Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Міністерства інфраструктури України за ІІІ квартал 2018 року

16.10.2018 20:16 | Міністерство інфраструктури України

16 Жовтня 2018, 12:51У період з 01.07.2018 до 30.09.2018 до Міністерства інфраструктури України надійшло 720 зверненнь громадян з усіх регіонів України.
Найбільша кількість звернень у цей період надійшла від громадян міста Києва (94), Київської (28), Львівської (19) та Одеської  (21) областей.
Індивідуальних звернень надійшло - 491, колективних - 33.
Спостерігається динаміка збільшення кількості звернень громадян, які надходять з питань, вирішення яких не належить до компетенції Міністерства інфраструктури України. У зверненнях порушуються проблеми не тільки окремих осіб,  а й колективів чи груп людей, що призводить до об’єднання громадян з метою впливу на органи державної влади для вирішення життєво важливих питань, які тривалий час не вирішуються в регіонах або на підприємствах.
У колективних зверненнях громадяни в основному порушували питання організації графіка руху на залізничному та автомобільному транспорті, звільнення з підприємств транспорту в результаті реорганізації підприємств. Подібні звернення свідчать про недоліки в організації функціонування окремих ланок та окремих напрямів галузі транспорту щодо задоволення населення у перевезеннях, забезпечення достатнього рівня сервісу, вирішення соціальних питань працівників у галузі, закриття поштових відділень.
Загальний аналіз звернень засвідчує, що громадяни переважно порушують питання:
1. Обслуговування на підприємствах транспорту
Найбільше це стосується неналежного рівня сервісу, незадоволення громадян організацією графіка руху та скасування поїздів приміського та далекого сполучення, відміни зупинок поїздів на багатьох станціях та зупиночних пунктах (значна частина є колективними), необґрунтоване з погляду заявників, підвищення тарифів на послуги транспорту.
Найчастіше громадяни звертаються з питань пільгового проїзду, зокрема зі скаргами на відмову водіїв автомобільного транспорту та касирів автостанцій у реалізації права пільгового проїзду окремих категорій громадян.
Деякі громадяни звертаються зі скаргами на те, що в окремих залізничних касах не видають квитки за посвідченнями, що надають право на пільговий проїзд.
Велика кількість звернень стосується здійснення перевезень пільгових категорій громадян автомобільним транспортом. Неврегульованість на законодавчому рівні питання відшкодування за виконання такого виду перевезень створює умови до виникнення конфліктних ситуацій під час їх здійснення.
2. Невирішеність проблем соціальної сфери та поштових послуг
Значна частка звернень громадян стосується питання покращення житлових умов та виділення матеріальної чи благодійної допомоги.
Також існує проблема в сфері надання поштових послуг. Громадяни у своїх зверненнях скаржаться на закриття поштових відділень, втрати поштових відправлень, несвоєчасну виплату пенсії, сплати комунальних послуг. А також жителі сільської місцевості скаржаться на запровадження пілотного проекту ПАТ «Укрпошта» - «Сільське відділення», мета якого – нібито покращити якість обслуговування населення. І ще одна проблема – під час оптимізації в ПАТ «Укрпошта» не продумали, що якісь села дійсно малі, і їх може обслуговувати двоє листонош, а деякі села області доволі великі, і тут двома співробітниками пересувних відділень не обійтися. Скарги надходять також від працівників ПАТ «Укрпошти» на мізерну заробітну плату, відсутність коштів на ремонт службових приміщень, брак спецодягу та засобів індивідуального захисту, незручний графік прибуття поштових машин до відділень. Все це призводить до того, що листоноші розносять кореспонденцію та пенсії до пізнього вечора, що крім небезпеки для життя листонош, викликає ще й нарікання та скарги на їх адресу з боку місцевих жителів, а це переважно пенсіонери.
3. Виробничої діяльності
Питання працевлаштування та звільнення, в тому числі пов’язані з реорганізаційними заходами на підприємствах залізничного транспорту та пошти, залишаються проблемними. Працівники ж відділень поштового зв’язку та мешканці сільської місцевості скаржаться переважно на невідповідність рівня заробітної плати листонош їх важким та специфічним умовам праці.
Громадяни в основному зверталися з питань незадовільного рівня сервісного обслуговування, незадовільного санітарно-гігієнічного стану рухомого складу та споруд транспортно-дорожнього комплексу, праці та заробітної плати, пільгового проїзду у міських та міжміських маршрутних таксі, покращення житлових умов працівників та пенсіонерів залізниці, працевлаштування, питання ліцензування діяльності на автомобільному транспорті та порушень при проведенні конкурсів на визначення перевізника на пасажирські перевезення тощо. Звернення громадян на особистих прийомах засвідчують, що вони є результатом невирішення проблем, з якими громадяни зверталися попередньо, а в окремих випадках - і неодноразово, за місцем роботи  та  проживання,  до  керівництва  залізниць,  ПАТ  «Укрзалізниця», ПАТ «Укрпошта», Державного агентства автомобільних доріг України, місцевих органів державної влади і не отримали бажаного результату щодо вирішення своїх проблем на місцях.
Подібні випадки звернень можуть свідчити про факти формалізму в процесі їх опрацювання в ПАТ «Укрзалізниця», Державній службі України з безпеки на транспорті, ПАТ «Укрпошта», Державному агентстві автомобільних доріг України, а також використання громадянами свого конституційного права звертатися до органів державної влади з надією вирішити свої проблеми, і, навіть ті, які мають вирішуватися тільки у судовому порядку.
Найбільша кількість звернень громадян знаходилась на опрацюванні в Державній службі України з безпеки на транспорті (135), Державному агентстві автомобільних доріг України (86) та Департамент управління об’єктами державної власності (по роботі ПАТ «Укрпошта)  (84).
 Аналіз звернень та результати їх розгляду можуть засвідчувати, що у галузі дорожньо-транспортного комплексу та зв’язку продовжує існувати ряд проблем, на вирішення яких звертається недостатньо уваги. А саме:
- рівень сервісного обслуговування, організація графіка руху та санітарно-технічний стан рухомого складу і споруд на автомобільному та залізничному транспорті;
- дотримання вимог чинного законодавства під час перевезення пільгових категорій населення;
- проблема житлових умов працівників галузі транспорту;
- питання праці та заробітної плати; 
- зловживання посадовими особами підприємств транспорту та зв’язку своїм службовим становищем;
- закриття поштових відділень, втрата поштових відправлень.
Результати опрацювання звернень громадян та особистого прийому дозволяють зробити висновки, що робота зі зверненнями громадян потребує покращення і, у першу чергу, у частині якості та повноти опрацювання проблем, що порушуються громадянами, та ведення постійного моніторингу якості послуг, які надає транспортна галузь.
При розгляді звернень громадян вживаються заходи щодо кваліфікованого, об"єктивного та своєчасного розгляду, оперативного вирішення викладених у них питань відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів України. Проводяться заходи щодо запобігання у подальшому таких порушень.
Щоквартально у Міністерстві інфраструктури України проводиться аналіз та узагальнюється практика розгляду звернень громадян шляхом складання звітної документації, яка розміщується на офіційному веб-сайті Міністерства.
 
Додаток 1
Додаток 2



Додати коментар

Користувач:
email:





Diversify risk,
Don't put all your eggs in one,
The market takes all.

- Fin.Org.UA

Новини

12:05 - Інвестиційний процес в ОГТСУ: ефективність, прозорість, контроль
12:00 - В ЕСОЗ верифіковано дані про понад 370 тисяч медичних працівників
11:58 - За понад 24 місяці війни росія пошкодила 1 543 об’єкти медзакладів та ще 204 — зруйнувала вщент
11:52 - Мінцифри: На Дніпропетровщині відкрили ще один модернізований ЦНАП
11:44 - Українська національна збірна здобула рекордні 76 медалей на змаганнях United States Air Force Trials 2024
11:40 - Мінфін: Видатки загального фонду держбюджету у лютому становили 274,6 млрд грн
11:34 - Уряд розширив напрями підтримки для фермерських господарств
11:30 - Telegram залучив 330 мільйонів доларів за рахунок продажу облігацій
11:25 - Щодо оподаткування/звільнення від оподаткування ПДВ операцій з постачання лікарських засобів та медичних виробів
11:24 - Чи складається РК до ПН, складеної за операцією з вивезення товарів у митному режимі експорту, у разі зміни суми компенсації їх вартості?
11:23 - Рентна плата за видобування залізних руд: понад 918,5 млн грн отримав загальний фонд держбюджету від платників Дніпропетровщини
11:22 - Продаж квитків у кіосках та салонах транспортних засобів для пасажирів: чи можливо проводити розрахункові операції без застосування РРО/ПРРО?
11:20 - Про легалізацію ринку підакцизних товарів йшлося під час наради у Павлоградській міській раді
11:19 - Понад 97,1 млн грн єдиного податку – внесок аграріїв до місцевих бюджетів Дніпропетровщини
11:18 - Маск вважає корисним для інвесторів Tesla те, що він вживає кетамін
11:18 - Оподаткування доходу, отриманого фізичними особами від надання нерухомого майна в оренду
11:17 - Застосування РРО/ПРРО при наданні фінансових послуг
11:14 - До уваги платників податку на прибуток підприємств!
11:12 - Внесено зміни до форми податкової декларації про майновий стан і доходи
11:03 - Бно-Айріян М. К. - Інформація щодо проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади"
10:57 - Енергетична ситуація в регіонах на 19 березня
10:47 - Фонд гарантування остаточно виграв справу про стягнення 1,5 млрд з колишніх топів "Платинум Банку", серед яких Рожкова
10:46 - Без світла з різних причин залишаються 389 населених пунктів – "Укренерго"
10:23 - УЗ призначила додатковий поїзд до Трускавця 
10:20 - Китайський регулятор звинуватив Evergrande у завищенні виручки на $78 мільярдів
10:18 - Кращі європейські практики є орієнтиром для розвитку української фінансової системи, – Денис Улютін
10:10 - В Мінінфраструктури відбулась зустріч з сенатором США Ліндсі Гремом
10:03 - Команда від України вдруге бере участь у змаганнях European Money Quiz 2024
09:59 - Мінветеранів детально оцінює потреби ветеранів і ветеранок, членів їх родин та сімей загиблих Героїв для формування нової ефективної ветеранської політики
09:56 - Ситуація в енергосистемі на 19 березня


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.5984
Канадський долар28.7921
Юань Женьміньбі5.4145
Чеська крона1.6852
Данська крона5.6921
Гонконгівський долар4.9844
Форинт0.107456
Індійська рупія0.47006
Рупія0.0024831
Новий ізраїльський шекель10.6735
Єна0.26126
Теньге0.086648
Вона0.029222
Мексиканське песо2.3308
Молдовський лей2.203
Новозеландський долар23.7354
Норвезька крона3.6727
московський рубль0.42352
Сінгапурський долар29.1267
Ренд2.0618
Шведська крона3.7515
Швейцарський франк44.0987
Єгипетський фунт0.8261
Фунт стерлінгів49.63
Долар США38.9744
Білоруський рубль14.1663
Азербайджанський манат22.9356
Румунський лей8.5382
Турецька ліра1.2065
СПЗ (спеціальні права запозичення)51.8788
Болгарський лев21.7043
Євро42.447
Злотий9.8443
Алжирський динар0.28321
Така0.3459
Вірменський драм0.094144
Домініканське песо0.65004
Іранський ріал0.00090593
Іракський динар0.029045
Сом0.42551
Ліванський фунт0.000425
Лівійський динар7.8762
Малайзійський ринггіт8.022
Марокканський дирхам3.7715
Пакистанська рупія0.13675
Саудівський ріял10.1456
Донг0.0015437
Бат1.05901
Дирхам ОАЕ10.3594
Туніський динар12.1956
Узбецький сум0.0030447
Новий тайванський долар1.20401
Туркменський новий манат10.8712
Сербський динар0.3516
Сомоні3.4733
Ларі14.3241
Бразильський реал7.6217
Золото84151.19
Срібло983.4
Платина36071.2
Паладій41305.07

Курси валют, встановлені НБУ на 19.03.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
227763982.82982.82982.82982.82529739.98
CRSR061041.421041.421041.421041.4244781.06

Дані за 18.03.2024