Звернення громадян – конституційне право
10.05 11:43 | Fin.Org.UaВсебічнийрозглядзверненьгромадян, задоволенняїхзаконнихправтаінтересівєпріоритетнимнапрямкомроботиорганівдержавноївлади, відповідальнимобов’язкомслужбовихосіб, факторомзабезпеченнясуспільно-політичноїтаекономічноїстабільностівдержаві.
ГоловнимуправліннямДПСуДніпропетровськійобласті (далі – ГУДПС) здійснюєтьсярозглядзверненьгромадян, якінадійшли, якуписьмовомутаківелектронномувиглядінаелектронніпоштовіскриньки, утомучислі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньодоГУДПС, зазавданнямДПСУкраїнитавіддержавноїустанови «Урядовийконтактнийцентр», «ГарячоїлініїголовиДніпропетровськоїОДА» тасервісу «Пульс».
Так, у січні – квітні 2024 року до ГУ ДПС надійшло 269 звернень громадян, з них – 269 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 132 звернення (49%);
- контрольно-перевірочна робота – 58 звернень (21,6%);
- податок на майно – 19 звернень (7,1%)
- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 7 звернень (2,6%);
- аграрна політика та земельні відносини – 12 звернень (4,5%);
- інші питання – 41 звернення (15,2%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 160 одиниць (січень – квітень 2023 року – 109 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону України «Про звернення громадян» в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
У січні – квітні 2024 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 2 особистих прийоми громадян.