Єврокомісія оштрафувала три відомі фешн компанії: які порушення
10:15 | Економічна правда. Колонки
Європейська комісія оштрафувала Gucci, Chloe та Loewe за фіксацію цін перепродажу, що є порушенням норм конкуренції Євросоюзу.
Про це йдеться у повідомленні на сайті Єврокомісії.
"Розслідування Комісії показало, що три компанії обмежили можливість незалежних сторонніх роздрібних торговців, з якими вони співпрацюють, встановлювати власні роздрібні ціни на товари, розроблені та продані Gucci, Chloe і Loewe під їхніми торговими марками, як в Інтернеті, так і в офлайні", – говориться у повідомленні.
Така антиконкурентна поведінка призводить до підвищення цін і звужує вибір для споживачів, зазначає Єврокомісія.
Штрафи, які були зменшені у всіх трьох випадках завдяки співпраці компаній з Комісією, склали понад 157 мільйонів євро, говориться у повідомленні.
За даними комісії, Gucci, Chloe та Loewe, незалежно одна від одної, послуговувались стратегією обслуговування цін на перепродажі (RPM): виробник або постачальник встановлює мінімальну ціну, за якою продукція повинна продаватися роздрібними продавцями чи дистриб"юторами в Інтернеті та в офлайн-магазинах.
Тобто, компанії забороняли магазинам відхилятися від рекомендованих роздрібних цін, максимальних ставок знижок та визначених періодів розпродажів.
У деяких випадках вони також забороняли роздрібним продавцям пропонувати будь-які знижки або продавати якісь товари в Інтернеті.
Компанія Gucci має сплатити 120 млн євро, Chloe – 20 млн євро, а Loewe – близько 18 млн євро.
Єврокомісія знизила розміри штрафів за співпрацю компаній під час розслідування: для Gucci та Loewe – на 50%, для Chloe – на 15%.
Нагадаємо:
Раніше повідомлялося, що Європейська комісія завершила попереднє розслідування щодо AliExpress і побачила серйозні порушення правил цифрових платформ.
Акт про цифрові послуги (DSA) регулює роботу великих онлайн-платформ в ЄС та зобов"язує їх боротися з дезінформацією, нелегальними товарами і непрозорою рекламою.
Європейська комісія заявила, що активізує розслідування щодо порушення соціальною мережею Ілона Маска X правил ЄС про модерацію контенту, надіславши запити на інформацію та розпорядження про збереження відповідних документів.
Російський парфумерно-косметичний підрозділ об"єднаної французької групи Louis Vuitton Moёt Hennessy (LVMH) "Селдіко" продовжив договір оренди 3,5 тис.
кв.
м офісної нерухомості в бізнес-центрі "Сітідел" у Москві.
У московії, окрім Louis Vuitton, продовжують орендувати торгові площі й інші найбільші люксові бренди.
Серед них, за даними на липень 2025 року, Chanel, Brunello Cucinelly, Gucci, Tiffany & Co, Prada, Dior і Hermes, Burberry.