Попит на віддалену ідентифікацію та верифікацію громадян через Систему BankID НБУ суттєво зріс у ІІ кварталі 2024 року
19.07 17:40 | Національний банк України
У ІІ кварталі 2024 року спостерігалося стабільне зростання попиту на використання Системи BankID НБУ як способу віддаленої ідентифікації та верифікації громадян для отримання доступу до широкого спектру дистанційних послуг в Україні.
Загальна кількість успішних електронних ідентифікацій з використанням системи у квітні – червні цього року становила 22,3 млн шт.
Це більш як на третину (на 38%) перевищує показник I кварталу 2024 року.
Наразі це найбільша кількість успішних ідентифікацій за квартальний період з початку роботи системи.
Сьогодні Система BankID НБУ налічує 39 банків-ідентифікаторів та 106 абонентів – надавачів послуг.
Упродовж II кварталу 2024 року до неї підключено шість нових абонентів:
АТ "Піреус Банк МКБ" у статусі абонента-ідентифікатора;
п’ять абонентів – надавачів послуг [чотири комерційних (фінансові послуги) та один некомерційний (державні послуги)].
Зокрема, у травні цього року до Системи BankID НБУ був підключений і розпочав свою роботу Мобільний застосунок Резерв+, що надає можливість військовозобов’язаним віддалено оновлювати свої облікові дані відповідно до вимог законодавства.
З моменту запуску і до кінця червня в цьому застосунку з використанням Системи BankID НБУ було здійснено 5,5 млн успішних ідентифікацій.
"Як і обіцяли, не зупиняємося на досягнутому та продовжуємо дбати про ефективний розвиток Системи BankID НБУ.
Зокрема, ми впровадили новий функціонал – автоматизовану процедуру розгляду спорів для наших комерційних абонентів системи.
Тепер створення заяви на оскарження успішної електронної ідентифікації та її опрацювання сторонами спору є простим, зручним і здійснюється в Особистому кабінеті абонента Системи BankID НБУ", – повідомила заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваціиного розвитку Національного банку України Ольга Василєва.