Відкриті для всіх: безбар'єрні сервіси податкової служби
12:01 | Fin.Org.UaУ рамках Національного тижня безбар’єрності, який ініціювала перша леді України Олена Зеленська, у Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) пройшла онлайн зустріч з особами з інвалідністю, благодійними та волонтерськими організаціями, що опікуються такими людьми на Дніпропетровщині.
«Наша мета – зробити взаємодію з податковою службою простою, зручною та комфортною для кожного. Коли кожен може легко отримати інформацію чи подати декларацію, то це підвищує рівень добровільного виконання податкових зобов’язань, що наповнює бюджет і підтримує соціальні програми», – зазначила очільниця ГУ ДПС Теодозія Чернецька.
Податкова Дніпропетровщини активно і системно працює над створенням відкритого середовища для спілкування, щоб кожен житель регіону мав рівні можливості у доступі до сервісів і послуг. На сьогодні ГУ ДПС має цілу низку інструментів, які роблять послуги доступними з будь-якої точки регіону, а деякі сервіси навіть з будь-якої країни світу (сервіс «Електронний кабінет»).
Увагу учасників зустрічі звернули на роботу 17 центрів обслуговування платників (ЦОП) ГУ ДПС, які щодня надають послуги у громадах області. Для зручності осіб з інвалідністю, маломобільних груп населення та інших соціальних груп, кожний ЦОП обладнаний пандусом, а модератори, які там працюють координують роботу, надають роз’яснення та практичну допомогу відвідувачам для пришвидшення отримання послуг.
Крім того, податкова служба Дніпропетровщини сьогодні має мобільний Центр обслуговування платників, який працює з 2020 року. Він є важливим інструментом у безбар’єрному наданні адмінпослуг, консультацій та допомозі з поданням звітності для віддалених громад області, особливо для осіб з інвалідністю, маломобільних груп населення та інших соціальних груп.
Тільки з початку цього року мобільним ЦОПом здійснено 617 виїздів до територіальних громад області, з яких 210 – адресних до маломобільних груп населення, під час яких фахівцями мобільного ЦОПу надано майже 700 адміністративних послуг.
Учасників зустрічі поінформували і про звільнення від податкових зобов’язань мобілізованих підприємців. У податковій службі нашої області працюють номери телефонів «гарячої лінії»: (096) 862 10 70, (095) 159 09 70, (093) 606 30 45, (099) 510 11 50) з надання консультацій мобілізованим самозайнятим особам, ветеранам та/або членам їхніх родин щодо податкових питань.
Також звернули увагу на інформаційні джерела податкової служби області (субсайт «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області», сторінка у Facebook та YouTube-канал). Вони створені та працюють також саме задля безбар’єрного доступу до інформації та обізнаності платників, як з питань законодавства, так і з діяльності податкової служби області.
Безбар’єрність у роботі податкової служби – це взаємодія з платниками, яка базується на засадах комфортності та людяності. На головній сторінці вебпорталу ДПС у розділі «Діяльність» створено окремий підрозділ «Безбар’єрність»: https://tax.gov.ua/diyalnist-/bezbarernist де можна ознайомитися з принципами безбар’єрності податкової служби.
Робота з напрацювання нових сучасних безбар’єрних сервісів для розвитку нових можливостей у наданні послуг триває. Ми створюємо щодня нову якість життя з повагою до кожної людини.