"ПриватБанк" змінить підхід до роботи з військовими та людьми з інвалідністю
14:50 | Економічна правда. Публікації
"ПриватБанк" запровадить системні зміни у роботі з військовими та ветеранами, а також людьми з інвалідністю після неприпустимої ситуації, що сталася із ветераном у Києві.
Про це повідомила пресслужба банку.
Йдеться, що банк взяв на себе зобов"язання повністю покрити витрати, пов"язані з лікуванням і протезуванням ветерана, та надати необхідну підтримку.
"Ми уже розпочали перегляд і зміну процедур обслуговування і створюємо окрему гарячу лінію для оперативного опрацювання звернень і скарг від ветеранів, ветеранок, військових і людей з інвалідністю, яка формуватиметься, зокрема, із залученням експертизи Патронатної служби "Янголи" 3-го Армійського корпусу", – зазначається в повідомленні.
Також працівники банку пройдуть додаткове навчання, аби подібні ситуації не повторювалися.
Крім того, банк співпрацює з ветеранськими спільнотами, військовослужбовцями, представниками НБУ, Міністерства у справах ветеранів, благодійних фондів та громадських організацій, аби напрацювати практичні рішення, які унеможливлять подібні випадки в майбутньому.
Водночас розпочалася робота над спільним проєктом із Міністерством у справах ветеранів, аби служби супроводу при лікарнях надавали допомогу з вирішенням у тому числі і фінансових питань, інформує "ПриватБанк".
Нагадаємо:
У Києві 20-річний ветеран, який втратив усі кінцівки на війні, не зміг відновити банківську карту, бо не зміг тримати її для підтвердження.
Глава НБУ перепросив та пообіцяв доставити військовому картку особисто.

