Команда ініціативи «Світ дослідників» від Henkel провела три наукові майстер-класи для дітей, які зазнали впливу війни
12:10 | Fin.Org.UaУ межах міжнародної освітньої ініціативи «Світ дослідників» компанія Henkelспільно з благодійним фондом «Голоси дітей» організувала серію навчальних майстер-класів з хімії для дітей віком 10-15 років, які постраждали внаслідок війни в Україні.
Інтерактивні уроки стали частиною програми заключної зміни табору «Голосний кемп», який проходив у селі Лекечі Чернівецької області. У День знань, 1 вересня, під час трьох занять діти мали змогу поринути в захопливий світ науки та відтворити хімічні експерименти.
«Наша мета — показати дітям, що наука може бути цікавою та доступною. Через практичні завдання ми допомагаємо розвивати критичне мислення й аналітичні навички. Це особливо важливо в складних умовах, коли школярі мають обмежений доступ до освіти та здебільшого навчаються дистанційно», — каже Олена Єфремова-Курсік, президентка Henkel в Україні.
Разом із вчителькою хімії, двома помічниками та казковою Дослідницею діти повторили 12 наукових експериментів і, зокрема, дізналися про природні індикатори, створили штучний вулкан, дослідили властивості крохмалю, а ще — виміряли площу своєї шкіри та навчилися робити папір.
«У програмі наших кемпів поєднуються творчість, спорт, психологічна підтримка та інтелектуальний розвиток. Саме в такому комплексі дитина може вдало реабілітуватися після пережитих подій, спричинених війною. Партнерство з компанією Henkel показує, як бізнес може підтримувати дітей шкільного віку через освіту та розвиток їхніх талантів. Ми переконані, що наука може стати джерелом натхнення та надії на краще майбутнє. А інтерактивна наука, яка базується на отриманні власного досвіду, тим паче», — зазначає Віталіна Пацьора, менеджерка «Голосного кемпу».
Особливу увагу під час майстер-класів приділили питанням екології. Школярі дізналися, як хімія може сприяти охороні довкілля та допомагати зберігати природні ресурси: від виготовлення біорозкладних пакетів до сортування пластику та переробки макулатури.
«У співпраці з благодійним фондом «Голоси дітей» ми змогли не лише розважити дітей, але й навчити їх новому та хоча б частково компенсувати освітні втрати, завдані війною. Для дітей, які пережили травматичний досвід, такі позитивні освітні активності мають особливе значення. Вони допомагають відновити інтерес до пізнання світу, повертають відчуття безпеки та нормальності», — додає Олена Єфремова-Курсік, президентка Henkel в Україні.
Henkel в Україні регулярно підтримує ініціативи, пов'язані з допомогою дітям, адже вони є найбільш вразливою частиною населення. Серед них —гуманітарні та благодійні проєкти компанії Henkel, спрямовані на допомогу та підтримку дітей, зокрема:
Компанія Henkel в Україні надала 1 764 000 грн на реалізацію ініціативи «Дитинство без війни».
У партнерстві з Watsons Україна, бренди Henkel допомогли зібрати 500 000 грн на придбання та встановлення дизельного генератора.
Компанія передала пакет благодійної допомоги від співробітників Henkel для дітей звільненої після окупації Балаклії на Харківщині.
Henkel є спонсором ремонтних робіт для шкіл та дитячих садків, а також дітей, позбавлених батьківського піклування.
Благодійні проєкти компанії Henkel охоплюють дитячі заклади по всій Україні, надаючи допомогу через волонтерську платформу «СпівДія» та БФ FoodFundation.
Компанія підтримує ініціативи фонду допомоги дітям «SavED» та інші.
Про проєкт «Світ дослідників» від Henkel
«Світ дослідників» — міжнародна освітня ініціатива Henkel для учнів 2–4 класів початкової школи (8–11 років). Її мета — зробити науку цікавою, доступною й інтерактивною для дітей. Через практичні завдання школярі знайомляться з науковими методами, критичним мисленням, аналізом, дослідженнями та сталим розвитком. Програма охоплює теми, пов’язані з основними напрямками діяльності Henkel — клейові технології, прання, гігієна й екологічна свідомість. Зокрема, діти вчаться заощаджувати ресурси, сортувати сміття, використовувати вторинну сировину та дбати про власне здоров’я.
Про благодійний фонд «Голоси дітей»
З 2015 року благодійний фонд «Голоси дітей» допомагає дітям і сімʼям, які постраждали від війни. Завдяки благодійним внескам організація надає психологічну допомогу та індивідуальну гуманітарну підтримку сімʼям, працює з громадами й закладами для дітей в межах усієї країни. Ключове завдання — допомогти дитині впоратися з тим, що відбувається навколо, та розвиватись. У пріоритеті фонду надання комплексної психологічної підтримки дитині та сімʼї, повне розуміння їхніх потреб, пропрацювання й робота з подолання в них наслідків війни.
З 2024 року організація проводить «Голосний кемп» — дитячий табір для дітей, які зазнали травматичного впливу війни, зокрема дітей з родин ВПО, військовослужбовців і тих, хто мешкає на прифронтових або деокупованих територіях.
Про компанію «Хенкель»
Завдяки своїм брендам, інноваціям і технологіям компанія Henkel займає провідні позиції на світовому ринку промислових і споживчих товарів. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» є світовим лідером на ринку клеїв, герметиків і функціональних покриттів. Завдяки підрозділу «Споживчі бренди» компанія займає провідні позиції на багатьох ринках і в багатьох категоріях по всьому світу, особливо в сфері догляду за волоссям, прання та догляду за оселею. Три провідні бренди компанії – Loctite, Persil і Schwarzkopf. У 2024 фінансовому році Henkel відзвітувала про обсяг продажів на суму понад 21,6 млрд євро та скоригований операційний прибуток на суму близько 3,1 млрд євро. Привілейовані акції Henkel включені до фондового індексу Німеччини DAX. Сталий розвиток – це давня традиція у Henkel. Компанія має чітку стратегію сталого розвитку з конкретними цілями. Компанію Henkel було засновано в 1876 році. Станом на сьогодні в ній працює понад 47 000 співробітників по всьому світу, об'єднаних сильною корпоративною культурою, спільними цінностями та спільною метою: «Pioneers at heart for the good of generations». Більше інформації на сайті www.henkel.com.