Владислав Криклій: Наші наступні проекти – концесія залізнично-поромного комплексу та контейнерного термінала морського порту «Чорноморськ»

20.10 17:36 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ

Міністерство інфраструктури України продовжує підготовку та реалізацію перспективних проектів державно-приватного партнерства (ДПП) у різних інфраструктурних галузях.
Відтак, наступними масштабними проектами відомства у морській галузі будуть концесії залізнично-поромного комплексу, а також першого і контейнерного терміналів морського торговельного порту «Чорноморськ». Про це повідомив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час панельної дискусії «Приватизація та концесія в транспорті 2020-2021: наступні кроки» сьогодні, 20 жовтня.
Захід був організований Американською торговельною палатою України (АСС).
Участь у ньому також взяли Президент Американської торговельної палати в Україні Андрій Гундер, голова Фонду держмайна Дмитро Сенниченко, в.о.
голови АМПУ Олександр Голодницький, представники Мінінфраструктури, АСС, Укрзалізниці, бізнесу та громадськості. «Я переконаний у тому, що бізнес має максимально бути залученим до управління державними активами.
Сьогодні у Міністерстві ми працюємо над реалізацією перспективних проектів державно-приватного партнерства у різних інфраструктурних галузях.
Влітку ми передали в концесію перші морські порти України – “Ольвія” та Херсон із загальним обсягом інвестицій близько 134 млн доларів, та наразі продовжуємо супроводжувати наших концесіонерів.
Наступні потенційні проекти – концесія залізнично-поромного комплексу, а також першого та контейнерного терміналів морського порту «Чорноморськ», - зазначив очільник Міністерства. Владислав Криклій розповів, що сьогодні було завершено етап прекваліфікації за проектом концесії залізнично-поромного комплексу Чорноморського морського порту та допущено до торгів 2 компанії – «Ернст&Янг» та Hamburg Port Consulting.
«На наступному тижні ми плануємо провести торги і визначити переможця, який надаватиме консультативні послуги з підготовки ТЕО та конкурсної документації.
А в ІІ-му кварталі 2021-го очікуємо оголосити сам конкурс», - відмітив Міністр інфраструктури. Наступним після цього перспективним проектом стане концесія першого та контейнерного терміналів морського порту «Чорноморськ».
Наразі триває відбір юридичних та технічних консультантів для підготовки пре-ТЕО проекту, переможець якого буде визначений наприкінці жовтня та вже з листопада розпочне відповідну роботу.
Сам концесійний конкурс планується до проведення в кінці наступного року. Владислав Криклій також поділився найближчими планами щодо реалізації потенційних концесійних проектів в інших морських портах України, зокрема, Бердянська, Одеси та Ізмаїлу.
«Консультантами Egis International вже підготовлений остаточний звіт пре-ТЕО Бердянського морського торговельного порту.
Ведуться переговори з потенційним приватним інвестором щодо розробки ТЕО концесії в порту Одеси.
Знайдено фінансування на розробку пре-ТЕО концесії морського порту Ізмаїл, зараз триває розробка ТЗ для пре-ТЕО.
Також ми плануємо запуск концесійних проектів у Маріупольському та Ренійському морських портах і наразі шукаємо фінансування пре-ТЕО для цих проектів», - додав очільник Міністерства. Разом з тим, до приватизації запропоновано 3 стивідорні компанії - Білгород-Дністровський морський торговельний порт, Скадовський морський торговельний порт та морський торговельний порт Усть-Дунайськ. Владислав Криклій зазначив про плани Міністерства в розбудові якісних та сучасних автодоріг завдяки реалізації Програми розвитку української мережі автошляхів через механізм ДПП, яка наразі фіналізується за участі Світового Банку та Global Infrastructure Facility.
Програма передбачає відновлення понад 4500 км доріг та залучення інвестицій з приватного сектору у розмірі близько 9 млрд доларів США. Крім цього, команда у складі фахівців IFC та ЄБРР завершили попередній аналіз можливості передачі у концесію групами деяких аеропортів.
«Передбачається, що вони зможуть отримати доступ державного співфінансування через спеціальний аеропортовий фонд.
Джерелом наповнення фонду буде, у першу чергу, акциз на авіапальне, що дозволить щороку відновлювати по два регіональні аеропорти.
До створення фонду ми вже реалізуємо концепцію ДПП – держава дає фінансування на відновлення злітно-посадкової смуги, а приватний інвестор інвестує у відновлення термінальної частини.
За такою моделлю зараз будується аеропорт у Дніпрі та планується аеропорт на Закарпатті», - повідомив Владислав Криклій. За його словами, наразі вивчається можливість започаткування і залізничного фонду, який може стати джерелом платежів за експлуатаційну готовність для здійснення концесії вокзалів та інших проектів ДПП, а також пришвидшити процес оновлення пасажирського рухомого складу Укрзалізниці.
Разом з цим, Міністерство активно готує концесійні проекти залізничних вокзалів Харкова, Дніпра, Вінниці, Хмельницького, Миколаєва, Чопа та Київ-Пасажирського.
«Загальний обсяг інвестицій, необхідний для модернізації 7 залізничних вокзалів – 3,8 млрд грн.
Зараз ми проходимо необхідні процедури, які, звісно, хотілось би пришвидшити.
У середньому концесійний проект триває 22 місяці, з яких 12 – на підготовку.
У грудні матимемо рішення щодо доцільності підготовки ТЕО залізничних вокзалів, до березня 2021 року – ТЕО проектів, і наступний крок – оголошення концесійних конкурсів», - підсумував Міністр.

Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

09:00 - В Украине начался последний этап деиндустриализации
09:00 - Минцифры предлагает хакерам взломать “Дію”
09:00 - Для чего нужно образование
08:06 - Нацбанк не завжди чує МВФ
08:06 - В октябре общая задолженность по зарплате выросла на 6,5%
00:30 - Навігація на Дніпрі продовжена до кінця року, - Владислав Криклій
22:36 - НАДС пропонує створити Вищу школу публічного управління
22:12 - Межбанк закрылся долларом по 28,54
20:30 - Олексій Любченко: Додаткові надходження забезпечуються за рахунок боротьби з «тіньовими» схемами і вивільнення простору для «білого» легального бізнесу
20:30 - Понад 11 мільйонів збитків, заподіяних державі відшкодував ПАТ "Арселор Мітал Кривий Ріг"
20:30 - Мінцифри проведе багбаунті мобільного застосунку Дія з призовим фондом 1 млн грн
20:30 - Навігація на Дніпрі продовжена до кінця року, - Владислав Криклій
18:36 - Третью неделю подряд НБУ не проводит интервенций на межбанке
18:24 - Прем’єр-міністри України та Естонії підписали міжурядову Угоду про технічне та фінансове співробітництво
18:24 - Енергетична галузь має шанс на збалансованість і надійну роботу, – Юрій Бойко
18:24 - Міндовкілля та ЄБРР презентували результати моделювання другого Національно-визначеного внеску України до Паризької угоди
18:24 - Перші 50 тис. українців складають тест на цифрову грамотність «Цифрограм»
18:24 - Дмитро Кулеба розповів про бачення та лідерські амбіції України в ОЧЕС
18:24 - Коментар МЗС до 87-х роковин Голодомору в Україні
18:24 - Держекоінспекція перевірить 5 лісгоспів у Волинській області
17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 27.11.2020
17:42 - В Мінінфраструктури відбулась робоча нарада щодо обговорення продовження навігації на судноплавних шлюзах Дніпровського каскаду в 2020 році
17:42 - Готуємо концесію контейнерного термінала в порту «Чорноморськ», - Владислав Криклій
17:42 - Про початок перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»
17:42 - Про початок перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»
17:42 - Ко второму чтению бюджета-2021 Кабмин сократил сумму гарантированного госдолга почти на 9 млрд. гривен
17:42 - Владимир Зеленский подписал закон, призванный улучшить доступ к цифровым админуслугам
17:42 - Черноморский флот России — главный фактор риска для газодобычи на шельфе
17:42 - “Газпром” отозвал судно-трубоукладчик со строительства “Северного потока-2”
16:48 - Верховный суд подтвердил законность вывода с рынка “Астра Банка” Николая Лагуна


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар20.9881
Канадський долар21.9061
Юань Женьміньбі4.3256
Куна4.4939
Чеська крона1.2966
Данська крона4.5635
Гонконгівський долар3.673
Форинт0.09371
Індійська рупія0.38437
Рупія0.0020196
Новий ізраїльський шекель8.5776
Єна0.27332
Теньге0.067131
Вона0.025795
Мексиканське песо1.4192
Молдовський лей1.6523
Новозеландський долар19.9789
Норвезька крона3.2174
Російський рубль0.37357
Саудівський ріял7.5903
Сінгапурський долар21.2766
Ренд1.8578
Шведська крона3.3389
Швейцарський франк31.3733
Єгипетський фунт1.82
Фунт стерлінгів37.9537
Долар США28.4681
Білоруський рубль11.023
Азербайджанський манат16.7548
Румунський лей6.9681
Турецька ліра3.6336
СПЗ (спеціальні права запозичення)40.6312
Болгарський лев17.3565
Євро33.9596
Злотий7.5697
Алжирський динар0.22
Така0.3355
Вірменський драм0.057639
Іранський ріал0.0006774
Іракський динар0.023908
Сом0.34781
Ліванський фунт0.018873
Лівійський динар20.8506
Малайзійський ринггіт6.8478
Марокканський дирхам3.0924
Донг0.0012275
Бат0.91314
Дирхам ОАЕ7.7459
Туніський динар10.274
Узбецький сум0.0027462
Новий тайванський долар0.99541
Туркменський новий манат8.1288
Ганське седі4.8872
Сербський динар0.28279
Сомоні2.7516
Ларі8.805
Бразильський реал4.9229
Золото51091.7
Срібло646.36
Платина27273.01
Паладій67649.6

Курси валют, встановлені НБУ на: 30.11.2020

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
CEEN6.256.256.256.253750.00
UNAF1601601601601600.00

Дані за 27.11.2020