Безбар'єрність сприяє соціальній інклюзії та боротьбі зі стереотипами
15:11 | Fin.Org.UaЗа період з 01.01.2025 по 30.06.2025 до ЦОПу Павлоградської ДПІ за отриманням адміністративних послуг звернулось 10 285 платників податків, яким надано 9775 адміністративних послуг (без врахування інших послуг). Приймання відвідувачів здійснюється, як за принципом «живої черги», так і за попереднім записом до «електронної черги», а тому кожен відвідувач може спланувати свій візит до податкової у зручний для нього час.
Крім того, для обслуговування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення створений та функціонує мобільний ЦОП. Приймання облікових карток, заяв, повідомлень та видача необхідних платникам документів здійснюється шляхом виїзду працівників на адресу за місцем проживання (перебування) особи за затвердженим Графіком, що складається за попередньою домовленістю з громадянином. Так, за 6 місяців 2025 року працівниками Павлоградської ДПІ в рамках роботи мобільного ЦОПу здійснено 8 адресних виїздів і 50 виїздів до ЦНАПів та надано платникам 83 адміністративні послуги.
На виконання Угод про співпрацю між Головним управлінням Державної податкової служби у Дніпропетровській області та територіальними громадами, а також відповідно до затвердженого Графіку чергування працівників Павлоградської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області здійснюються виїзди та чергування в ЦНАПах територіальних громад. За встановленим графіком кожен мешканець громади має можливість без додаткових витрат часу та коштів отримати консультацію та вирішити питання без відвідування податкової. За шість місяців поточного року фахівцями Павлоградської ДПІ здійснено 58 виїздів.
У межах виконання заходів – формування в суспільстві культури безбар’єрності через інформаційні кампанії, мотивацією до змін і популяризацію рівних можливостей для всіх, підвищення обізнаності про те, що безбар’єрність – це комфорт для кожного, незалежно від віку, стану здоров’я чи соціального статусу, в Павлоградській ДПІ були проведені професійні навчання без відриву від роботи з питань дотримання принципів безбар’єрності в суспільстві, створення інформаційної відкритості та інших аспектів інклюзивного середовища щодо питань податкової сфери.
Відповідно до Конституції України людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканість і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Безбар'єрність охоплює всі сфери життя та сприяє соціальній інклюзії та боротьбі зі стереотипами.
Сервіси податкової служби направлені на допомогу кожному, ми допомагаємо, щоб кожен міг спокійно жити і працювати.