ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - СОБОРНИЙ ТА ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!

15.05 16:27 | Fin.Org.Ua

 
 
Про відображення у фіскальному чеку РРО та/або ПРРО назви товару при продажу вживаних технічно складних побутових товарів
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра)  нагадує, що відповідно до п. 12 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненням суб’єкти господарювання зобов’язані вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку.
Порядок та форма обліку товарних запасів для фізичних осіб – підприємців, у тому числі платників єдиного податку, встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. При цьому суб’єкт господарювання зобов’язаний надати контролюючим органам на початок проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), що підтверджують облік та походження товарних запасів (зокрема, але не виключно, документи щодо інвентаризації товарних запасів, документи про отримання товарів від інших суб’єктів господарювання та/або документи на внутрішнє переміщення товарів), які на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об’єкті).
Такі вимоги не поширюються на фізичних осіб – підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість (крім тих, які провадять діяльність з реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння).
Форма та зміст фіскального касового чека на товари (послуги) (далі – фіскальний чек) та інших розрахункових документів, надання покупцю яких є обов’язковим, встановлені Положенням про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13 із змінами та доповненнями (далі – Положення № 13).
Пунктом п. 2 розд. II Положення № 13 передбачено, що при реалізації товарів (послуг) обов’язковим реквізитом у фіскальному чеку є, зокрема, назва товару (послуги).
Тобто, фіскальний касовий чек на товари (послуги) вважається відповідним (у частині ідентифікації товару), якщо в ньому зазначена назва товару (послуги).
Кожна модель і модифікація комп’ютерної техніки має основні частини та складові комп’ютера (комплектуючі), а в технічній документації на таку техніку чітко зазначено назву і характеристики кожної з них.
Частини комплектуючих є технічно складними пристроями, а відповідно продаж таких комплектуючих потребує ведення обліку товарних запасів за місцем реалізації всіх товарів та відповідно створення субʼєктом господарювання документів у передбачений законодавством спосіб, визначений абзацом першим п. 44.1 ст. 44 та абзацом першим п. 177.10 ст. 177 Податкового кодексу України, що будуть свідчити про походження таких товарів.
Враховуючи викладене, назва товару в фіскальному чеку реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмного РРО повинна зазначатися так, щоб виконувались одночасно дві умови: назва має відображати споживчі ознаки товару та однозначно ідентифікувати товар чи послугу в документообігу суб’єкта господарювання.
 
 
Про порядок встановлення ставки збору за місця для паркування транспортних засобів
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) нагадує, що відповідно до п. 268 прим.1.3 ст. 268 прим.1 розд. ХІІ Податкового кодексу України (далі – ПКУ) ставки збору за місця для паркування транспортних засобів (далі – збір) встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 кв. метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі до 0,075 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
При визначенні ставки збору сільські, селищні, міські ради враховують місцезнаходження спеціально відведених місць для паркування транспортних засобів, площу спеціально відведеного місця, кількість місць для паркування транспортних засобів, спосіб поставлення транспортних засобів на стоянку, режим роботи та їх заповнюваність.
Ставка збору та порядок сплати збору до бюджету встановлюються відповідною сільською, селищною, міською радою (п. 268 прим.1.4 ст. 268 прим.1 розд. ХІІ ПКУ).
 
 
Про строки проведення виїзних (невиїзних) планових та позапланових перевірок
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) нагадує, що відповідно до абзаців першого і другого п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених ПКУ, а фактичні перевірки – ПКУ та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Строки проведення документальної планової перевірки встановлені ст. 82 ПКУ (п. 77.7 ст. 77 ПКУ).
Строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені ст. 82 ПКУ (п. 78.6 ст. 78 ПКУ).
Відповідно до п. 82.1 ст. 82 ПКУ тривалість перевірок, визначених у ст. 77 ПКУ, не повинна перевищувати 30 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 робочих днів, інших платників податків – 20 робочих днів.
Продовження строків проведення перевірок, визначених у ст. 77 ПКУ, можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – не більш як на 5 робочих днів, інших платників податків – не більш як на 10 робочих днів.
Згідно з абзацами першим – восьмим п. 82.2 ст. 82 ПКУ тривалість перевірок, визначених у ст. 78 ПКУ, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 5 робочих днів, для фізичних осіб – підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому – восьмому цього пункту, – 3 робочі дні, інших платників податків – 10 робочих днів.
Продовження строків проведення перевірок, визначених у ст. 78 ПКУ, можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків – не більш як на 5 робочих днів.
Документальна позапланова перевірка з підстав, визначених у п.п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 ПКУ, для фізичних осіб – підприємців, які не мають найманих працівників, проводиться у строк, визначений абзацом першим п. 82.2 ст. 82 ПКУ, за наявності за два останні календарні роки одночасно таких умов:
- платником податку подано податкову декларацію про відсутність доходів від провадження господарської діяльності;
- платник податку не зареєстрований як платник податку на додану вартість;
- в контролюючих органах відсутня податкова інформація щодо:
використання платником податку найманої праці фізичних осіб;
відкритих платником податку рахунків у банках та інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/електронних гаманцях в емітентах електронних грошей.
Отже, тривалість документальної планової перевірки не повинна перевищувати 30 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 робочих днів, інших платників податків – 20 робочих днів.
Продовження строків проведення документальної планової перевірки можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – не більш як на 5 робочих днів, інших платників податків – не більш як на 10 робочих днів.
Тривалість документальної позапланової перевірки не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 5 робочих днів, для фізичних осіб – підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому – восьмому п. 82.2 ст. 82 ПКУ, – 3 робочі дні, інших платників податків – 10 робочих днів.
Продовження строків проведення документальної позапланової перевірки можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків – не більш як на 5 робочих днів.
У разі якщо під час проведення перевірки платник податків надає документи менше ніж за три робочі дні до дня її завершення або якщо надіслані у порядку, передбаченому абзацом першим п. 44.7 ст. 44 ПКУ, документи надійшли до контролюючого органу менше ніж за три робочі дні до дня завершення перевірки, проведення перевірки може бути додатково продовжено до строків, встановлених п. 82.2 ст. 82 ПКУ, на строк три робочі дні (абзац дев’ятий п. 82.2 ст. 82 ПКУ).
 
 
Актуальне під час семінару з платниками податків
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Днями проведено семінар для платників податків в якому взяла участь начальник Соборної ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Алла Булава.
Учасників заходу проінформували про роботу Комунікаційної податкової платформи, яка створена на базі Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС). Так, представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до ГУ ДПС з нагальними питаннями стосовно податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС надіславши запит на електронну скриньку за адресою dp.ikc@tax.gov.ua.
Зупинились на праві громадян на податкову знижку.
Нагадали, що підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається до 31 грудня (включно), наступного за звітним, податкового року. 
Зауважили, що якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався  правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.
Обговорювалися питання легалізації трудових відносин, правильного заповнення реквізиту «Призначення платежу», роботи антикорупційного сервісу ДПС «Пульс».
 
 
Під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» про право громадян на податкову знижку
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Днями за участі заступника начальника Соборного відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Вікторії Чабаненко відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Про право громадян на податкову знижку».
Під час сеансу громадяни отримали відповіді на питання щодо права громадян на застосування податкової знижки, підстав для її нарахування, термінів подання декларації про майновий стан і доходи тощо.
Крім того, платників проінформовано про певні обмеження щодо застосування податкової знижки.
 
 
Зустріч з представниками бізнесу: про податкову знижку та інше
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Відбулася зустріч заступника начальника Шевченківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталії Андрєєвої з платниками податків.
Обговорювались категорії громадян у яких виникає право на податкову знижку.
Розглянуті питання легалізації заробітної плати, застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) / програмних РРО, правильності заповнення реквізиту «Призначення платежу» при сплаті податкових зобов’язань.
Платники проінформовані про роботу Комунікаційної податкової платформи. Так, на базі Головного управління ДПС у Дніпропетровській (далі – ГУ ДПС) створена електронна скринька за адресою dp.ikc@tax.gov.ua на яку представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до ГУ ДПС з нагальними питаннями.
Учасники зустрічі отримали друковану продукцію з питань оподаткування.
 
 
Платникам податків Соборного району м. Дніпра протягом січня – квітня 2024 року надано понад 5 600 адміністративних послуг
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Протягом січня – квітня поточного року платники податків Соборного району м. Дніпра отримали 5 690 адміністративних послуг.
Серед найбільш запитуваних адміністративних послуг є:
- - видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки)даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків – 1 529;
- надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 1 476;
- внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку – 957;
- реєстрація платника єдиного податку – 640.
«Крім того, платники звертались за отриманням адміністративних послуг таких, як видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору – 313, реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 224, реєстрація реєстраторів розрахункових операцій – 217, тощо», - повідомила начальник Соборної ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Алла Булава.
 
 
Про застосування РРО/ПРРО під час зустрічі з представниками інституту громадянського суспільства
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Соборний та Шевченківський район м. Дніпра) інформує.
За ініціативи інституту громадянського суспільства проведено зустріч за участі начальника Соборної ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Алли Булави.
Під час заходу розглядались актуальні питання застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО)/програмних РРО.
Зустріч пройшла в діловій атмосфері. Сторони домовилися про подальшу співпрацю.
 
 
Питання єдиного внеску під час спілкування з представниками ЗМІ
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Днями відбулася прес-конференція для представників засобів масової інформації (далі - ЗМІ) за участі начальника Шевченківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Алли Свірської на тему «Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – єдиний внесок).
Представники ЗМІ отримали відповіді на питання щодо обліку платників єдиного внеску – страхувальників, бази нарахування, порядку обчислення та сплати внеску тощо.
 
 
Про легалізацію заробітної плати у коментарі для ЗМІ
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Днями заступник начальника Соборного відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Вікторія Чабаненко дала коментар представникам засобів масової інформації в якому відзначила, що надзвичайно актуальним і важливим сьогодні є питання легалізації виплати заробітної плати, цивілізованого оформлення трудових відносин між роботодавцем та найманим працівником.
Вона відзначила, що відносини між роботодавцями та найманими працівниками не завжди відповідають нормам законодавства. Як наслідок, ухилення від сплати податків і військового збору, які сьогодні вкрай необхідні для нашої країни.
Наголосила, що кожний працівник повинен мати належний соціальний захист, гарантований державою, безпечні і здорові умови праці, достойну заробітну плату, що зумовлює належні умови життя і соціальну стабільність.
Закликала роботодавців проявити свою громадянську свідомість та забезпечити вирішення питань легального оформлення трудових відносин, а найманих працівників – ніколи не погоджуватися працювати без належного оформлення трудових договорів.
 

Додати коментар

Користувач:
email:





The markets are wild,
Investors rush to take flight,
Uncertainty reigns.

- Fin.Org.UA

Новини

00:00 - Накази Міністерства енергетики України
00:00 - Новини від Міністерства енергетики України
00:00 - Регуляторні акти Міністерства енергетики України
21:25 - Кібер іншуртех Cowbell залучив 55 млн євро у раунді Серії C від Zurich
21:04 - Продовжуємо діалог з США щодо збільшення підтримки української економіки, - Юлія Свириденко
21:00 - Новини 26 липня: суперечки про підвищення ПДВ, спустошений Резервний фонд держбюджету 
20:44 - У Раді пояснили, коли треба ухвалити зміни до бюджету, аби військові вчасно отримали зарплати
20:20 - Продовжуємо діалог з США щодо збільшення підтримки української економіки - Юлія Свириденко
20:11 - У рамках Олімпійських ігор у Парижі стартувала глобальна комунікаційна кампанія VOLIA
20:06 - САП та НАБУ підозрюють екстоппосадовців у завданні "Центренерго" мільйонних збитків 
20:00 - Золото гнётся, но пока не сломлено
20:00 - Американцы критически мало сберегают, но это пока не беспокоит рынки
19:30 - Нацбанк випустив нову монету, присвячену медикам 
19:25 - S&P підвищило рейтинг Vienna Insurance Group на рівні "A+" зі стабільним прогнозом
19:25 - НБУ змінив тимчасового адміністратора CК “Саламандра”
19:25 - НБУ анулював ліцензії та виключення з реєстру СК "Велтлінер"
19:25 - Страховики констатують зростання тарифів на перестрахування відповідальності
19:10 - Посилюємо співпрацю з UNICEF Ukraine для прискорення імплементації програм водозабезпечення населення, розвитку кліматичної політики та залучення молоді до довкіллєвих треків
19:03 - Чому ПДВ підвищувати небажано, – роз’яснення Мінфіну
19:03 - Кількість працюючих індустріальних парків в Україні у 2024 може зрости до 20, у 2025 - до 30
18:59 - "Лукойл" збільшив морський експорт нафти через українські санкції проти "Дружби"
18:40 - Керівник "Укренерго" прокоментував рішення суду щодо перевірки його на корупцію
18:36 - Резервний фонд, з якого фінансують термінову відбудову та фортифікації, майже пустий
18:30 - Розпочинається обговорення змін до Положення про ліцензування банків
18:09 - Мінфін пояснює, чому не бажано підвищувати ПДВ 
18:01 - Де в Україні дешевше винаймати квартиру: опубліковано рейтинг
17:49 - Мораторії в Україні: чому від них потрібно відмовлятися
17:45 - Одному страховику та двом кредитним спілкам анульовано ліцензії та виключено їх з Державного реєстру фінустанов, двом платіжним установам відкликано ліцензії
17:43 - У суботу графіки відключення світла діятимуть лише протягом шести годин
17:39 - Без бюджетних коштів: на Оболонському острові облаштовують нові лави для сидінь


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар26.9582
Канадський долар29.7467
Юань Женьміньбі5.6672
Чеська крона1.7594
Данська крона5.9808
Гонконгівський долар5.2643
Форинт0.114098
Індійська рупія0.49086
Рупія0.0025218
Новий ізраїльський шекель11.2103
Єна0.26571
Теньге0.086782
Вона0.02965
Мексиканське песо2.2428
Молдовський лей2.3193
Новозеландський долар24.2232
Норвезька крона3.7417
московський рубль0.47849
Сінгапурський долар30.5834
Ренд2.2515
Шведська крона3.8054
Швейцарський франк46.5067
Єгипетський фунт0.8503
Фунт стерлінгів52.889
Долар США41.098
Білоруський рубль14.9382
Азербайджанський манат24.1767
Румунський лей8.9773
Турецька ліра1.2457
СПЗ (спеціальні права запозичення)54.5245
Болгарський лев22.8195
Євро44.6324
Злотий10.4437
Алжирський динар0.3007
Така0.34298
Вірменський драм0.10422
Домініканське песо0.68714
Іранський ріал0.0009632
Іракський динар0.030881
Сом0.46797
Ліванський фунт0.000452
Лівійський динар8.2969
Малайзійський ринггіт8.5755
Марокканський дирхам4.0591
Пакистанська рупія0.14528
Саудівський ріял10.7829
Донг0.0015892
Бат1.10139
Дирхам ОАЕ11.0136
Туніський динар12.8663
Узбецький сум0.0032215
Новий тайванський долар1.24709
Туркменський новий манат11.5583
Сербський динар0.36985
Сомоні3.7936
Ларі14.449
Бразильський реал7.3541
Золото97533.77
Срібло1140.7
Платина38298.82
Паладій37289.04

Курси валют, встановлені НБУ на 29.07.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
CRSR061028.111028.111028.111028.114112.44
FSTF021003.071003.071003.071003.075015.35

Дані за 05.07.2024