Агенція Міноборони вперше закупила гігієнічні набори для "пакунків пораненого"
13:22 | Економічна правда
ДП "Державний оператор тилу" Міністерства оборони 9 та 10 жовтня уклав три контракти на постачання 50 тисяч наборів засобів особистої гігієни на 26,48 млн грн.
Про це пишуть "Наші гроші" з посиланням на "Прозорро".
Набори є частиною "пакунку пораненого" і контрактуються вперше.
Термін постачання - до 15 грудня.
Купують 48 тисяч чоловічих та дві тисячі жіночих наборів.
Обидва набори мають спільну основу: рушник, станки та крем для гоління, зубна щітка і паста, шампунь, гель для душу, дезодорант, крем, гребінець, ватні палички, антисептик, серветки та туалетний папір.
Засоби - здебільшого українського виробництва у стандартних об"ємах (200-300 мілілітрів), пакується все у рюкзак-мішок.
Жіночий набір відрізняється наявністю гігієнічних прокладок, ватних косметичних дисків та силіконової резинки для волосся.
До всіх наборів додаються листівки-подяки з 12-ма варіантами дитячих малюнків.
За підсумком торгів постачальниками стали:
ТОВ "Партнер Юкрейн" - підряд 13,85 млн грн.
Жіночі набори - 767 грн, чоловічі - 545 грн
ТОВ "ТК-Домашній текстиль" - два лоти на 12,63 млн грн.
Жіночі набори - 697 та 711 грн, чоловічі - 489 та 507 грн
Набори вдалося законтрактувати значно дешевше від очікуваної вартості визначеної ДОТом: 734 гривні за чоловічий набір та 959 гривень – за жіночий.
У торгах взяло участь 4-5 компаній, які активно змагались між собою.
На різних лотах економія становила 25-33%.
"Партнер Юкрейн" з Дніпра на ринку з 2017 року.
Власник і бенефіціар фірми дніпрянин Станіслав Яблонський, частка в 10% в підприємстві належить АТ "ЗНВКІФ "ВС Інвестмент" Владислава Штіпельмана.
"ТК-Домашній текстиль" на ринку з 2012 року.
Володіють фірмою Олександр Соколовський та Володимир Марценюк, серед засновників також АТ "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Геліон".
Підприємство входить в ТК-Груп Олександра Соколовського.
Нагадаємо:
Група "Текстиль-Контакт", заснована Олександром Соколовським, вклала понад 15 мільйонів доларів у розвиток своїх виробничих потужностей навіть за умов повномасштабної війни.