Безбар'єрність охоплює всі сфери життя та сприяє соціальній інклюзії і боротьбі зі стереотипами
09:47 | Fin.Org.UaПодаткова служба як сервісна служба безкоштовно надає адміністративні та інші послуги підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, фізичним особам та іншим суб’єктам господарювання.
За період з 01.01.2025 по 31.07.2025 до Центру обслуговування платників (ЦОП) Самарівської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (включаючи ЦОП Магдалинівського сектору обслуговування платників Самарівської ДПІ) за отриманням адміністративних послуг звернулось 10 775 платників, яким надано 10 100 адміністративних послуг (без врахування інших послуг).
Крім того, з початку року до ЦОП Павлоградської ДПІ ГУ ДПС за отриманням адміністративних послуг звернулось 11 796 платників податків, яким надано 11 247 адміністративних послуг (без врахування інших послуг).
Також, до ЦОП Дніпровської ДПІ ГУ ДПС (Правобережного відділу обслуговування платників, Лівобережного відділу обслуговування платників, Солонянського сектору обслуговування платників, Царичанського сектору обслуговування платників) звернулось 72 745 платників податків, якими отримано від податківців 69 840 адміністративних послуг (без врахування інших послуг).
Ми за комфорт, співпрацю і довіру. Допомога кожному – пріоритет у роботі податкової служби Дніпропетровщини. Отже, приймання відвідувачів здійснюється, як за принципом «живої черги», так і за попереднім записом до «електронної черги», тобто кожен відвідувач може спланувати свій візит до податкової в зручний для нього час.
Крім цього, для обслуговування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення функціонує мобільний ЦОП ГУ ДПС. Приймання облікових карток, заяв, повідомлень та видача необхідних платникам документів здійснюється шляхом виїзду працівників за адресою за місцем проживання (перебування) особи за затвердженим графіком, що складається за попередньою домовленістю з громадянином.
Так, працівниками ГУ ДПС, задіяними у роботі мобільного ЦОПу:
- Самарська ДПІ ГУ ДПС та сектор: з початку року здійснено 22 виїзди та надано 33 адміністративні послуги;
- Павлоградська ДПІ ГУ ДПС: за 7 місяців 2025 року здійснено 8 виїздів за визначеними адресами,59 виїздів до ЦНАПів танадано 123 адміністративні послуги;
- Дніпровська ДПІ ГУ ДПС та сектори: з початку року здійснено 68 виїздів за визначеними адресами, 175 виїздів до ЦНАП та надано 148 адміністративних послуг;
Фахівці ГУ ДПС здійснюються виїзди та чергування і у ЦНАПах територіальних громад. За встановленим графіком кожен мешканець громади має можливість без додаткових витрат часу та коштів отримати консультацію та вирішити питання без відвідування податкової.
Так, з початку року фахівцями Самарівської ДПІ здійснено 48 виїздів. Також за 7 місяців поточного року фахівцями Павлоградської ДПІ здійснено 67 виїздів. За сім місяців поточного рокуфахівцями Дніпровської ДПІ здійснено 243 виїзди.
Сервіси податкової служби направлені на допомогу кожному. Ми допомагаємо, щоб кожен міг спокійно жити і працювати.
У межах виконання заходів – формування у суспільстві культури безбар’єрності через інформаційні кампанії, мотивацією до змін і популяризацію рівних можливостей для всіх, підвищення обізнаності про те, що безбар’єрність – це комфорт для кожного, незалежно від віку, стану здоров’я чи соціального статусу, в ГУ ДПС проведені професійні навчання з питань дотримання принципів безбар’єрності у суспільстві, створення інформаційної відкритості та інших аспектів інклюзивного середовища щодо питань податкової сфери.
Відповідно до Конституції України людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканість і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Разом з тим, перед багатьма громадянами України виникає ряд бар’єрів у реалізації своїх прав. Ці бар’єри наявні у різних сферах.
Охопити всі сфери життя та сприяти соціальній інклюзії і боротьбі зі стереотипами – принцип безбар’єрності.
Безбар’єрність – це не тільки про людей з інвалідністю, безбар’єрність – це про кожного з нас.