Українські перевізники зменшили купівлю фур вдвічі за рік: найпопулярніші моделі
12:30 | Економічна правда. Публікації
Впродовж липня українці придбали 1044 нових та вживаних сідлових тягачів.
Це на 46,3% менше, ніж в аналогічний період торік, але на 1,9% більше відносно червня цього року.
Про це повідомляє Інститут досліджень авторинку.
Згідно з дослідженням, структура цього сегмента наступна: частка внутрішніх перепродажів склала 57,4% (599 шт.), імпорту вживаних сідлових тягачів — 35% (365 шт.).
Загальна частка "траків" з пробігом при цьому склала 92,3%.
Новими придбали 7,7% сідлових тягачів – 80 шт.
Динаміка за окремими підсегментами сідлових тягачів:
Внутрішні перепродажі: +3,6% (порівняно з червнем), –48% (порівняно з липнем 2024-го);
Імпорт вживаних: +0,3%, –38,8% Y-Y;
Імпорт нових: –3,6%, –59%.
Як йдеться в аналітиці, найпопулярнішим сідловим тягачем на внутрішньому ринку в Україні впевнено залишається DAF XF.
Угод щодо купівлі-продажу цієї моделі було укладено 166 шт.
Друге місце за кількістю у MAN TGX, 75 шт., третє у Volvo FH, 62 шт.
Першість серед "пригнаних" тягачів здобув DAF XF, який поповнив наш автопарк у кількості 91 шт.
На другій сходинці MAN TGX, чий підсумок 87 перших реєстрацій.
На третій позиції Volvo FH з результатом 44 траки.
Серед нових моделей сідлових тягачів українські перевізники найчастіше купували Volvo FH —цей тягач розійшовся у кількості 21 шт.
Друге місце у цій категорії отримав Renault T-series з підсумком 12 нових машин.
Третя позиція у Scania R-series з результатом 11 тягачів.
Нагадаємо:
В Україні для забезпечення прогнозованості часу очікування та врахування перевезення пріоритетних товарів оновлено правила реєстрації в "єЧерзі" для вантажних автомобілів.