації, що дозволяє швидко оцінити ефективність інвестиції та перспективи розвитку курорту.
Поруч із цим частина команди працює у коворкінгу представництва, забезпечуючи відкритість і живу взаємодію з відвідувачами.
Тут також відбуваються переговори з партнерами та підрядниками, презентуються макети готелів і демонструються матеріали, що відображають концепцію GORO.Окрім того, компанія нещодавно запустила сайт GORO Development, де потенційні інвестори можуть провести перше знайомство з проєктом і записатися на індивідуальну консультацію з експертами компанії.
Атмосфера гір посеред столиці
Простір побудований за принципом цілісної концепції, як і гірський курорт GORO, де від дизайну до дрібниць усе продумано так, щоб взаємодіяти з людиною на кожному кроці.
Вже з перших секунд гість опиняється у середовищі, де сучасний підхід до архітектури та дизайну органічно поєднано з переосмисленою бойківською традицією.
Задумка дизайн-концепції інтер"єру простору GORO Mountain Resort - створити досвід гостя перших готелів комплексу ONDE Hotel, які відкриються у 2028-му: від входу і рецепції до вітальні та зони відпочинку.
"Розуміння справжньої цінності курорту можливе тільки через особистий досвід.
Саме тому київське представництво побудоване як повноцінний готельний маршрут, де кожна деталь не випадкова, а продумана, сенсова, автентична.
Це рішення має створити для інвесторів та відвідувачів "ефект занурення": те, що сьогодні можна побачити у представництві у 2028 році, стане реальністю в готельних комплексах", - зазначає CEO GORO Development та GORO Mountain Resort Володимир Гаразд.
Усе оформлено в стилі органічного девелопменту: використано натуральні матеріали, просту й функціональну геометрію, візуальний аскетизм і нейтральну палітру.Відпочинок в GORO починається тут
Вже з перших секунд відвідування представництва GORO перетворюється на маленьку подорож готелями курорту:
На вході – стійка рецепції з масиву дерева та плетінням, що задає теплий і природний тон усьому простору.
Поруч – вішак, стилізований під старовинні бойківські рогачі.
Відвідувачі залишають одяг та навіть можуть взути капці — маленький, але промовистий жест турботи й запрошення увійти в інший ритм.
Простора вітальня з шестиметровим панорамним вікном, м’якими диванами у тканині букле та масивними дерев’яними столиками допомагає поєднати роботу та відпочинок: тут однаково доречно провести ділову зустріч чи просто перепочити, відновлюючи сили.
Погляд одразу привертає масштабна інсталяція ручної роботи з лозоплетіння.
Центральним елементом дизайну стала масштабна інсталяція з лозоплетіння, яку понад три місяці розробляли локальні майстри.
Її форма поєднує знаки та образи, що уособлюють всесезонність гірського курорту.
Тут можна побачити каяки, які нагадують про літні пригоди на воді, велосипеди — символ активного дозвілля у горах, тенісні ракетки — про спорт і здоровий ритм життя.
А лижі та сноуборди відсилають до головної гордості курорту — 45 трас, на яких одночасно зможуть кататися понад 25 тисяч райдерів.
Виконана з натуральних матеріалів і створена вручну інсталяція поєднує ремісничі традиції та сучасний дизайн, перетворюючись на метафору того, як GORO поєднує спадщину й інновації.
Кухонна зона з фасадами з фактурного дерева, міні-баром і посудом відтворює рішення майбутніх номерів, а ванна кімната з травертиновим умивальником і дзеркалом з підсвіткою демонструє увагу до дрібниць.
Простір GORO має два рівні, що символічно поєднують різні сценарії життя: на першому – готельна частина з лаунжем, кухнею й атмосферою курорту, а на другому – діловий простір з переговорними кімнатами та коворкінгом.
Через скляні перегородки вільно проходить денне світло, що створює відчуття легкості й відкритості та відображає ключові принципи компанії – прозорість і довіру.
Про GORO Mountain Resort
ОККО Group розпочала будівництво масштабного рекреаційного проєкту GORO Mountain Resort у жовтні 2024 року.
На території гірського курорту планують побудувати лижні траси з системами штучного засніження, сучасні гондольні та крісельні канатні дороги, а також Welcome- та Mountain-центри.
Загальна площа першої черги – 127 гектарів, курорт зможе приймати до 5 тисяч лижників одночасно та понад 500 тисяч відвідувачів щорічно.
Реалізацією готельної нерухомості курорту та залученням інвестицій займається інвестиційно-девелоперська компанія GORO Development, заснована у 2021 році.
Вона відповідає за розробку архітектурних концепцій, будівництво, функціональне та рекреаційне наповнення, а також залучення інвестицій у готельний бізнес.
В основу своєї філософії компанія заклала принципи органічного девелопменту гірських територій: низька щільність забудови, гармонійне поєднання архітектури з природним середовищем, врахування ландшафту та використання натуральних матеріалів.
Архітектура має лише органічно доповнювати природний простір, а не змінювати його, а природа завжди має залишатися головною дійовою особою.
ОККО Group у GORO Mountain Resort виступає єдиним власником, основним інвестором, майстер-девелопером, забудовником та оператором, що забезпечує гармонійний розвиток та цілісну концепцію всесезонного рекреаційного проєкту.
До розробки міжнародного формату курорту були залучені австрійські експерти ILF Group (майстер-план та лижна інфраструктура) та PKF Hospitality (інвестиційний аналіз та концепція).