До кінця вересня має бути узгоджений договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці, - Владислав Криклій

17.09 20:24 | Міністерство інфраструктури України

17 Вересня 2020, 16:58До кінця вересня має бути узгоджений договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці. Незважаючи на відсутність прогресу в прийнятті нового закону “Про залізничний транспорт України”, Міністерство інфраструктури продовжує реалізовувати плани, визначені Президентом, щодо створення конкурентного ринку залізничних перевезень. У рамках цього, наразі впроваджується експериментальний проєкт із допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування. Про це заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій на круглому столі “Зміни руху: Реформа транспортної інфраструктури в Україні”, організованому Європейською Бізнес Асоціацією (EBA) сьогодні, 17 вересня.

“Питання з узгодженням договору про допуск приватних локомотивів має бути вирішено до кінця вересня. Таке завдання поставлено перед Укрзалізницею. Цей проєкт є вкрай важливим та очікуваним для бізнесу протягом останніх років. Завдяки йому ще до набрання чинності закону “Про залізничний транспорт”, ми зможемо дослідити, як функціонує ринок у зовсім інших умовах – за наявності одразу кількох перевізників. Відпрацюємо технічні та інші особливості в реалізації доступу до залізничної інфраструктури, визначимо можливі ризики в організації безпеки руху під час експлуатації приватних локомотивів. Вдячний всім учасникам ринку, хто проявляє зацікавленість та долучається до цього експерименту”, - наголосив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій

Разом з новим очільником Укрзалізниці Володимиром Жмаком учасники заходу обговорили ключові завдання та найближчі плани щодо подальшого розвитку компанії. Це переформатування команди та подолання корупції, антикризова програма, структурна реформа, зокрема, розподіл компанії за 3-ма вертикалями, оптимізація діяльності та покращення умов праці машиністів, провідників та інших залізничників, поліпшення сервісу пасажирських перевезень, цифровізація процесів і впровадження нових технологій.

Участь у круглому столі також взяли керівник Адміністрації морських портів Олександр Голодницький, очільник Украероруху Андрій Ярмак, генеральний директор ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль» Павло Рябікін.

Владислав Криклій озвучив подальші плани Міністерства щодо впровадження перспективних концесійних проєктів у морській галузі. “Концесії порту Ізмаїла бути, Чорноморську і поромній переправі - також бути. Крім цього, додатково готуємо до передачі в концесію Бердянський морський порт. Єдине - трохи почекаємо з портом "Південний". Також до Фонду держмайна для підготовки приватизації передано порти Усть-Дунайська та Білгород-Дністровського”, - зазначив очільник Міністерства.

Спільно з представниками EBA Владислав Криклій обговорив питання удосконалення механізму габаритно-вагового контролю на дорогах України та перехід на автоматизований ГВК для мінімізації людського фактора. “Вже підготовлено проєкт наказу Міністерства щодо габаритно-вагового контролю у морських портах. Ним передбачено надання портовими операторами інформації Укртрансбезпеці про зважування транспортних засобів у режимі реального часу. Тому я закликаю бізнес, який також зацікавлений в сучасних дорогах, об’єднати спільні зусилля у боротьбі за збереження автошляхів”, - наголосив Міністр.

Крім цього, учасники круглого столу зосередили увагу на питанні лібералізації двосторонніх і транзитних перевезень з країнами-членами ЄС. “Ми ініціювали питання лібералізації транзитного проїзду територіями країнами-членами ЄС, також актуалізуємо питання укладення угоди про відкрите небо. До кінця цього року буде допрацьований електронний кабінет перевізника, через який і розподілятимуться дозволи ЄКМТ”, - додав Владислав Криклій.
Оперативна інформація — на телеграм-каналі https://t.me/vladyslavkryklii.






Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

09:24 - Всемирный банк проведет исследование развития инфраструктуры электртранспорта в Украине
09:24 - В отличии от Харькова во Львове не додумались построить завод горячего цинкования в центре города
08:30 - “Антонов” заказал новые кресла для пилотов “Мрии” и “Русланов” за 33 млн гривен
13:42 - Украина и Китай подписали программу сотрудничества в области космоса до 2025 года
12:48 - Донбасс находится на грани экологической катастрофы из-за радиационного загрязнения
12:48 - Падение производства украинской сельхозпродукции за год ускорилось до почти 20%
11:54 - Оперативна інформація про поширення коронавірусної інфекції 2019-nCoV
11:54 - Новый свидетель из Латвии допрошен по делу о выведении денег Николаем Злочевским для Джо Байдена
11:54 - Жеваго идет на блок
11:54 - Турция профинансирует достройку второго самолета “Мрия”
11:54 - Что делать вузам в эпоху коронавируса
11:00 - Константин Жеваго обвинил Андрея Коболева в получении взятки
10:06 - “Укрзализныця” восстановит пятидневную рабочую неделю для 16 тыс работников
10:06 - “Укргаздобыча” не смогла отсудить месторождение у соратников экс-министра энергетики Дональда Трампа
09:12 - “Укртелеком” Рината Ахметова получил за квартал более 1,6 млрд гривен дохода
09:12 - Максим Гарус: 140 тисяч вкладників закритих 6 років тому українських банків, все ще чекають компенсацій. Якщо нас не почують, ми готові оголосити голодування
09:12 - Зять Геннадия Боголюбова демонтирует лишние этажи в скандальном недострое возле Софии Киевской
08:30 - 23 жовтня 2020 року
08:18 - “Это когда-то, безусловно, должно закончиться”: главное из выступления Путина на “Валдае”
08:18 - Антимонопольный комитет разрешил Novus приобрести сеть Billa
02:54 - Социально-экономическое положение Донецкой области в январе—сентябре 2020 года
23:18 - Ольга Стефанішина: Україна уже впроваджує складні реформи
21:42 - Світовий банк ініціює проведення комплексного дослідження розвитку інфраструктури електричного громадського транспорту в Україні, - Владислав Криклій
21:30 - “Мы все устали, но это марафон, который мы бежим вместе”
21:12 - Україна та Словенія провели перші в історії двосторонніх відносин міжвідомчі кіберконсультації
20:36 - Объём промышленной продукции Донецкой области в январе-сентябре 2020 года по сравнению с январем-сентябрём 2019 года уменьшился на 9,4%
19:42 - Налоговая настаивает на фискализации торговли товарами рисковой группы
19:42 - Вкладчики банка-банкрота Константина Жеваго готовы объявить голодовку
19:06 - Краматорськ отримав одразу два сучасних спортивних об’єкти
19:06 - На Закарпатті функціонуватимуть нові спортивні об'єкти


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар20.2324
Канадський долар21.5576
Юань Женьміньбі4.2376
Куна4.4269
Чеська крона1.2314
Данська крона4.5089
Гонконгівський долар3.6504
Форинт0.092111
Індійська рупія0.38434
Рупія0.0019293
Новий ізраїльський шекель8.3791
Єна0.27028
Теньге0.066156
Вона0.024964
Мексиканське песо1.3545
Молдовський лей1.6596
Новозеландський долар18.9522
Норвезька крона3.0734
Російський рубль0.37003
Саудівський ріял7.5433
Сінгапурський долар20.8513
Ренд1.7481
Шведська крона3.2375
Швейцарський франк31.3111
Єгипетський фунт1.801
Фунт стерлінгів37.0896
Долар США28.2911
Білоруський рубль11.158
Азербайджанський манат16.6526
Румунський лей6.884
Турецька ліра3.5546
СПЗ (спеціальні права запозичення)40.1692
Болгарський лев17.142
Євро33.549
Злотий7.3227
Алжирський динар0.21903
Така0.33371
Вірменський драм0.057965
Іранський ріал0.00067406
Іракський динар0.02379
Сом0.35566
Ліванський фунт0.01878
Лівійський динар20.6014
Малайзійський ринггіт6.8057
Марокканський дирхам3.0616
Донг0.0012211
Бат0.89423
Дирхам ОАЕ7.7077
Туніський динар10.2359
Узбецький сум0.0027429
Новий тайванський долар0.97636
Туркменський новий манат8.0887
Ганське седі4.8866
Сербський динар0.28196
Сомоні2.7408
Ларі8.8893
Бразильський реал5.0177
Золото54133.04
Срібло702.56
Платина25703.03
Паладій67900.05

Курси валют, встановлені НБУ на: 26.10.2020

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
AAPL361836183618361810854.00
CEEN5.25.25.25.25200.00
FRHC8498498498498490.00
MHPC174.5174.5174.5174.529665.00

Дані за 23.10.2020