Лабубу-манія: Pop Mart наростила продажі на 250% за квартал
18:50 | Економічна правда
Китайський виробник іграшок Pop Mart International Group Ltd.
продемонстрував зростання доходів на 250% завдяки попиту на нові ляльки Labubu.
Про це повідомляє Bloomberg.
При цьому на закордонних ринках продажі зросли на 370%, тоді як у Китаї збільшилися на 190%.
Продажі Pop Mart зросли з другої половини минулого року завдяки випуску мініляльок Labubu.
Вони подобаються як знаменитостям, так і звичайним споживачам.
Західні ринки продовжували демонструвати швидше зростання продажів Pop Mart.
Виручка в Америці зросла на 1270% у третьому кварталі.
Продажі в Європі зросли на 740%, в Азійсько-тихоокеанському регіоні - на 170%-175%.
Компанія на початку цього року сподівалася досягти 20 мільярдів юанів ($2,8 мільярда) річного доходу.
В серпні головний виконавчий директор Ван Нін заявив на конференції з питань прибутків, що навіть 30 мільярдів юанів буде достатньо легко досягти.
Побоювання щодо того, що бум на ляльок Labubu може охолонути, зупинили приголомшливе зростання акцій Pop Mart з моменту досягнення піку наприкінці серпня.
Читайте також: Лабубу-манія: чому китайська іграшка-монстр стала такою популярною
Нагадаємо:
У серпні китайська компанія Pop Mart повідомила про рекордне зростання фінансових показників у першому півріччі 2025 року.
Водночас вже у вересні повідомлялося, що охолодження ажіотажу навколо ляльок Labubu зупинило одне з найбільших зростань акцій у світі, втративши мільярди доларів з вартості Pop Mart, яка вивела іграшок на ринок.