Польська компанія планує створити на Львівщині паливно-енергетичний комплекс
28.07 18:57 | Економічна правда
Польська Unimot S.A планує створити паливно-енергетичний комплекс у Мостиськах Львівськой області.
Про це повідомив директор зі зв’язків з органами державної влади в Україні Unimot S.A.
Назарій Волянський, пише Interfax-Україна.
За його словами, орієнтовні інвестиції складуть 55-60 млн євро.
"Ми вже купили землю на заході України, в Мостиськах.
Це буде великий проєкт паливно-енергетичного комплексу, паливний термінал", - повідомив він під час круглого столу "Свобода для бізнесу та нові інвестиційні можливості: як уряд, регіони, бізнес запускають відновлення".
Волянський додав, що компанія вже подала заявку в Міністерство економіки, для визнання значним інвестором і розраховує на отримання певних стимулів від держави.
"Маємо надію, що ми їх отримаємо і розпочнемо цей проєкт.
Зараз він перебуває в стадії активної підготовки", – зазначив він і додав, що земельна ділянка – із залізничними шляхами.
Заснована у 2011 р.
UNIMOT S.A.
є незалежним імпортером рідкого та газоподібного палива, пропонуючи: дизельне паливо, біопаливо, зріджений газ, природний газ, електроенергію, моторні масла та бітум.
З 2017 року котирується на основному ринку Варшавської фондової біржі.
З 2017р.
UNIMOT S.A.
будує мережу автозаправних станцій у Польщі, а з 2019 року і в Україні під брендом AVIA на основі договорів мастер-франчайзингу.
Європейський Союз ухвалив рішення надати Україні EUR76 млн грантової допомоги для будівництва євроколії між Львовом і кордоном з Польщею, Скнилів-Мостиська ІІ стане першою повноцінною ділянкою майбутнього прямого залізничного з’єднання європейською колією з Європою, нагадує Interfax-Україна.
Нагадаємо:
Раніше повідомлялося, що у листопаді 2024 року обсяги імпорту бітуму в Україну скоротилися з 8,9 тис тон до 4,6 тис т.
Порівняно з листопадом минулого року обсяги постачань з-за кордону впали втричі.
Компанія Unimot Bitumen відвантажила тоді в Україну лише 25 тон продуту.
Раніше повідомлялося, що польський прем"єр-міністр Дональд Туск заявив, що збільшення інвестицій у залізничний термінал "Славкув" дозволять не лише побудувати найбільший в Європі логістичний хаб, але й відкриють для Польщі заробити великі гроші на відбудові України.
Раніше повідомлялося, що дочірня компанія контейнерної компанії Mediterranean Shipping Company придбала 50% українського оператора інтермодальної логістики N’UNIT та 25% у терміналі "Мостиська".
Транскордонний термінал "Мостиська драй порт" у 2021 році почала будувати компанія "Лемтранс" з партнером поблизу залізничної станції "Мостиська-2" за кілька кілометрів від кордону України та Польщі.
МТД може відвантажувати вантажі на колії двох стандартів – 1520 на 1435 мм (європейський).
У 2022 році повідомлялося, що Польща намагається вирішити логістичні проблеми, що дасть можливість швидше перевезти з України до морських портів країни збіжжя, призначене для країн Африки та Азії.
Тоді обговорювалися можливості створення зернового терміналу складською площею близько 100 тис тон - це дало б змогу експортувати у великих масштабах як українське, так і польське зерно.
Згодом повідомлялося, що Польща працює над створенням на кордоні з Україною "сухого порту" з метою збільшення пропускної можливості для експорту української аграрної продукції, заявив міністр сільського господарства Польщі Генрік Ковальчик під час онлайн-зустрічі з міністром аграрної політики та продовольства України Миколою Сольським.
"Польща наразі працює над створенням "Сухого порту" на кордоні з метою збільшення пропускної спроможності перевезень для експорту української агропродукції, зокрема до третіх країн", – зазначив Ковальчик.