Зустріч із платниками податків Києва
16:40 | Fin.Org.UaЗустрілися з платниками податків Києва. Понад 200 представників бізнесу. Предметна розмова з тими, хто тримає економіку. Бо маємо не просто почути, а і дати конкретні відповіді на реальні проблеми. Вдячна очільнику Київської міської військової адміністрації Тимуру Ткаченку, який долучився до зустрічі. Бо всі маємо бути справжніми партнерами для бізнесу.
Податкове навантаження (рівень сплати) – це одне з ТОП-питань, яке порушує бізнес під час зустрічей.
Цей показник використовується ДПС в комплексі з іншими як аналітичний інструмент для визначення нетипових змін у поведінці платника порівняно з аналогічними у відповідній галузі. Наприклад, аграрній, легкій промисловості, оптовій торгівлі тощо.
Тобто, це справедливий орієнтир як сплачують інші в цій же сфері та який враховує реалії бізнесу.
Наразі ДПС працює над удосконаленням аналітичних інструментів для зосередження уваги на платниках із значними ризиками.
Мораторій на проведення перевірок
Чимало питань від бізнесу, як це виглядає на практиці. І це логічно, бо бізнес потребує не постійного контролю, а нормальної роботи.
Отже ДПС концентруватиметься на тих випадках, де є значні ризики. Жодних несподіваних візитів або звернень. Кожен, хто працює сумлінно не відчуватиме на собі тиску.
Підвищення рівня сервісних послуг
Під час зустрічі один з великих платників поскаржився, що останнім часом отримує чимало запитів від ДПС щодо діяльності свого підприємства. Щоб відповісти оперативно на всі – доведеться витратити чимало часу, що фактично в деяких моментах паралізує нормальну роботу. І це не поодинокий випадок.
Тому бізнес все частіше наголошує на підвищенні сервісу та якісних цифрових інструментах. Є запит на прозорість, автоматизацію та спрощення процесів. Щоб мінімізувати людський фактор та зменшити паперову тяганину.
Вже активно тестуємо Е-аудит. До цього процесу вже долучилися 45 платників податків, які сформували та подали 450 SAF-T-файлів. Наразі це великі платники податків. Збираємо всі пропозиції та зауваження, щоб це був максимально ефективний інструмент, який спростить життя бізнесу. Плануємо повноцінно запустити його вже наприкінці цього року.
Блокування податкових накладних та виведення з ризиків
З початку року обидва ці показники скоротили вдвічі і працюємо над їх подальшим зменшенням. Кількість заблокованих податкових накладних скоротилася з 0,76% до 0.36-0,4% по Україні, кількість тих суб'єктів, які в ризиках – з 27 тис. до 13,3 тис.
Це результат як зміни підходу, так і роботи консультаційних центрів з питань функціонування СМКОР. Бо кожен платник має розуміти чіткий алгоритм дій у випадку таких проблем.
Працюємо над реальним партнерством та довірою між державою та бізнесом.