Обираєте спосіб отримувати документи через Електронний кабінет – подайте заяву!
12:31 | Fin.Org.UaГоловне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує.
● Для здійснення листування з контролюючими органами в електронній формі платник податків подає до ДПС «Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (Заява).
● Для цього необхідно:
► увійти до Електронного кабінету:
- перейдіть за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua;
- авторизуйтесь за допомогою КЕП;
► створити Заяву:
- перейдіть у розділ «Введення звітності»;
- у панелі інструментів натисніть «Створити»;
- оберіть форму: F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет;
- вкажіть рік і місяць формування;
► заповнити і перевірити створену Заяву (реєстраційні дані платника у формі підтягнуться автоматично):
- вкажіть електронну адресу;
- натисніть кнопку «Перевірити» для валідації полів;
- натисніть «Зберегти»;
► підписати і надіслати Заяву:
- підпишіть документ своїм КЕП;
- надішліть Заяву до контролюючого органу;
► один раз протягом року платник може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет «Заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет» (форма F/J 1391702).