Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за серпень 2025 р.
10:57 | Міністерство економіки УкраїниЗ 1 по 31 серпня 2025 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
10 листів – що кваліфіковано, як звернення громадян;
1 лист – від юридичної особи.
109 – запитів на публічну інформацію, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
69 – безпосередньо від громадян; 24 – від юридичних осіб; 13 – від громадських об’єднань; 3 – від журналістів.
За каналом зв’язку надходження:
75 – електронною поштою; 28 – через органи влади; 3 – від інших органів, установ; 3 – поштою.
За видом інформації:
69 – інші види інформації; 18 – інформація про стан довкілля; 13 – правова інформація; 4 – статистична інформація; 2 – соціологічна інформація; 1 – інформація про товар; 1 – інформація довідково-енциклопедичного характеру; 1 – науково-технічна інформація.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
з питань інформації про стан довкілля – 36;
департаменту економіки безпеки і оборони – 10;
департаменту політики власності та санкцій – 7;
департаменту праці – 7;
департаменту управління персоналом – 5;
департаменту документообігу та контролю – 5;
департаменту юридичного забезпечення – 5;
департаменту розвитку реального сектору економіки – 4;
департаменту зайнятості – 4;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 4;
з питань аграрної політики та земельних відносин – 4;
департаменту фінансової політики та страхування воєнних ризиків– 3;
департаменту технічного регулювання – 3;
департаменту сфери публічних закупівель та конкурентної політики – 3;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 2;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 2;
департаменту зовнішньо-економічної діяльності та торговельного захисту – 1;
департаменту з управління об’єктами державної власності – 1;
департаменту торговельних угод – 1;
департаменту залучення інвестицій з міжнародними організаціями – 1;
управління індустріальних парків та супроводу інвестицій – 1.
Розглянуто 109 запитів на публічну інформацію, із них:
на 51 запит надано роз’яснення; 19 запитів вирішено позитивно; 19 запитів знаходяться на виконанні; 16 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; на 4 запити відмовлено у задоволенні.
Стосовно 10 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 4 звернення – надано роз’яснення, 2 звернення направлено належним розпорядникам інформації відповідно до ст. 7 Закону України “Про звернення громадян”, 1 звернення повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”, 1 звернення вирішено позитивно, 1 звернення не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян”, 1 звернення знаходиться в роботі.
На 1 лист від юридичної особи надано роз’яснення.