Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Міністерства інфраструктури України за ІІІ квартал 2018 року

16.10.2018 20:16 | Міністерство інфраструктури України

16 Жовтня 2018, 12:51У період з 01.07.2018 до 30.09.2018 до Міністерства інфраструктури України надійшло 720 зверненнь громадян з усіх регіонів України.
Найбільша кількість звернень у цей період надійшла від громадян міста Києва (94), Київської (28), Львівської (19) та Одеської  (21) областей.
Індивідуальних звернень надійшло - 491, колективних - 33.
Спостерігається динаміка збільшення кількості звернень громадян, які надходять з питань, вирішення яких не належить до компетенції Міністерства інфраструктури України. У зверненнях порушуються проблеми не тільки окремих осіб,  а й колективів чи груп людей, що призводить до об’єднання громадян з метою впливу на органи державної влади для вирішення життєво важливих питань, які тривалий час не вирішуються в регіонах або на підприємствах.
У колективних зверненнях громадяни в основному порушували питання організації графіка руху на залізничному та автомобільному транспорті, звільнення з підприємств транспорту в результаті реорганізації підприємств. Подібні звернення свідчать про недоліки в організації функціонування окремих ланок та окремих напрямів галузі транспорту щодо задоволення населення у перевезеннях, забезпечення достатнього рівня сервісу, вирішення соціальних питань працівників у галузі, закриття поштових відділень.
Загальний аналіз звернень засвідчує, що громадяни переважно порушують питання:
1. Обслуговування на підприємствах транспорту
Найбільше це стосується неналежного рівня сервісу, незадоволення громадян організацією графіка руху та скасування поїздів приміського та далекого сполучення, відміни зупинок поїздів на багатьох станціях та зупиночних пунктах (значна частина є колективними), необґрунтоване з погляду заявників, підвищення тарифів на послуги транспорту.
Найчастіше громадяни звертаються з питань пільгового проїзду, зокрема зі скаргами на відмову водіїв автомобільного транспорту та касирів автостанцій у реалізації права пільгового проїзду окремих категорій громадян.
Деякі громадяни звертаються зі скаргами на те, що в окремих залізничних касах не видають квитки за посвідченнями, що надають право на пільговий проїзд.
Велика кількість звернень стосується здійснення перевезень пільгових категорій громадян автомобільним транспортом. Неврегульованість на законодавчому рівні питання відшкодування за виконання такого виду перевезень створює умови до виникнення конфліктних ситуацій під час їх здійснення.
2. Невирішеність проблем соціальної сфери та поштових послуг
Значна частка звернень громадян стосується питання покращення житлових умов та виділення матеріальної чи благодійної допомоги.
Також існує проблема в сфері надання поштових послуг. Громадяни у своїх зверненнях скаржаться на закриття поштових відділень, втрати поштових відправлень, несвоєчасну виплату пенсії, сплати комунальних послуг. А також жителі сільської місцевості скаржаться на запровадження пілотного проекту ПАТ «Укрпошта» - «Сільське відділення», мета якого – нібито покращити якість обслуговування населення. І ще одна проблема – під час оптимізації в ПАТ «Укрпошта» не продумали, що якісь села дійсно малі, і їх може обслуговувати двоє листонош, а деякі села області доволі великі, і тут двома співробітниками пересувних відділень не обійтися. Скарги надходять також від працівників ПАТ «Укрпошти» на мізерну заробітну плату, відсутність коштів на ремонт службових приміщень, брак спецодягу та засобів індивідуального захисту, незручний графік прибуття поштових машин до відділень. Все це призводить до того, що листоноші розносять кореспонденцію та пенсії до пізнього вечора, що крім небезпеки для життя листонош, викликає ще й нарікання та скарги на їх адресу з боку місцевих жителів, а це переважно пенсіонери.
3. Виробничої діяльності
Питання працевлаштування та звільнення, в тому числі пов’язані з реорганізаційними заходами на підприємствах залізничного транспорту та пошти, залишаються проблемними. Працівники ж відділень поштового зв’язку та мешканці сільської місцевості скаржаться переважно на невідповідність рівня заробітної плати листонош їх важким та специфічним умовам праці.
Громадяни в основному зверталися з питань незадовільного рівня сервісного обслуговування, незадовільного санітарно-гігієнічного стану рухомого складу та споруд транспортно-дорожнього комплексу, праці та заробітної плати, пільгового проїзду у міських та міжміських маршрутних таксі, покращення житлових умов працівників та пенсіонерів залізниці, працевлаштування, питання ліцензування діяльності на автомобільному транспорті та порушень при проведенні конкурсів на визначення перевізника на пасажирські перевезення тощо. Звернення громадян на особистих прийомах засвідчують, що вони є результатом невирішення проблем, з якими громадяни зверталися попередньо, а в окремих випадках - і неодноразово, за місцем роботи  та  проживання,  до  керівництва  залізниць,  ПАТ  «Укрзалізниця», ПАТ «Укрпошта», Державного агентства автомобільних доріг України, місцевих органів державної влади і не отримали бажаного результату щодо вирішення своїх проблем на місцях.
Подібні випадки звернень можуть свідчити про факти формалізму в процесі їх опрацювання в ПАТ «Укрзалізниця», Державній службі України з безпеки на транспорті, ПАТ «Укрпошта», Державному агентстві автомобільних доріг України, а також використання громадянами свого конституційного права звертатися до органів державної влади з надією вирішити свої проблеми, і, навіть ті, які мають вирішуватися тільки у судовому порядку.
Найбільша кількість звернень громадян знаходилась на опрацюванні в Державній службі України з безпеки на транспорті (135), Державному агентстві автомобільних доріг України (86) та Департамент управління об’єктами державної власності (по роботі ПАТ «Укрпошта)  (84).
 Аналіз звернень та результати їх розгляду можуть засвідчувати, що у галузі дорожньо-транспортного комплексу та зв’язку продовжує існувати ряд проблем, на вирішення яких звертається недостатньо уваги. А саме:
- рівень сервісного обслуговування, організація графіка руху та санітарно-технічний стан рухомого складу і споруд на автомобільному та залізничному транспорті;
- дотримання вимог чинного законодавства під час перевезення пільгових категорій населення;
- проблема житлових умов працівників галузі транспорту;
- питання праці та заробітної плати; 
- зловживання посадовими особами підприємств транспорту та зв’язку своїм службовим становищем;
- закриття поштових відділень, втрата поштових відправлень.
Результати опрацювання звернень громадян та особистого прийому дозволяють зробити висновки, що робота зі зверненнями громадян потребує покращення і, у першу чергу, у частині якості та повноти опрацювання проблем, що порушуються громадянами, та ведення постійного моніторингу якості послуг, які надає транспортна галузь.
При розгляді звернень громадян вживаються заходи щодо кваліфікованого, об"єктивного та своєчасного розгляду, оперативного вирішення викладених у них питань відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів України. Проводяться заходи щодо запобігання у подальшому таких порушень.
Щоквартально у Міністерстві інфраструктури України проводиться аналіз та узагальнюється практика розгляду звернень громадян шляхом складання звітної документації, яка розміщується на офіційному веб-сайті Міністерства.
 
Додаток 1
Додаток 2



Додати коментар

Користувач:
email:





Market ebbs and flows
Chaos turned into order
Capital's heartbeat.

- Fin.Org.UA

Новини

17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 26.04.2024
17:44 - Денис Башлик: Ринок земель в Україні здатен впоратися з будь-якими викликами, завдяки чітко визначним передумовам
17:37 - Японія продовжуватиме підтримку українського енергосектору: Зустрічі Германа Галущенка з представниками Уряду Японії
17:32 - Затверджено порядок організації психіатричної допомоги особам, стосовно яких передбачається застосування примусових заходів медичного характеру
17:29 - Продовжено строки на подання заявки для розрахунку обсягу квот щодо діяльності з культивування рослин роду коноплі — рішення уряду
17:26 - Уряд ухвалив постанову щодо строків державної атестації наукових установ
17:20 - Національний банк України анонсував низку кроків з валютної лібералізації
17:20 - Ухвалено закон щодо врахування страхового стажу закордоном для пенсії в Україні
17:11 - НБУ знизив тарифи на видачу готівки
17:02 - Уряд затвердив Порядок використання коштів на підтримку проектів зі значними інвестиціями
17:00 - Понад 25 тис. адмінпослуг з питань ведення Державного земельного кадастру надано на Львівщині з початку 2024 року
16:53 - Підтримуємо бізнес Харківщини: підприємці зможуть отримати вдвічі більший грант від держави на розвиток, - Юлія Свириденко
16:51 - Уряд продовжив дію положення про покладання спеціальних обов'язків на учасників ринку електроенергії
16:50 - Торік на утримання Чорнобильської зони відчуження витратили менше коштів, ніж планували
16:45 - Ложная тревога с интервенциями в иене?
16:44 - Сума вкладів українців у банках у березні зросла на 20 мільярдів – Фонд гарантування
16:44 - Дмитро Кулеба: Україна спільно з Латвією нарощує виробництво дронів
16:42 - Без бар'єрів до професійної реалізації: послуги для людей з інвалідністю
16:32 - Уряд ухвалив низку рішень для посилення економічної стійкості, — Прем’єр-міністр
16:30 - Уряд затвердив Порядок ведення Єдиного державного реєстру обладнання для підготовки або обробки тютюну
16:30 - Національний банк ухвалив рішення анулювати страховику усі ліцензії та звернутися до суду із заявою про відкриття ліквідаційної процедури
16:18 - Прем’єр-міністр: Уряд продовжив дію пільгової ціни на електроенергію для населення
16:18 - Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня
16:17 - Україна направила до Судану чергову партію гуманітарного зерна
16:14 - Промова Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля на засіданні Уряду
16:09 - Правоохоронці проводять обшуки у КП "Київекспертиза" - КМДА
16:04 - Представники МОН зустрілися з литовськими урядовцями
16:00 - Маргарита Сокоренко: Україна повинна подолати проблеми щодо переповненості в’язниць та поліпшення умов утримання
16:00 - Курси валют, встановлені НБУ на 29.04.2024
15:53 - Руслан Стрілець провів зустріч з командою Агентства США з Міжнародного розвитку USAID Україна


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.8816
Канадський долар28.9972
Юань Женьміньбі5.4649
Чеська крона1.6867
Данська крона5.691
Гонконгівський долар5.0584
Форинт0.108183
Індійська рупія0.47511
Рупія0.0024423
Новий ізраїльський шекель10.4009
Єна0.25254
Теньге0.089457
Вона0.028796
Мексиканське песо2.2942
Молдовський лей2.22
Новозеландський долар23.5629
Норвезька крона3.5997
московський рубль0.43076
Сінгапурський долар29.0888
Ренд2.0991
Шведська крона3.6272
Швейцарський франк43.4084
Єгипетський фунт0.8269
Фунт стерлінгів49.5494
Долар США39.6015
Білоруський рубль14.3943
Азербайджанський манат23.2923
Румунський лей8.5282
Турецька ліра1.218
СПЗ (спеціальні права запозичення)52.1706
Болгарський лев21.6995
Євро42.4409
Злотий9.8181
Алжирський динар0.29133
Така0.35452
Вірменський драм0.099159
Домініканське песо0.66115
Іранський ріал0.00092851
Іракський динар0.029769
Сом0.43587
Ліванський фунт0.000436
Лівійський динар8.0586
Малайзійський ринггіт8.2657
Марокканський дирхам3.8465
Пакистанська рупія0.14042
Саудівський ріял10.3982
Донг0.0015718
Бат1.07729
Дирхам ОАЕ10.6188
Туніський динар12.4776
Узбецький сум0.0030882
Новий тайванський долар1.221
Туркменський новий манат11.1421
Сербський динар0.36025
Сомоні3.561
Ларі14.9113
Бразильський реал7.2282
Золото92856.01
Срібло1091.89
Платина36302.7
Паладій38449.1

Курси валют, встановлені НБУ на 29.04.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2262861046.391046.391046.391046.391307987.50
2276561080.091080.091080.091080.09237619.80
2288111063.621063.621063.621063.6237226.70
229025985.42985.42985.42985.42782423.48
229470921.25921.25921.25921.25644875.00
2302621060.181060.181060.181060.18106018.00
CRSR061024.551025.321024.551025.3213328.39
FCOM011055.931055.931055.931055.9335901.62
FSTF021021.481022.251021.481022.2533733.48
USGK78454545454545454519657125.00

Дані за 26.04.2024