Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»
12:16 | Fin.Org.UaЯкісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС – один з важливих напрямків роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС).
Всього у січні – липні 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 74 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб (далі – звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо нарахувань в ІКП – 40 звернень (54,1%);
- щодо отримання адміністративної послуги – 11 звернень (14,9%);
- щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,4%);
- відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (2,7%);
- ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 13 звернень (17,6%);
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 1 звернення (1,4%);
- проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (2,7%).
Також у січні – липні2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 135 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр».
Загальна тематика письмових звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 52 (38,5%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання – 23 (17,0%);
- контрольно-перевірочна робота – 21 (15,6%);
- податкова заборгованість – 11 (8,1%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 11 (8,1%);
- податкова знижка– 3 (2,2%);
- отримання довідки про доходи – 2 (1,5%);
- інші питання – 12 (9,0%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 54 одиниці (січень – липень 2024 – 81 звернення).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 19 звернень. Загальна тематика звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 8 звернень (42,1%);
- контрольно-перевірочна робота – 6 (31,6%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (10,5%);
- отримання довідки про доходи – 1 (5,3%);
- інші питання – 2 (10,5%).
Порівняно з відповідним періодом 2024 року загальна кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА»збільшилась на 12 одиниць (січень – липень 2024 – 7 звернень).