Експерти визначили, які легковики найчастіше купують приватні особи та підприємства
16:50 | Економічна правда. Колонки
З січня по вересень український автопарк поповнили майже 53 тис.
нових легкових авто.
З них – 69% було реалізовано приватним клієнтам, а 31% придбали юрособи.
Про це повідомляє Укравтопром.
Зазначається, що у порівнянні аналогічним періодом 2024р.
продажі нових легковиків в приватному сегменті авторинку збільшились на 5%, а у корпоративному зменшились на 10%.
За даними Укравтопром, купуючи нові легкові авто приватні покупці віддавали перевагу таким моделям:
1.
TOYOTA RAV-4 - 1988 од.;
2.
BYD Song Plus - 1950 од.;
3.
VOLKSWAGEN ID.Unyx - 1538 од.;
4.
HYUNDAI Tucson - 1451 од.;
5.
RENAULT Duster - 1264 од.
Водночас у юридичних осіб найбільшим попитом користувались:
1.
RENAULT Duster - 2599 од.;
2.
SKODA Octavia - 729 од.;
3.
TOYOTA Prado - 551 од.;
4.
SKODA Kodiaq - 533 од.;
5.
TOYOTA RAV-4 - 516 од.
Нагадаємо:
За підсумками вересня сумарний обсяг сегмента легкових електромобілів в Україні становив рекордні 12,1 тис., що на 5,9% більше, ніж було у серпні, та на 89,2% більше відносно вересня-2024.
Вперше найпопулярнішими в Україні стали повністю електричні моделі, їм належить третина вересневих продажів нових авто, торік було 15,3%.

