Звернення громадян: результати опрацювання заяв, які надійшли до податкової служби Дніпропетровщини
17:38 | Fin.Org.UaГоловним управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні – вересні 2025 року до ГУ ДПС надійшло 772 звернення громадян, з них – 772 заяви.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 472 звернення (61,1%);
- податок на майно – 118 звернень (15,3%);
- контрольно-перевірочна робота – 57 звернень (7,4%);
- аграрна політика та земельні відносини – 25 звернень (3,2%);
- єдиний соціальний внесок – 16 звернень (2,1%);
- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 15 звернень (2%)
- інші питання – 69 звернень (8,9%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків у 2025 році збільшилась на 227 одиниць (січень – вересень 2024 – 545 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
У січні – вересні 2025 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 8 особистих прийомів громадян.
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість проведення особистих прийомів у 2025 році збільшилась на 1 одиницю (січень – вересень 2024 – 7 особистих прийомів).