ПриватБанк разом з Visa та NAVI запустив першу в Україні геймерську фінансову екосистему
11:06 | Економічна правда. Колонки
Найбільший український банк ПриватБанк разом із Visa та кіберспортивною організацією NAVI оголосили про створення першої в Україні фінансової екосистеми, заточеної під геймерів та кіберспорт.
Про це інформує прес-служба банку.
Першим елементом майбутньої екосистеми стала колекція діджитал-скінів ПриватБанк x Visa x NAVI, доступна у застосунку Приват24.
Користувачі можуть персоналізувати картку та активувати 15% кешбеку в геймерських категоріях, отримати 30% знижки на мерч NAVI та взяти участь у розіграшах подарунків, включно з можливістю відвідати офіс NAVI.
Упродовж наступного року партнери розширюватимуть екосистему та презентують окрему геймерську картку з бонусами, інтеграціями та персоналізованим дизайном.
Стратегічна мета — створити комфортну інфраструктуру для гравців, де фінанси поєднуються з геймерським досвідом і реальними перевагами, пояснюють у банку.
"Ми хочемо зробити ігровий процес вигіднішим, цікавішим та комфортнішим для всіх геймерів України, щоб наші клієнти отримували відчутну вигоду за свої звичні покупки в іграх та цифрових сервісах", — коментує Оксана Конюшко, керівниця департаменту карткових продуктів ПриватБанку.
У Visa наголосили, що хочуть підтримати динамічний розвиток геймерської культури в Україні та створити фінансові рішення, які відповідають потребам молодого цифрового покоління.
"Геймінг сьогодні — важливий спосіб ментального відновлення, і в умовах постійного стресу це має особливе значення.
Тому ми прагнемо будувати екосистему, яка буде не просто зручною, а по-справжньому корисною для спільноти: від персоналізованих сервісів до нових можливостей для самовираження та взаємодії", — зазначила Олена Молодцова, старша менеджерка з маркетингу Visa в країнах Східної та Південно-Східної Європи, Центральної Азії та Кавказу.
У NAVI зазначають, що перша геймерська картка в Україні, буде створена гравцями для гравців.
"Разом із Visa та ПриватБанком ми об"єднали свої сили, щоби дати фанам більше, ніж просто емоції: кешбек на улюблені сервіси, знижки, розіграші, персоналізований скін.
Це командна робота брендів, яким довіряють мільйони", — розповів Олексій "ХАОС" Кучеров, операційний директор NAVI."Ми вибудовуємо для фанатів NAVI простий сценарій: коли щоденні оплати перетворюються на бонуси, активності й емоції, пов"язані з улюбленим клубом.
Ми хочемо, щоб у будь-якому місті України фанати відчували, що за ними стоїть велика спільнота та надійні партнери, які так само вірять у силу українського кіберспорту", — сказав Андрій Грищенко, виконавчий директор Федерації кіберспорту України та радник з комунікацій NAVI.

