КПП – дієвий майданчик інформаційно-консультаційної підтримки
12:33 | Fin.Org.UaЗа роз’ясненнями щодо порядку отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (Витяг) і способів подання документів, необхідних для його отримання до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) звернулися об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) м. Дніпро.
Запит надійшов на електронну скриньку комунікаційної податкової платформи ГУ ДПС (КПП).
Під час зустрічі фахівці ГУ ДПС розповіли, що неприбуткова організація, яка за рішенням органу Державної податкової служби України (ДПС) внесена до Реєстру неприбуткових установ та організацій (Реєстр) може звернутись до контролюючого органу із запитом про отримання витягу з Реєстру (Запит) та отримати безоплатно Витяг протягом трьох робочих днів з моменту отримання запиту.
Запит обов’язково має бути підписаний керівником або уповноваженою особою із обов’язковим зазначенням дати, коду ЄДРПОУ, способу отримання.
Він подається контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації в один з таких способів:
- надсилається поштою (за місцезнаходженням або податковою адресою);
- безпосередньо до контролюючого органу (особисто надається платником (його представником) за місцем обліку платника податків);
- засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством) за адресою cabinet.tax.gov.ua (меню «Листування з ДПС»)).
За результатами розгляду Запиту платник може отримати Витяг поштою або безпосередньо у контролюючому органі чи засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет».
Податківці також проінформували про сучасні формати спілкування з платниками податків.
Всю актуальну інформацію можна знайти на сучасних інформаційних платформах податкової служби регіону: субсайті «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» вебпорталу ДПС, сторінці у Facebook та на YouTube-каналі.
Крім того, для надання фахових консультацій платникам та їхньої інформаційної підтримки у податковій службі Дніпропетровщини працює 111 номерів телефонів «гарячих ліній» за 24 напрямками роботи.
Відкритий діалог у черговий раз підтвердив, що КПП – дієвий майданчик, інформаційно-консультаційної підтримки і допомоги платникам.