"Дочка" держпідприємства "Антонов" починає будувати ангар для своїх літаків у Лейпцигу
18:14 | Економічна правда
Дочірня компанія ДП "Антонов" починає будівництво ангару для технічного обслуговування літаків в аеропорту Лейпцигу у Німеччині.
Про це пише INTERFAX-Україна.
Antonov Logistics Salis GmbH, дочірня компанія ДП "Антонов" створена для обслуговування вантажних авіаперевезень за програмою країн НАТО.
Вона починає будівництво ангару для технічного обслуговування літаків в аеропорту Лейпцигу у Німеччині, який після повномасштабної агресії московія проти України став основною базою авіакомпанії "Авіалінії Антонова", говориться у повідомленні.
Аеропорт у Лейпцигу – другий за величиною авіаційного вантажний хаб в Німеччині.
Будівля буде зведена на площі близько 24 тис.
кв.
м, підготовчі роботи до будівництва вже тривають, а його завершення заплановано на 2027 рік.
Авіакомпанія "Авіалінії Антонова" заснована в 1989 році.
Як зазначено на її сайті, парк авіакомпанії складається з одного літака Ан-225 "Мрія", семи Ан-124-100 "Руслан", одного Ан-22 "Антей", одного Ан-26 та одного Ан-74Т.
За даними ГК "Укроборонпром", внаслідок ворожих дій московії на початку вторгнення розгромлено базу (НП "Антонов") у Гостомелі, пошкоджено базу на Святошині, знищено літаки Ан-26, Ан-74 та Ан-225 "Мрія".
Постраждав також ще один Ан-124, тоді як п"ять інших Ан-124 вивели з України.
Після модернізації ще один "Руслан" у липні 2025 року переправили з Києва до Лейпцигу.
Нагадаємо:
Раніше ДП "Антонов" повідомило, що у зв"язку з неможливістю виконання міжнародних авіарейсів з України, п"ять літаків типу Ан-124-100 "Руслан" тимчасово базуються в аеропорту Лейпцигу.
Після завершення модернізації Ан-124-100 компанії "Антонов" перелетів до Німеччини.
Літак, виготовлений у 1994 році, має понад 21 тис.
льотних годин та понад 5,5 тис.
польотів.
Раніше повідомлялося, що генеральний прокурор Канади розпочав процедуру конфіскації літака АН-124 "Руслан", що належить російській авіакомпанії "Волга-Днепр".
В українському АТ "Антонов" очікують, що передача російського вантажного літака почнеться у 2025 році.
На прохання канадського уряду спеціалісти АТ "Антонов" проінспектували московитський літак і констатували, що він перебуває в ідеальному стані.
Раніше повідомлялося, що народні депутати подали правки до законопроєктів про створення Defence City, щоб авіабудівні підприємства отримали такі ж преференції, як і інші учасники оборонно-промислового комплексу, щоб розвивати авіаційну спроможність України.
Пропозиції представників українського авіапрому щодо включення до Defence City враховані частково.