Дніпропетровщина: за понад два місяці роботи в Офісі податкових консультантів суб’єкти звернень отримали 2 713 консультацій
16:59 | Fin.Org.UaГоловне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що з 08 вересня 2025 року при 20 територіальних органах ДПС України розпочали роботу Офіси податкових консультантів – спеціалізовані центри, створені для надання якісних, своєчасних, кваліфікованих і безоплатних усних консультацій із питань застосування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС.
Місія Офісу податкових консультантів – допомогти платникам у складних податкових питаннях, уникнути помилок та штрафів, перетворити взаємодію з податковою службою на партнерство.
Консультації охоплюють широкий спектр питань: оподаткування фізичних та юридичних осіб, електронні сервіси та звітність, податкові спори, податковий аудит, фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО, контроль за обігом підакцизних товарів, зупинення реєстрації ПН/РК, податковий борг, надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, трансфертне ціноутворення. Офіс податкових консультантів – це новий формат взаємодії між ДПС та платниками податків, який гарантує доступність, неупередженість, конфіденційність та якісний сервіс.
У Дніпропетровській області Офіс податкових консультантів розташований за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 25.
Прийом здійснюється без попереднього запису – у години вільного прийому (пн – пт з 8 год 30 хв по 17 год 00 хв), за попереднім записом – у зручний для відвідувача час (номер телефону для запису (056) 374 31 18).
За понад два місяці роботи Офіс податкових консультантів у Дніпропетровській області продемонстрував значний попит на послуги.
За період з 08.09.2025 по 09.12.2025 надано 2 713 консультацій юридичним та фізичним особам з питань застосування податкового та іншого законодавства. Більшу частину складають запити від ФОП та громадян. Аналіз звернень показав, що платники найчастіше потребують допомоги з наступних питань: особливості застосування спрощеної системи оподаткування, нарахувань по нерухомому майну, земельному податку, МПЗ (38,7%); надання кваліфікованих електронних довірчих послуг (24,3%), подання документів податкової звітності, сервіси Електронного кабінету та внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (27,2%), виникнення та погашення податкової заборгованості (6,9%). Результати роботи Офісу свідчать про попит у платників на послуги податкового консультування та ефективність роботи такого механізму. Бізнес та громадяни зацікавлені в оперативному отриманні якісних і кваліфікованих консультацій з податкового законодавства та партнерських відносинах з податковою.

