Податкова служба Дніпропетровщини: цифрові технології забезпечують комфорт і доступність до електронних сервісів
10:50 | Fin.Org.UaВикористовуйте сучасний спосіб комунікацій – дистанційну взаємодію з податковою службою: подайте Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (далі – Заява)!
Для того, щоб подати Заяву через Електронний кабінет (ЕК), необхідно:
- увійти до ЕК (https://cabinet.tax.gov.ua
- ідентифікуватись за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або через інтегровану систему електронної ідентифікації (https://id.gov.ua (Mobile та BankID), за допомогою Дія.Підпис чи «хмарного» КЕП;
- обрати режим «Введення звітності», натиснути «Створити»;
- обрати рік та місяць, в якому формується заява;
- обрати тип звітності (FJ 13 Запити);
- з переліку документів обрати форму F/J 1391602 – «Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет»;
- заповнити форму документа;
- зберегти заяву;
- підписати документ КЕП;
- відправити підписану заяву
Факт отримання електронного документа засвідчує Квитанція №1.
Факт і час приймання/неприймання/реєстрації електронного документа засвідчує Квитанція № 2, яку платник має можливість переглянути та завантажити за допомогою підрежиму «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи» ЕК.
Листування з податковою службою в електронному вигляді – це доступно, швидко, зручно та без зайвих витрат!
Приєднуйтесь! Податкова служба – це сервіс, а не стрес! Разом будуємо простір комфорту і рівних можливостей!