Meta надасть користувачам ЄС вибір щодо персональної реклами
19:03 | Економічна правда
Компанія Meta надасть користувачам Facebook та Instagram у ЄС можливість вибору щодо персоналізованої реклами.
Про це повідомляється на сайті ЄС.
Єврокомісія заявила, що це рішення прийнято відповідно до закону ЄС про цифрові ринки.
Нові опції з"являться для користувачів вже у січні наступного року.
Meta надасть користувачам чіткий вибір: вони зможуть або погодитися на обмін усіма своїми даними та отримувати повністю персоналізовану рекламу, або обмінюватися меншою кількістю особистих даних і бачитиме менш персоналізовану рекламу.
Ці зміни є наслідком рішення Єврокомісії, яка ще у квітні 2025 року визнала, що Meta порушує закон про цифрові ринки, пов"язане з вибором користувачів.
Після впровадження нових правил комісія проведе перевірку, щоб оцінити, як ця нова рекламна модель вплинула на користувачів та ринок.
Нагадаємо:
Європейський Союз планує розпочати нове антимонопольне розслідування щодо Meta Platforms через впровадження функцій штучного інтелекту в WhatsApp.

