У російських літаках Superjet 100 виявили конструктивні недоліки
11:30 | Економічна правда. Колонки
Чотирнадцять літаків Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) виконують рейси по московії з конструкторськими недоліками фюзеляжу.
Про це пише The Moscow Times.
Про недоліки Росавіацію попередив виробник повітряних суден — ПАТ "Яковлев".
Авіарегулятор зобов"язав перевізників, які використовують лайнер, провести їх огляд і за необхідності — ремонт, говориться у повідомленні.
"Усі повітряні судна цієї партії були випущені у 2016 році.
За даними russianplanes.net, вказані SSJ-100 експлуатують авіаперевізники "московія" (один борт), "Азимут" (один) та "Ямал" (п"ять).
Кілька літаків знаходяться на зберіганні у різних організацій, зокрема в КБ Сухого, в "Ямалі" та ін.", – пише сайт.
На цих лайнерах, за даними "Яковлева", у кількох місцях не закріплені стрінгери, які зв"язують корпус літального апарату.
Так, проблеми з кріпленням можуть бути між кабіною пілотів і пасажирськими дверима.
Нагадаємо:
Російським авіабудівникам не вдалося створити аналоги іноземних підшипників і електронної компонентної бази для літаків.
"Наші підшипники навіть близько не стоять із тими, які потрібні нашій промисловості...
Друга больова точка – електронна компонентна база", – заявив гендиректор "Аерокомпозиту" Анатолій Гайданський.
Раніше ЕП писала, що російська цивільна авіація – один із секторів економіки країни-агресора, де безпрецедентні санкції із закриттям неба, ембарго на постачання запчастин та відмовою в обслуговуванні суден західного виробництва справді відчутні.
Літаки Sukhoi Superjet 100, які через відсутність західних запчастин опинились на межі зняття з експлуатації.
"Гордість російського авіапрому", яка із самого початку була збитковою, після запровадження санкцій взагалі стала небезпечною для життя: кількість інцидентів за два роки зросла вдвічі.
Раніше ЕП писала про те, що наявні у російських авіакомпаній літаки Boeing та Airbus "тримаються на скотчі і доброму слові".
І аналізувала, як санкції та війна "утилізують" цивільну авіацію московія та чи приземляться остаточно її літаки.
Про це ви можете прочитати у статті "На крилах "канібалізму": як санкції перетворюють російську авіацію на металобрухт.