Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»
16:25 | Fin.Org.UaЯкісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС, – важливий напрямок роботи податкової служби Дніпропетровщини.
У січні – вересні 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 95 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо нарахувань в ІКП – 49 звернень (51,6%);
- ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 1 звернень (22,1 %);
- щодо отримання адміністративної послуги – 11 звернень(11,57 %);
- відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (2,1%);
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 2 звернення (2,1 %);
- проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (2,1 %);
- щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,1%).
Крім того упродовж січня – вересня2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 159 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр», загальна тематика яких:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 55 (34,6%);
- контрольно-перевірочна робота – 30 (18,9%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 27 (17,0%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 14 (8,8%);
- податкова заборгованість – 14 (8,8%);
- отримання довідки про доходи – 4 (2,5%);
- податкова знижка– 3 (1,9%);
- інші питання – 12 (7,5%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 53 одиниці (січень – вересень 2024 року – 106 звернень)
Також на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 26 звернень. Загальна тематика цих письмових звернень, стосувалась:
- питань щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 10 звернень (38,5%);
- контрольно-перевірочної роботи – 9 (34,6%);
- отримання чи відмови від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (7,7%);
- отримання довідки про доходи – 2 (7,7%);
- інших питань – 3 (11,5%).
Кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА»збільшилась на 18 одиниць порівняно з минулим роком(січень – вересень 2024 року – 8 звернень).