Україна готова приєднатися до Кейптаунської Угоди 2012 року з безпеки риболовних суден, – Юрій Лавренюк
21.10.2019 15:48 | Fin.Org.UA за інформацією КМУСьогодні, 21 жовтня 2019 року, у м.
Торремолінос, Королівство Іспанія, розпочала роботу Міністерська конференція Міжнародної морської організації (ІМО) з питань незаконного, непідзвітного та нерегульованого рибальства.
Делегацію від України очолив заступник Міністра інфраструктури Юрій Лавренюк.
Заступник Міністра привітав учасників Міністерської конференції ІМО та зазначив, що Україна як країна-член Міжнародної морської організації бере активну участь в її діяльності, зокрема, щодо забезпечення безпеки судноплавства.
«Забезпечення безпеки навігації є ключовим елементом, що лежить в основі судноплавства.
Україна повністю підтримує ІМО у встановленні глобальних стандартів безпеки життя, безпеки кораблів, безпеки вантажів і безпеки навколишнього середовища.
Україна пишається тим, що приєдналася до всіх основних конвенцій ІМО, які зробили судноплавство більш безпечним.
Ми і надалі будемо продовжувати виконувати свої зобов"язання в рамках цих документів задля досягнення спільних цілей», – зазначив заступник Міністра.
Юрій Лавренюк наголосив, що на сьогодні в Україні ведеться активна робота по імплементації низки міжнародних інструментів (конвенцій ІМО), а саме: Конвенції щодо контролю суднових баластних вод і осадів та управління ними 2004 року (BWM); та Конвенції про цивільну відповідальність за шкоду від забруднення нафтою (CLC).
«До кінця 2019 року Україна має намір ратифікувати Конвенцію Міжнародної організації праці 2006 року про працю в морському судноплавстві (MLC-2006).
Безпека життєдіяльності у морі і охорона морського середовища нерозривно пов"язані з міжнародним правом», – зазначив Юрій Лавренюк.
Заступник Міністра також наголосив, що протягом десятиліть для комерційного судноплавства, включаючи вантажні та пасажирські судна, діють міжнародні договори, такі як Міжнародна конвенція з охорони людського життя на морі (СОЛАС 74/78).
Однак ключовий інструмент, який можна було б застосувати до рибальських суден, як і раніше, не працює.
«Конвенція СОЛАС 74/78 регулює безпеку на судах торгового флоту, і багато її положень передбачають виключення для рибальського флоту.
Враховуючи це, українська сторона вважає важливим впроваджувати положення і стандарти, передбачені Кейптаунською Угодою 2012 року.
Особливе значення це набуває у зв"язку із встановленням відповідальності за безпеку екіпажів риболовних суден і встановленням відповідних вимог до проектування, побудови, обладнання та перевірки риболовних суден (довжиною 24 метри і більше), які здійснюють промисел у морі», – зазначив заступник Міністра.
Юрій Лавренюк наголосив, що українська сторона готова розвивати двостороннє співробітництво щодо забезпечення ефективного застосування положень міжнародних угод і посилення безпеки на суднах під Державним Прапором України, зокрема, на рибальських суднах.
«У зв"язку із вищевикладеним, хочу висловити готовність української сторони до приєднання до Кейптаунської Угоди 2012 року», – наголосив Юрій Лавренюк.
Довідково
Кейптаунська Угода 2012 року заповнює прогалини, що існують в міжнародному законодавстві, і вводить необхідні правила безпеки на суднах рибальської галузі.