До кінця вересня має бути узгоджений договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці, - Владислав Криклій

17.09.2020 20:24 | Міністерство інфраструктури України

17 Вересня 2020, 16:58До кінця вересня має бути узгоджений договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці. Незважаючи на відсутність прогресу в прийнятті нового закону “Про залізничний транспорт України”, Міністерство інфраструктури продовжує реалізовувати плани, визначені Президентом, щодо створення конкурентного ринку залізничних перевезень. У рамках цього, наразі впроваджується експериментальний проєкт із допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування. Про це заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій на круглому столі “Зміни руху: Реформа транспортної інфраструктури в Україні”, організованому Європейською Бізнес Асоціацією (EBA) сьогодні, 17 вересня.

“Питання з узгодженням договору про допуск приватних локомотивів має бути вирішено до кінця вересня. Таке завдання поставлено перед Укрзалізницею. Цей проєкт є вкрай важливим та очікуваним для бізнесу протягом останніх років. Завдяки йому ще до набрання чинності закону “Про залізничний транспорт”, ми зможемо дослідити, як функціонує ринок у зовсім інших умовах – за наявності одразу кількох перевізників. Відпрацюємо технічні та інші особливості в реалізації доступу до залізничної інфраструктури, визначимо можливі ризики в організації безпеки руху під час експлуатації приватних локомотивів. Вдячний всім учасникам ринку, хто проявляє зацікавленість та долучається до цього експерименту”, - наголосив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій

Разом з новим очільником Укрзалізниці Володимиром Жмаком учасники заходу обговорили ключові завдання та найближчі плани щодо подальшого розвитку компанії. Це переформатування команди та подолання корупції, антикризова програма, структурна реформа, зокрема, розподіл компанії за 3-ма вертикалями, оптимізація діяльності та покращення умов праці машиністів, провідників та інших залізничників, поліпшення сервісу пасажирських перевезень, цифровізація процесів і впровадження нових технологій.

Участь у круглому столі також взяли керівник Адміністрації морських портів Олександр Голодницький, очільник Украероруху Андрій Ярмак, генеральний директор ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль» Павло Рябікін.

Владислав Криклій озвучив подальші плани Міністерства щодо впровадження перспективних концесійних проєктів у морській галузі. “Концесії порту Ізмаїла бути, Чорноморську і поромній переправі - також бути. Крім цього, додатково готуємо до передачі в концесію Бердянський морський порт. Єдине - трохи почекаємо з портом "Південний". Також до Фонду держмайна для підготовки приватизації передано порти Усть-Дунайська та Білгород-Дністровського”, - зазначив очільник Міністерства.

Спільно з представниками EBA Владислав Криклій обговорив питання удосконалення механізму габаритно-вагового контролю на дорогах України та перехід на автоматизований ГВК для мінімізації людського фактора. “Вже підготовлено проєкт наказу Міністерства щодо габаритно-вагового контролю у морських портах. Ним передбачено надання портовими операторами інформації Укртрансбезпеці про зважування транспортних засобів у режимі реального часу. Тому я закликаю бізнес, який також зацікавлений в сучасних дорогах, об’єднати спільні зусилля у боротьбі за збереження автошляхів”, - наголосив Міністр.

Крім цього, учасники круглого столу зосередили увагу на питанні лібералізації двосторонніх і транзитних перевезень з країнами-членами ЄС. “Ми ініціювали питання лібералізації транзитного проїзду територіями країнами-членами ЄС, також актуалізуємо питання укладення угоди про відкрите небо. До кінця цього року буде допрацьований електронний кабінет перевізника, через який і розподілятимуться дозволи ЄКМТ”, - додав Владислав Криклій.
Оперативна інформація — на телеграм-каналі https://t.me/vladyslavkryklii.






Додати коментар

Користувач:
email:





Фінансовий ринок,
Змінюється щодня й нічого,
Не можна передбачити.

- Fin.Org.UA

Новини

13:13 - Розпочинається обговорення змін до порядку здійснення оверсайта платіжної інфраструктури в Україні
13:09 - Підстави для проведення фактичної перевірки
13:08 - За яким ідентифікатором форми надсилається Повідомлення про виявлення факту, що свідчить про володіння фізичною (юридичною) особою – резидентом України часткою в іноземній юридичній особі?
13:07 - Чи підлягають маркуванню МАП одноразові електронні сигарети?
13:06 - Про розміри ставок, які встановлені для юридичних осіб – платників єдиного податку четвертої групи
13:05 - Виявлені розбіжності між даними, зазначеними у ППР та даними, підтвердженими платником податку: термін проведення контролюючим органом перерахунку суми транспортного податку
13:04 - Неведення/неналежне ведення обліку доходів і витрат фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність: відповідальність
13:03 - Відшкодування ПДВ: у які строки проводяться документальні перевірки юридичних осіб
13:02 - Що є базою оподаткування податком на прибуток резидента Дія Сіті – платника податку на особливих умовах?
13:00 - Плата за землю: юридичні особи поповнили місцеві бюджети Дніпропетровщини на понад 5,7 млрд гривень
12:58 - З початку року загальний фонду держбюджету за видобування нафти від платників Дніпропетровщини отримав понад 52,2 млн грн рентної плати
12:57 - Більш як на 50 % зросли надходження до місцевих бюджетів Дніпропетровщини від платників частини чистого прибутку
12:56 - Сучасні сервіси податкової – безбар’єрна підтримка кожного платника
12:54 - Леся Карнаух: Завдяки автоматизації ефективність стягнення податкового боргу зросла удвічі
12:53 - Кампанія «Податки захищають»: історія тепличного господарства Петра й Софії
12:52 - Українці сплатили 131,7 млрд грн військового збору з початку 2025 року
11:40 - московіяни готуються до "шоку" інфляції через підвищення податків
11:25 - Армія московія атакувала сільгосппідприємтво на Сумщині
11:24 - Sunvita Group отримала статус авторизованого економічного оператора
10:55 - Ворог завдав ударів по енергетиці в кількох областях: в двох регіонах є знеструмлення
10:50 - Російська нафта ризикує "застрягти" посеред океану через санкції США
10:35 - Керівник IDS Ukraine Марко Ткачук увійшов до переліку 25 найкращих CEO України за версією Forbes
10:30 - Ситуація в енергосистемі на 21 листопада
10:20 - Курс валют на 21 листопада у банках України: скільки коштує долар і євро
09:50 - Київський фунікулер призупинив роботу через відсутність електрики
09:35 - Ціни на нафту відреагували на можливу мирну угоду між московія та Україною
09:25 - День Гідності та Свободи – щодня, бо Свобода не має вихідних
09:00 - Електрокари в Україні: в яких регіонах їх найчастіше купують та які моделі обирають
08:30 - Економія вирішує не все
08:00 - Удар по барелях: наслідки санкцій Трампа проти "Лукойлу" та "Роснефти"


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.323
Австралійський долар27.2953
Така0.34446
Канадський долар29.9672
Юань Женьміньбі5.9253
Чеська крона2.0066
Данська крона6.4957
Гонконгівський долар5.4145
Форинт0.126797
Індійська рупія0.47521
Рупія0.0025188
Новий ізраїльський шекель12.9365
Єна0.26729
Теньге0.081278
Вона0.02869
Ліванський фунт0.00047
Малайзійський ринггіт10.139
Мексиканське песо2.2942
Молдовський лей2.4732
Новозеландський долар23.651
Норвезька крона4.1341
Саудівський ріял11.2401
Сінгапурський долар32.2334
Донг0.001598
Ренд2.4447
Шведська крона4.4099
Швейцарський франк52.2042
Бат1.29951
Дирхам ОАЕ11.4773
Туніський динар14.2439
Єгипетський фунт0.8885
Фунт стерлінгів55.0417
Долар США42.1549
Сербський динар0.41372
Азербайджанський манат24.7926
Румунський лей9.5336
Турецька ліра0.9949
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.0663
Болгарський лев24.8101
Євро48.5161
Ларі15.5916
Злотий11.4642
Золото171961.64
Срібло2155.68
Платина65415.55
Паладій59589.32

Курси валют, встановлені НБУ на 21.11.2025