На контролі податківців – важливі податкові процеси
12:03 | Fin.Org.UaОрганізація та проведення документальних перевірок платників податків, які знаходяться у стадії припинення діяльності, – у центрі уваги онлайн зустрічі податківців Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) з платниками регіону, що відбулася за участю заступника начальника податкової служби Дніпропетровщини Миколи Бородюка.
«Одним з ключових інструментів отримання суб’єктами господарювання важливої інформації є зустрічі з фахівцями податкової. Вони забезпечують ефективну комунікацію з бізнесом шляхом детального обговорення питань податкового законодавства», – зазначив Микола Бородюк.
Податківці звернули увагу, що після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності платнику у першу чергу необхідно забезпечити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності. Для цього до контролюючого органу за місцем обліку потрібно подати декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються виключно доходи від проведення підприємницької діяльності.
Зняття з обліку здійснюється на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором, але лише після проведення передбачених законодавством перевірок платників та здійснення остаточного розрахунку.
Фахівці ГУ ДПС акцентували увагу, що через карантин та воєнний стан на сьогоднішній день перевірки проводяться за період з 01.01.2019 по дату внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про припинення діяльності.
Предметом таких перевірок є, зокрема, своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплата усіх передбачених Податковим кодексом України податків і зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Окрім того, інспектується дотримання роботодавцем законодавства щодо офіційного працевлаштування співробітників.
Учасники зустрічі отримали фахові відповіді на актуальні питання як стосовно документальних перевірок, так і щодо можливостей електронних сервісів та сучасних форматів спілкування з платниками.
Особливу увагу приділили новому простору – Офісу податкових консультантів (Офіс). Ключове завдання сучасного сервісу – оперативне і безоплатне надання платникам консультацій з податкових питань.
Відкритий діалог та взаємна довіра – фундамент побудови прозорої та ефективної співпраці податкової з бізнесом.