Реформи в Укрзалізниці мають нарешті розпочатись, - Володимир Омелян

19.10.2018 15:48 | Міністерство інфраструктури України

19 Жовтня 2018, 10:54Реформи в Укрзалізниці мають нарешті розпочатись. Про це заявив Міністр інфраструктури Володимир Омелян під час наради зі членами Наглядової Ради  ПАТ «Укрзалізниця», яка відбулась 18 жовтня 2018 року в Міністерстві інфраструктури. У зустрічі  також взяли участь голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Ярослав Дубневич, в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
Володимир Омелян привітав членів Наглядової Ради із початком роботи та висловив готовність до постійної спільної роботи з Наглядовою Радою, правлінням Укрзалізниці та Комітетом  Верховної Ради України з питань транспорту, результатом якої має стати повне оновлення ПАТ «Укрзалізниця»: прозорість усіх процесів  та  створення таких механізмів, які унеможливлюють корупцію на підприємстві.
Голова наглядової ради ПАТ «Укрзалізниця» Шевкі Аджунер подякував Міністру інфраструктури за підтримку, зокрема, за зусилля у реформуванні підприємства та його корпоратизації та відзначив, що наглядова рада ПАТ «Укрзалізниця» діятиме відповідно до завдань, визначених Урядом України.
Під час зустрічі обговорено проблеми ПАТ «Укрзалізниця», що потребують першочергового вирішення. Члени наглядової ради, в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» та голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту висловили своє бачення кроків з реформування Укрзалізниці.
Міністр інфраструктури зазначив, що відсутність прогресу в реформуванні системи управління ПАТ «Укрзалізниця» є неприйнятною: «До сьогодні в ПАТ «Укрзалізниця» немає чіткого плану здійснення реформи організаційної структури, яка на сьогодні відбувається хаотично, без урахування вимог Державної цільової програми реформування залізничного транспорту та плану імплементації актів законодавства ЄС у сфері залізничного транспорту.  Досі не вирішено питання формування прозорої системи управління підприємством, за якої кожна особа повинна не тільки керувати, але і відповідати за свою діяльність. Взагалі не піднімалось базове питання: покращення фінансового обліку товариства, фінансові потоки між видами діяльності товариства є непрозорими та не дають можливості визначити реальні витрати на кожну складову тарифу», - зауважив Володимир Омелян.
Міністр інфраструктури запропонував, а наглядова рада та голова Комітету з питань транспорту Ярослав Дубневич підтримали, такі шляхи покращення роботи підприємства  та подолання кризи:
Розробити стратегію розвитку ПАТ «Укрзалізниця», яка враховуватиме положення Національної транспортної стратегії України до 2030 року, Угоди про асоціацію України та ЄС та включатиме конкретні кроки з покращення конкурентоспроможності Товариства, підготовки його діяльності до відкриття ринку залізничних перевезень, включатиме реальні інвестиційні проекти, перспективи впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні, тощо. Провести структурну реформу ПАТ «Укрзалізниця» із забезпеченням прозорості кожного виду діяльності Товариства. Це дозволить розділити види бізнесу ПАТ «Укрзалізниця» на прибуткові та збиткові, проаналізувати причини збитковості (неефективність управління або зовнішні фактори), та запропонувати обґрунтовані пропозиції щодо кожного виду діяльності.Розпочати розробку підзаконних актів для імплементації нового Закону України «Про залізничний транспорт України». Після прийняття Верховною Радою України нового Закону України «Про залізничний транспорт України», який запровадить європейську модель функціонування галузі, для імплементації Закону необхідно буде розробити більше 50 підзаконних актів, по суті – переглянути майже всю нормативно-правову базу, що регулює залізничний транспорт.  Ця робота потребуватиме залучення відповідних фахівців ПАТ «Укрзалізниця», отримання та аналізу інформації щодо діяльності залізничного транспорту. Міністерство сподівається на підтримку членів наглядової ради ПАТ «Укрзалізниця» в цьому процесі. Провести реструктуризацію боргових зобов’язань. Запозичення структуроване у національній валюті України на відміну від строкових валютних кредитів, які наразі складають більшість кредитного портфелю Товариства, дозволить підвищити прогнозованість витрат такого запозичення, знизити валютні ризики, оптимізувати боргове навантаження, що в свою чергу вплине на підвищення якості структури кредитного портфелю та стабілізацію фінансово-економічного стану залізничної галузі.Удосконалити тендерні процедури.Тільки у липні-серпні 2018 року Антимонопольним комітетом України було розглянуто 87 скарг на дії ПАТ «Укрзалізниця» та його філій. Претензії здебільшого ініціювалися  різними суб’єктами господарювання, які подавали або мали намір подати свої тендерні пропозиції для участі у торгах. Предметом скарг найчастіше були рішення замовників про визначення переможців торгів, а також про відхилення пропозицій учасників та  умови тендерної документації. Ключ до вирішення проблем із закупівлями – спілкування з бізнесом. ПАТ «Укрзалізниця» необхідно опрацювати з потенційними виробниками-постачальниками основних видів продукції залізничного призначення, закупівля якої здійснюється з дотриманням тендерних процедур, питання  удосконалення тендерної документації та  унеможливлення участі у тендерних процедурах посередників, що призводить до збільшення витрат ПАТ «Укрзалізниця» від придбання продукції за цінами, що перевищують ринкові показники та є економічно необрунтованими.Враховуючи збільшення пасажиропотоку з країнами Європейського Союзу, приділити особливу увагу питанням розвитку існуючого пасажирського залізничного сполучення з Республікою Польща, а також перспективам розвитку пасажирського сполучення з іншими країнами Східної, Західної Європи та країнами Чорноморського узбережжя (Болгарія, Хорватія, Румунія та ін.). Активізувати співпрацю з місцевими органами влади щодо вирішення проблемних питань, які виникають у сфері приміських пасажирських перевезень, а саме – погашення заборгованості за перевезення пільгових категорій пасажирів у приміському сполученні, та  визначитись щодо перспектив створення незалежної «Приміської пасажирської компанії» з урахуванням європейського досвіду та досвіду інших країн.Враховуючи значний резонанс бізнес-спільноти у питанні закриття залізничних станцій,  терміново відновити роботи тих станцій, які були ПАТ «Укрзалізниця» тимчасово закриті. В подальшому, ініціативи Товариства щодо закриття вантажних залізничних станцій проводити виключно у порядку, визначеному статтею 7 Закону України «Про залізничний транспорт». Розробити та впровадити план першочергових дій з метою стабілізації перевізного процесу, зокрема в частині забезпечення достатньою кількістю тягового рухомого складу, дотримання строків доставки вантажів, виконання планів перевезень  та ін. Вжити заходів щодо найскорішого запуску в експлуатацію системи автоматизованого розподілу вагонів-зерновозів з урахуванням потреб аграрного ринку.Визначитись щодо подальших дій та заходів щодо експлуатації двох поромів «Герої Шипки» та «Герої Плевни».Забезпечити стабільне завантаження підприємств ПрАТ «ДТРЗ», ПрАТ «ЗЕРЗ», ПрАТ «ЛЛРЗ» та своєчасне фінансування заходів з виконати ремонтних робіт тягового рухомого складу відповідно до затверджених планів Товариства. «Я радий, що у нас є фахова та незалежна Наглядова Рада. Реформування – це складне завдання, воно не відбувається в одну мить. Але часу для зволікань вже немає. Я впевнений, що Наглядова Рада спільно з Євгеном Кравцовим досягнуть того результату, на який чекає Україна», - підсумував Міністр інфраструктури.
 





Додати коментар

Користувач:
email:





На біржі ринок диктує правила,
Тут влада має інший характер.
Але тільки в цьому гроші не згорять,
І вкладники зможуть виграти у змаганні.

- Fin.Org.UA

Новини

18:14 - World IP Day: презентовано концепцію проекту Національної Стратегії розвитку сфери інтелектуальної власності до 2030 року
17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 26.04.2024
17:44 - Денис Башлик: Ринок земель в Україні здатен впоратися з будь-якими викликами, завдяки чітко визначним передумовам
17:37 - Японія продовжуватиме підтримку українського енергосектору: Зустрічі Германа Галущенка з представниками Уряду Японії
17:32 - Затверджено порядок організації психіатричної допомоги особам, стосовно яких передбачається застосування примусових заходів медичного характеру
17:29 - Продовжено строки на подання заявки для розрахунку обсягу квот щодо діяльності з культивування рослин роду коноплі — рішення уряду
17:26 - Уряд ухвалив постанову щодо строків державної атестації наукових установ
17:20 - Національний банк України анонсував низку кроків з валютної лібералізації
17:20 - Ухвалено закон щодо врахування страхового стажу закордоном для пенсії в Україні
17:11 - НБУ знизив тарифи на видачу готівки
17:02 - Уряд затвердив Порядок використання коштів на підтримку проектів зі значними інвестиціями
17:00 - Понад 25 тис. адмінпослуг з питань ведення Державного земельного кадастру надано на Львівщині з початку 2024 року
16:53 - Підтримуємо бізнес Харківщини: підприємці зможуть отримати вдвічі більший грант від держави на розвиток, - Юлія Свириденко
16:51 - Уряд продовжив дію положення про покладання спеціальних обов'язків на учасників ринку електроенергії
16:50 - Уряд затвердив Порядок використання коштів на підтримку проєктів зі значними інвестиціями
16:50 - Торік на утримання Чорнобильської зони відчуження витратили менше коштів, ніж планували
16:45 - Ложная тревога с интервенциями в иене?
16:44 - Сума вкладів українців у банках у березні зросла на 20 мільярдів – Фонд гарантування
16:44 - Дмитро Кулеба: Україна спільно з Латвією нарощує виробництво дронів
16:43 - Підтримуємо бізнес Харківщини: підприємці зможуть отримати вдвічі більший грант від держави на розвиток, - Юлія Свириденко
16:42 - Без бар'єрів до професійної реалізації: послуги для людей з інвалідністю
16:32 - Уряд ухвалив низку рішень для посилення економічної стійкості, — Прем’єр-міністр
16:30 - Уряд затвердив Порядок ведення Єдиного державного реєстру обладнання для підготовки або обробки тютюну
16:30 - Національний банк ухвалив рішення анулювати страховику усі ліцензії та звернутися до суду із заявою про відкриття ліквідаційної процедури
16:18 - Прем’єр-міністр: Уряд продовжив дію пільгової ціни на електроенергію для населення
16:18 - Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня
16:17 - Україна направила до Судану чергову партію гуманітарного зерна
16:14 - Промова Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля на засіданні Уряду
16:09 - Правоохоронці проводять обшуки у КП "Київекспертиза" - КМДА
16:04 - Представники МОН зустрілися з литовськими урядовцями


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.8816
Канадський долар28.9972
Юань Женьміньбі5.4649
Чеська крона1.6867
Данська крона5.691
Гонконгівський долар5.0584
Форинт0.108183
Індійська рупія0.47511
Рупія0.0024423
Новий ізраїльський шекель10.4009
Єна0.25254
Теньге0.089457
Вона0.028796
Мексиканське песо2.2942
Молдовський лей2.22
Новозеландський долар23.5629
Норвезька крона3.5997
московський рубль0.43076
Сінгапурський долар29.0888
Ренд2.0991
Шведська крона3.6272
Швейцарський франк43.4084
Єгипетський фунт0.8269
Фунт стерлінгів49.5494
Долар США39.6015
Білоруський рубль14.3943
Азербайджанський манат23.2923
Румунський лей8.5282
Турецька ліра1.218
СПЗ (спеціальні права запозичення)52.1706
Болгарський лев21.6995
Євро42.4409
Злотий9.8181
Алжирський динар0.29133
Така0.35452
Вірменський драм0.099159
Домініканське песо0.66115
Іранський ріал0.00092851
Іракський динар0.029769
Сом0.43587
Ліванський фунт0.000436
Лівійський динар8.0586
Малайзійський ринггіт8.2657
Марокканський дирхам3.8465
Пакистанська рупія0.14042
Саудівський ріял10.3982
Донг0.0015718
Бат1.07729
Дирхам ОАЕ10.6188
Туніський динар12.4776
Узбецький сум0.0030882
Новий тайванський долар1.221
Туркменський новий манат11.1421
Сербський динар0.36025
Сомоні3.561
Ларі14.9113
Бразильський реал7.2282
Золото92856.01
Срібло1091.89
Платина36302.7
Паладій38449.1

Курси валют, встановлені НБУ на 29.04.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2262861046.391046.391046.391046.391307987.50
2276561080.091080.091080.091080.09237619.80
2288111063.621063.621063.621063.6237226.70
229025985.42985.42985.42985.42782423.48
229470921.25921.25921.25921.25644875.00
2302621060.181060.181060.181060.18106018.00
CRSR061024.551025.321024.551025.3213328.39
FCOM011055.931055.931055.931055.9335901.62
FSTF021021.481022.251021.481022.2533733.48
USGK78454545454545454519657125.00

Дані за 26.04.2024