У 2030 році споживачі шитимуть цифровий одяг, відвідуватимуть концерти голограм та віртуально вечерятимуть з друзями

04.05 09:30 | Економічна правда. Публікації

За даними The Futurum Group, 78% брендів не впевнені, що споживачі сприймуть продукти та сервіси з штучним інтелектом (ШІ), доповненою та віртуальною реальністю (AR/VR).
Хоча насправді лише 35% споживачів поділяють таку думку.
Опитування, проведене дослідниками цієї компанії, показало, що у 2030 році 81% респондентів взаємодіятимуть з чат-ботами, 78% використовуватимуть VR/AR-додатки для купівлі товарів (наприклад, меблів), а 56% відвідуватимуть віртуальні простори з реалістичним середовищем (ліс, гори, пляжі).
До 2030 року 67% взаємодій між брендами та клієнтами здійснюватимуться за допомогою розумних пристроїв, роботів та ботів, а уявлення про ідентичність споживача відійде від звичного фізичного та перейде до віртуального, цифрового.
На що буде схожий день звичайної людини у 2030 році та як цифрова ідентичність змінить її звичний світ?
Бренди взаємодіятимуть з віртуальною ідентичністю споживача Віртуальна ідентичність - це оцифровані дані фізособи, що можуть передавати її основні характеристики: громадянство, вік, стать, споживчі уподобання.
Ці дані зберігаються на цифрових носіях: ID-картці, електронному паспорті, водійському посвідченні, в уособленні аватара, а в майбутньому носіями можуть стати голограми.
Доступ до них власник отримує шляхом біометричної ідентифікації (відбиток пальця, сканування сітківки ока чи обличчя).
Дослідження платформи верифікації ідентифікаційних даних Jumio показало, що люди вже зараз охоче оцифровують свої дані.
Так, 68% споживачів у світі готові оформити цифрове посвідчення, а 78% повідомили, що за останні 12 місяців використовували цифрову ідентифікацію під час онлайн-операцій.
Найбільш поширені сфери застосування такого методу ідентифікації - фінанси (43%), держава (38%) та охорона здоров"я (35%).
До 2030 року віртуальна ідентичність набиратиме сили й пошириться на споживчу галузь: e-commerce, ритейл, індустрію моди та краси, сферу розваг, кіно, шоу-бізнес.
У 2030 році віртуальна ідентичність почне витісняти фізичну Джерело: CoinTelegraph Бренди таргетуватимуть віртуальні особистості споживачів, наприклад, VR-аватари - диджитал-носії особистості користувача, до вподобань яких матимуть доступ компанії.
Це зробить досвід покупців більш персоналізованим, а клієнти користуватимуться сервісами віддалено завдяки технології AR.
Експерти кажуть, що глобальне поширення цифрової ідентичності може суттєво змінити правову сферу, а це вплине на політики конфіденційності користувачів.
Причина в тому, що віртуальні вподобання, дані про стать, релігію, моральні переконання цифрової особистості можуть не відповідати реальним характеристикам фізичної особи.
З огляду на це вже за десять років виникне нова законодавча база, що регулюватиме цифрову ідентичність.
Також у 2030 році бренди можуть зіткнутися з проблемою взаємодії з викраденими або фейковими віртуальними ідентичностями.
Відкриття гібридних торговельних центрів Головна особливість гібридних торговельних центрів у тому, що споживач зможе придбати не лише товари чи послуги, а й враження.
Це стане можливим завдяки вмонтуванню в клієнтські сервіси технологій AR/VR.
Інформацію про товар можна буде перевірити в момент придбання, досліджуючи інформативний сенсорний екран, прикріплений до продукту, а шлях до необхідної зони підкажуть розумні роботи, які будуть готові асистувати при виборі товару.
Гібридний торговельний центр стане джерелом інноваційної буденності споживачів Джерело: Ericsson Інсайтами щодо гібридних ТЦ поділилася шведська технологічна компанія Ericsson у недавньому дослідженні.
Які локації будуть у них у 2030 році?
Басейн доповненої реальності. Людина зануриться в басейн і за допомогою AR/VR-гарнітури з киснем опиниться в космосі в умовах невагомості.
Фізично вона буде плавати в басейні, але оточуватиме її цифровий всесвіт із зірками та планетами.
Людина також досліджуватиме незвідані глибини океану, зустріне реальних та міфічних підводних істот, стане свідком затоплення "Титаніка".
Басейн доповненої реальності Джерело: Ericsson У гібридному спортзалі можна буде займатися вправами, підбираючи для себе індивідуальне цифрове оточення: природу, гори, пляж.
Крім того, завдяки спеціальному обладнанню можна буде сфотографуватися, отримати ідеальну версію своєї фізичної форми і потім поділитися світлиною в соціальних мережах.
Перемогти смерть.
Завдяки яким новітнім технологіям людина житиме вічно?
Безмежний магазин.
Це своєрідне поєднання онлайн- та офлайн-магазинів в одному просторі.
Людина завітає в певний магазин у межах ТЦ і завдяки VR/AR зможе прогулятися не лише в його фізичних межах, а й у віртуальному просторі.
Споживач зможе персоналізувати свої цифрові простори.
Наприклад, існуватиме можливість спроєктувати свій будинок, підбираючи будівельні матеріали.
Ательє в метавсесвіті. Поклик моди буде надзвичайно сильним.
В ательє майбутнього кравці матимуть 3D-принтери, щоб створити одяг за запитом клієнта, а споживачі зможуть приміряти образ на свого цифрового аватара.
Такий аватар створюватиметься за допомогою технології 3D-сканування тіла.
Споживачі шитимуть віртуальний одяг не лише для себе, а й для своїх ігрових персонажів.
Ательє в метавсесвіті Джерело: Ericsson Концерт-хол імерсивної реальності.
Вісім з десяти опитаних споживачів хочуть, аби у 2030 році концертні арени були оснащені спеціальним обладнанням, яке дозволить артистам та музикантам виступати на сцені в образі голограм.
Маркетологи кажуть, що такі шоу матимуть величезний успіх серед аудиторії.
Для створення особливої інтерактивності в кожному шоу використовуватимуть реалістичні VR-декорації, у яких оживатимуть будь-які історичні епохи.
Крім того, концерт-холи обладнають глобальними системами об"ємного звучання.
Звук стане глибоким та гучним, що створить ефект присутності.
Глядачі зможуть брати участь у шоу та випробувати нові образи завдяки гейміфікації.
У ресторані віртуальних зустрічей можна буде повечеряти з друзями, які в цей момент перебувають далеко.
Це стане реальністю завдяки технології VR: людина бачитиме друзів навпроти себе, зможе вести бесіду та обговорювати страви.
Технологія гарантує повне занурення в атмосферу.
Можна буде обрати антураж зустрічі, відчути запахи та звуки.
Страви ресторану друкуватиме 3D-принтер, а меню відповідатиме вподобанням, дієті та стану здоров"я клієнтів.
Ресторан віртуальних побачень з друзями Джерело: Ericsson AR/VR-зоопарк. У мегаполісах майбутнього всюди розміщуватимуться зелені куточки і ТЦ - не виняток.
Людина віртуально спостерігатиме за будь-якими тваринами, навіть за вимерлими видами.
Це позбавить необхідності утримувати тварин у клітках.
Там можна буде прогулятися з друзями і завдяки сенсорним костюмам відчувати всі природні ефекти: дощ, спеку, вітер, холод.
Салон краси імерсивної реальності. Під час пандемії косметичні процедури стали цифровими і клієнти відкрили для себе світ віртуальної краси.
У VR-просторі можна створити прототип свого обличчя і наносити макіяж онлайн.
Штучний інтелект адаптуватиме кольори та відтінки мейкапу до умов навколишнього середовища: доби, освітлення та планів (вечірка, зустріч у кафе).
Уже зараз у магазинах MAC та Sephora є цифрові "чарівні люстерка", завдяки яким клієнти можуть перевірити, чи пасує їм підібрана косметика.
Вбрання для Instagram.
Як українки створили компанію на мільйони доларів, продаючи віртуальний одяг
Мультифабрика ресайклінгу (багаторазове використання ресурсів завдяки повній переробці відходів від стану сировини до стану готового продукту).
Ці персоналізовані фабрики дозволять споживачам створювати власний одяг чи будь-яку іншу річ (меблі, побутову техніку, іграшки) за бажаним дизайном та формою.
Протестувати їх вигляд та функціонал можна буде віртуально.
Також клієнти зможуть переробити свої старі речі на нові завдяки інноваційній технології ресайклінгу, яка зберігає навколишнє середовище.
ШІ-оздоровчий центр. Такі центри будуть обладнані ШІ-системами сканування організму.
Людина зможе за лічені хвилини отримати детальний аналіз стану здоров"я щодо наявності вірусів, бактерій, рівня кисню в крові та антитіл.
Обладнання збиратиме дані споживачів завдяки підключенню до гаджетів, що фіксують кроки, пульс та биття серця, і навіть до телевізорів та побутової техніки.
Саме це дозволить робити аналіз надзвичайно точним.
80% клієнтської підтримки перейдуть до віртуальних асистентів За дослідженням Gartner, до кінця 2025 року 80% контактів брендів з клієнтами відбуватимуться з використанням ШІ.
До 2030 року ця тенденція посилиться.
Емпатичні боти розрізнятимуть уподобання покупця і розпізнаватимуть його настрій, зчитуючи емоції за інтонацією голосу та виразом обличчя.
Компанії активно залучатимуть таких ботів, орієнтуючись на вподобання міленіалів (народжені у 1981-1996 роках).
За даними Інституту технології моди, саме це покоління особливо прагне емоційного зв"язку з брендом і розмова з емпатичним ботом персоналізує їх досвід покупця.
При інтеграції ботів із системами клієнтської підтримки брендам варто зберігати баланс між послугами роботів та менеджерів-людей Джерело: Phys До 2030 року орієнтація компаній на емоції клієнта стане новою технікою продажів.
Вчасне розпізнавання розчарування чи незадоволеності споживача ботами допоможе брендам утримати його та пізніше продати більше товарів, адже задоволений клієнт не сприйме додаткові пропозиції як щось настирливе.
Однак боти та віртуальні асистенти не замінять людяність, тому важливо балансувати між впровадженням у клієнтську підтримку роботів та збереженням послуг менеджерів-людей.
Інакше може вийти так, як показано на відео.
Споживач ери постконфіденційності У 2030 році почнеться ера постконфіденційності: більшість особистих даних людей будуть оцифровані і віртуальна ідентичність почне витісняти фізичну.
З одного боку, людство матиме чітку нормативно-правову базу щодо захисту приватності цифрових даних, а з іншого - поширяться технології розпізнавання обличчя.
Це означає, що конфіденційність перетвориться на відлуння минулого.
Споживач постконфіденційності пов"язаний із стрімким розвитком технологій і вбачає в них рушійну силу світової економіки.
Згідно з дослідженням Ericsson, 64% споживачів вважають, що до 2030 року цифрова валюта стане основною.
Більше половини респондентів переконані, що автоматизація та цифровізація різко знизить ціни на товари та послуги, а 59% упевнені, що постконфіденційність сприятиме більш активному поширенню системи соціальних кредитів.
Через поширення віртуальної ідентичності у 2030 році конфіденційність може відійти в минуле Джерело: Ericsson З іншого боку, занепокоєння щодо непередбаченого розвитку ШІ посилюватиметься.
56% респондентів вважають, що виникнуть цифрові мантії-невидимки, що ховатимуть онлайн-сліди користувачів.
Постконфіденційність та повне оцифрування даних стануть єдиним рішенням для споживачів, якщо вони захочуть скористатися всіма перевагами екосистеми майбутнього: розумними містами, гібридними ТЦ та послугами світових брендів.

Додати коментар

Користувач:
email:





Shares rise and fall fast
Fortunes made or lost, such power
In the hands of few.

- Fin.Org.UA

Новини

11:14 - Заява МЗС України у зв’язку з 80-ми роковинами депортації кримських татар та вшанування жертв геноциду кримськотатарського народу
10:47 - Ситуація в енергосистемі на 18 травня: ворог атакував енергооб’єкти у Полтавській та Харківській областях
10:00 - Російські БПЛА пошкодили енергетичну інфраструктуру на Полтавщині
09:07 - Оперативна інформація щодо наслідків ведення бойових дій російською федерацією та роботи піротехнічних підрозділів ДСНС України
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 18.05.2024
00:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 17 травня: затримання Кропачова, ситуація з відключенням світла
20:51 - Чеські фермери після замаху на Фіцо вирішили відкласти протести
20:39 - BlackRock веде переговори з урядами різних країн про інвестиції в ШІ
20:28 - Держкомпанії цьогоріч видобудуть 15 млрд кубометрів газу та 2 млн тонн нафти – "Нафтогаз"
19:52 - У суботу обмеження енергопостачання діятиме тільки для промисловості – "Укренерго"
19:48 - Кабмін звільнив трьох заступників Кубракова
19:31 - Платити за рахунками: як не перетворити український (після)воєнний бюджет на боргову яму
19:27 - TikTok почав тестувати завантаження 60-хвилинних відео
19:20 - В Україні цьогоріч заблокували 600 сайтів з нелегальними онлайн-казино
19:10 - АРМА вперше продаватиме за згодою власника землю, на якій можуть збудувати гірськолижний курорт
19:07 - П’ята частина земель НААН опинилася в окупації
18:49 - Ціни на срібло вперше за 11 років перевищили 30 доларів за унцію
18:35 - Индекс доллара цепляется за аптренд
18:30 - Молдова прагне стати стратегічним партнером у відновленні України – Санду
18:21 - Федоров пояснив, чому ІТ-спеціалісти повинні бути заброньовані
18:16 - Президент НААН Гадзало про корупцію в академії:  "Можуть називати будь-які цифри"
17:58 - Роз'яснення МЗС щодо відновлення прийому заяв на отримання консульських послуг для окремих категорій громадян
17:57 - Зеленський дозволив Митниці відновити перевірки бізнесу
17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 17.05.2024
17:45 - Volkswagen та Renault не домовилися про спільний електромобіль – Reuters 
17:35 - "Укрнафтобуріння" сподівається на повернення спецдозволів на Сахалінському родовищі
17:25 - Повені в Бразилії призвели до збитків $1,5 млрд та зростання пориту на страховий захист
17:23 - Microsoft почала відключати російські компанії від хмарних сервісів
17:15 - Реформа Державної екологічної інспекції України – серед ТОП-5 пріоритетів 2024 в сфері довкілля


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар26.2506
Канадський долар28.9162
Юань Женьміньбі5.4555
Чеська крона1.7301
Данська крона5.7305
Гонконгівський долар5.0535
Форинт0.110274
Індійська рупія0.47308
Рупія0.0024699
Новий ізраїльський шекель10.6075
Єна0.25298
Теньге0.08869
Вона0.029098
Мексиканське песо2.3637
Молдовський лей2.225
Новозеландський долар24.0782
Норвезька крона3.6756
московський рубль0.43281
Сінгапурський долар29.2639
Ренд2.1576
Шведська крона3.6682
Швейцарський франк43.3838
Єгипетський фунт0.8406
Фунт стерлінгів49.8951
Долар США39.4272
Білоруський рубль14.3309
Азербайджанський манат23.1897
Румунський лей8.5941
Турецька ліра1.2214
СПЗ (спеціальні права запозичення)52.2107
Болгарський лев21.8603
Євро42.7549
Злотий10.0176
Алжирський динар0.29444
Така0.35923
Вірменський драм0.101843
Домініканське песо0.67765
Іранський ріал0.00094084
Іракський динар0.030164
Сом0.44558
Ліванський фунт0.000442
Лівійський динар8.1112
Малайзійський ринггіт8.2796
Марокканський дирхам3.9156
Пакистанська рупія0.14195
Саудівський ріял10.5357
Донг0.001559
Бат1.06607
Дирхам ОАЕ10.7586
Туніський динар12.5712
Узбецький сум0.0031311
Новий тайванський долар1.21335
Туркменський новий манат11.29
Сербський динар0.36176
Сомоні3.6171
Ларі14.7362
Бразильський реал7.7185
Золото94226.28
Срібло1173.93
Платина41798.35
Паладій39013.21

Курси валют, встановлені НБУ на 20.05.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2276561092.281092.281092.281092.28109228.00
2284491107.671107.671107.671107.6711076.70
2289101090.291090.291090.291090.2910902.90
229470929.74929.74929.74929.741514546.46
USGK78454845484535453572625000.00
XS47781550015500155001550062000.00

Дані за 17.05.2024