Закон “Про внутрішній водний транспорт” прийнято, - Владислав Криклій

03.12.2020 15:48 | Міністерство інфраструктури України

3 Грудня 2020, 11:28Сьогодні, 3 грудня, Верховна Рада України прийняла законопроєкт 1182-1-д “Про внутрішній водний транспорт”. Цей Закон дає старт реформі річкових перевезень в Україні, перетворюючи річку Дніпро на потужну транспортну артерію. Відповідне рішення підтримали 276 депутатів.
“Закон “Про внутрішній водний транспорт” прийнято! А це означає, що реформі річкових перевезень бути. Завдяки реалізації цього закону ми зможемо відродити найбільш дешевий та екологічний спосіб доставки вантажів – річкові перевезення та створити ефективну річкову логістику. Це, у свою чергу, дозволить збільшити вантажопотік  до 30 млн тонн на рік та економічним ефектом для держави до 13-16 млрд грн щороку. Ми врахували пропозиції бізнесу та спільно доопрацювали цей законопроєкт під час його підготовки до другого читання. Вдячний всім, хто був небайдужий і долучився до цього процесу, а також народним депутатам за прийняте рішення”, - прокоментував схвалення законопроєкту Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
Відновлення ефективних внутрішніх водних шляхів – також одне з першочергових завдань, поставлених Президентом, та зобов’язань України в рамках євроінтеграційних процесів для вступу в ЄС. Законопроєкт про внутрішній водний транспорт включає імплементаційні норми 5-х основних європейських директив та покликаний привести українське законодавство у відповідність до європейського.
“Окрім всього, закон має покращити конкуренцію на ринку, збільшити інвестиції завдяки рівним умовам і прозорим правилам та створити нові робочі місця для людей. Перехід частини вантажу з автошляхів на річку допоможе значно розвантажити дороги і зменшити витрати на їх ремонт. Для прикладу, 1 млн тонн вантажів, перевезених річкою і перенаправлених з наземного транспорту, зменшує витрати на ремонт доріг на 1 млрд грн протягом 4 років”, - зауважив Владислав Криклій.
За словами Міністра, новий закон дозволить використовувати потужності Дніпра не на 10%, як зараз, а на повну, як це було ще в часи Київської Русі, коли існував славнозвісний шлях "із варяг у греки". Також він започатковує створення Державного фонду розвитку внутрішніх водних шляхів, необхідного для забезпечення належного технічного стану судноплавних шлюзів на Дніпрі та можливості підвищення пропускної спроможності річки. Це, у свою чергу, забезпечить розвиток пасажирських перевезень, у тому числі міжнародних.
Крім цього, прийняття закону сприятиме:
- стимулюванню суднобудування та відновленню українських підприємств;
- лібералізації ринку, допускаючи судна під іноземним прапором, що стимулюватиме міжнародну торгівлю;
- проведенню дерегуляції галузі шляхом запровадження безкоштовного проходження шлюзів та часткового звільнення суден внутрішнього плавання від зборів у морських портах;
- спрощенню адміністративних процедур при реєстрації суден та видачі кваліфікаційних документів тощо.
Нагадаємо, 24 квітня Верховна Рада України прийняла у першому читанні законопроєкт 1182-1-д “Про внутрішній водний транспорт”. Відповідне рішення підтримали 243 народних депутатів.
Оперативна інформація - на телеграм-каналі https://t.me/vladyslavkryklii.



Додати коментар

Користувач:
email:





Курси падають – то
Не досить грошей в країні,
Інвестори бояться

- Fin.Org.UA

Новини

17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 19.04.2024
16:00 - Курси валют, встановлені НБУ на 22.04.2024
15:37 - Міжнародна допомога: газовики прифронтових областей отримали 20 тонн обладнання від чеських партнерів
15:35 - Презентували цифрові досягнення регіонів та громад на Міжнародному саміті мерів
15:30 - Україна та ЄІБ підписали Меморандум про взаєморозуміння: Сторони визначили пріоритети співпраці на наступні 10 років
15:00 - "Пропонуємо нову посаду": росіяни використовують нову тактику для кібератак
14:52 - Руслан Магомедов під час Mind Entrepreneur Summit: Великі реформи треба починати з себе
14:41 - Великобританія виділила понад 180 мільйонів доларів на зміцнення енергосистеми України
14:37 - Мінфін: У І кварталі 2024 року Нацфонд досліджень профінансував наукові дослідження на 148 млн грн
14:30 - Nissan скорочує очікуваний прибуток через нижчі продажі авто
14:01 - З міркувань безпеки: Авіакомпанії змінюють маршрути польотів після атаки Ізраїлю на Іран
13:58 - Руслан Магомедов під час Mind Entrepreneur Summit: Великі реформи треба починати з себе
13:40 - Європейський центробанк планує змусити UniCredit вийти з ринку московія - Reuters
13:36 - Україна отримає понад пів мільярда євро для проєктів в енергетиці та відновленні житла 
13:15 - Акції Netflix впали на фоні заяви про припинення підрахунку передплатників
13:05 - Індустріальні парки: гайд для інвесторів
13:03 - московіяни почали встановлювати протидронові сітки навколо своїх НПЗ
12:53 - Цифрові продукти та бізнес-акселератор для ветеранів: залучаємо кращі світові практики міжнародних партнерів
12:40 - У діалозі з польським урядом є "світло в кінці тунелю" – Мінекономіки про блокування кордону
12:32 - Індустріальні парки: гайд для інвесторів
12:30 - Оштрафовано страхову компанію
12:26 - Енергорегулятор ЄС: блок країн все ще потребує російського зрідженого газу
12:20 - Ми побачили зрушення у питанні розблокування допомоги від США, – Денис Шмигаль
12:15 - Перевищення затверджених лімітів на утворення та розміщення відходів або їх відсутність: що з екологічним податком?
12:14 - До уваги ФОП на загальній системі оподаткування – платників ПДВ
12:12 - Уточнення показників податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки: порядок заповнення рядка 2
12:11 - Перевищення затверджених лімітів на утворення та розміщення відходів або їх відсутність: що з екологічним податком?
12:11 - Порядок оподаткування одноразової страхової виплати, яка виплачується застрахованій особі за договором довгострокового страхування життя, яка дожила до закінчення строку договору
12:10 - До уваги ФОП на загальній системі оподаткування – платників ПДВ
12:09 - Податковий календар на 22 квітня 2024 року


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.504
Канадський долар28.9062
Юань Женьміньбі5.4947
Чеська крона1.678
Данська крона5.6797
Гонконгівський долар5.0796
Форинт0.107271
Індійська рупія0.47667
Рупія0.002444
Новий ізраїльський шекель10.5315
Єна0.25735
Теньге0.089175
Вона0.028793
Мексиканське песо2.2909
Молдовський лей2.2228
Новозеландський долар23.4152
Норвезька крона3.6029
московський рубль0.42645
Сінгапурський долар29.2107
Ренд2.0712
Шведська крона3.6331
Швейцарський франк43.7663
Єгипетський фунт0.8232
Фунт стерлінгів49.4922
Долар США39.7879
Білоруський рубль14.462
Азербайджанський манат23.4019
Румунський лей8.5166
Турецька ліра1.2205
СПЗ (спеціальні права запозичення)52.3493
Болгарський лев21.6698
Євро42.3821
Злотий9.7865
Алжирський динар0.29133
Така0.35452
Вірменський драм0.099159
Домініканське песо0.66115
Іранський ріал0.00092851
Іракський динар0.029769
Сом0.43587
Ліванський фунт0.000436
Лівійський динар8.0586
Малайзійський ринггіт8.2657
Марокканський дирхам3.8465
Пакистанська рупія0.14042
Саудівський ріял10.3982
Донг0.0015718
Бат1.07729
Дирхам ОАЕ10.6188
Туніський динар12.4776
Узбецький сум0.0030882
Новий тайванський долар1.221
Туркменський новий манат11.1421
Сербський динар0.36025
Сомоні3.561
Ларі14.9113
Бразильський реал7.2282
Золото94602.1
Срібло1122.93
Платина37071.98
Паладій40053.68

Курси валют, встановлені НБУ на 22.04.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2262861041.861041.861041.861041.8652093.00
227763995.42995.42995.42995.42597252.00
2280431098.651098.651098.651098.6535156.80
229025981.67981.67981.67981.67490835.00
229470917.58917.58917.58917.58275274.00
CRSR061019.951019.951019.951019.9512239.40
USXT22464946494649464932529053.00

Дані за 19.04.2024