У Кличка оцінили старт будівництва метро на Троєщину у 68 мільярдів: Київ шукатиме кредит
15:37 | Економічна правда
Київрада розгляне проєкт рішення про залучення коштів міжнародних фінансових організацій для будівництва перших шести станцій нової Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену.
Про це, як пише LIGA.net, повідомляється в порядку денному засідання міськради 25 вересня.
"За орієнтовними розрахунками, на реалізацію частини об"єкта – дільниця Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в місті Києві від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина необхідно 68 млрд грн", – йдеться в пояснювальній записці до проєкту рішення.
Рішення Київради дозволить Київській міській державній адміністрації розпочати переговори з міжнародними фінансовими організаціями щодо залучення кредиту на будівництво.
Київ також сподівається отримати від міжнародних партнерів технічну допомогу, галузеві консультації та проєктний моніторинг.
Читайте також: Немає нічого більш постійного, ніж тимчасове.
Як працюватиме Подільський міст у Києві
Нагадаємо:
В Києві триває підготовка до реалізації першого етапу будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, яка з’єднає лівий і правий береги столиці.
Проєкт передбачає будівництво ділянки від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна".
Лінія включатиме станції "Глибочицька", "Подільська", "Райдужна" та 3 станції у конструкціях мостового переходу.
Передбачені пересадкові вузли між станціями "Лук’янівська" – "Глибочицька" й "Тараса Шевченка" – "Подільська".
Станцію "Райдужна" збудують на лівому березі.
Наразі вже виконали частину підготовчих робіт.
Після будівництва з’їзду на Поділ розпочнуться роботи, необхідні безпосередньо для запуску метро на Троєщину.