Комунікаційна податкова платформа на Дніпропетровщині – сучасний інструмент для ефективного спілкування
14:13 | Fin.Org.UaЧергова онлайн зустріч у межах роботи комунікаційної податкової платформи (КПП) Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) КПП пройшла за участі заступника начальника податкової служби Дніпропетровщини Наталі Федаш.
Через КПП завжди можна поставити запитання і отримати фахові роз’яснення. В ефективності цього переконалася жителька Павлограда. Вона звернулася з проханням роз’яснити, яким чином можна отримати відомості про джерела та суми виплачених їй торік доходів. Завдяки оперативній роботі платформи її запит було розглянуто швидко, а відповідь надана максимально зрозуміло і доступно.
Також заявниці пояснили, що фізична особа – платник податків може отримати відомості з Державного реєстру про джерела/суми нарахованого утриманого та сплаченого податку та військового збору як в паперовому так і в електронному вигляді.
КПП, як сучасний інструмент для ефективного спілкування, затребуваний серед громадян та бізнесу Дніпропетровщини. Через звернення на електронну скриньку цієї платформи (dp.ikc@tax.gov.ua) кожен може отримати консультацію, роз’яснення чи вирішити питання, пов’язані з податками у зручний спосіб.
Фахівці ГУ ДПС акцентували увагу, що для інформаційної підтримки платників у податковій службі Дніпропетровщини також працюють номери телефонів «гарячих ліній», за якими можна отримати консультації.
Нагадали і про інформаційні джерела податкової служби регіону (субсайт «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» вебпорталу ДПС, сторінки «ДПС у Дніпропетровській області» у соціальній мережі Facebook та «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» на YouTube-каналі).
Податкова служба, як сервісна служба, робить все можливе, щоб кожен отримував необхідні послуги швидко, зручно та з повагою до своїх потреб.