Розвалювався на льоту: у московії екстрено посадили літак
13:30 | Економічна правда. Колонки
У російському Хабаровську здійснив екстрену посадку лайнер авіакомпанії "московія", на борту якого перебувало 90 пасажирів і п"ять членів екіпажу.
Під час польоту у літака відірвало частину обшивки, відлітали деталі двигуна.
Про це пише The Moscow Times.
Інцидент стався вранці 15 листопада.
Далекосхідна транспортна прокуратура відзвітувала про "технічну несправність" літака, через що о 9:00 він в аварійному режимі приземлився в Хабаровську.
"Один із підписників розповів, що у літака, який виконував рейс Владивосток - Благовєщенськ, під час польоту відірвало частину обшивки", – говориться у публікації.
Слідчий комітет розпочав дослідчу перевірку за ознаками порушення правил безпеки руху та експлуатації повітряного транспорту.
Інцидент відбувся на тлі скорочення Росією витрат на виробництво і ремонт літаків у півтора раза – з 139,6 млрд до 85,7 млрд рублів.
Читайте також: На крилах "канібалізму": як санкції перетворюють російську авіацію на металобрухт
Читайте також: "Жах на крилах": як московія втрачає "гордість" своєї цивільної авіації
Нагадаємо:
Раніше Ространснагляд повідомив про різке зростання кількості загиблих в авіакатастрофах у московії.
Кількість загиблих у катастрофах літаків комерційної авіації в московії з початку року перевищила сумарну кількість жертв таких подій за два попередні роки.
Раніше повідомлялося, що Казанський авіазавод (КАЗ) у 2025 році випустить лише один літак Ту-214 замість запланованих трьох.
Провал показників фіксується третій рік поспіль.
Російським авіабудівникам не вдалося створити аналоги іноземних підшипників і електронної компонентної бази для літаків.
"Наші підшипники навіть близько не стоять із тими, які потрібні нашій промисловості...
Друга больова точка – електронна компонентна база", – заявив гендиректор "Аерокомпозиту" Анатолій Гайданський.
Раніше ЕП писала, що літаки Sukhoi Superjet 100, які через відсутність західних запчастин опинились на межі зняття з експлуатації.
"Гордість російського авіапрому", яка із самого початку була збитковою, після запровадження санкцій взагалі стала небезпечною для життя: кількість інцидентів за два роки зросла вдвічі.

