Звернення платників Соборного району м. Дніпра завжди розглядаються своєчасно
25.04.2017 12:51 | Fin.Org.UaДПІ у Соборному районі м. Дніпра повідомляє, що протягом січня-березня 2017 року на сервісний центр «Пульс» надійшло 3 звернення платників податків району (що дорівнює кількості звернень за відповідний період 2016 року), з яких:
щодо корупційних дій - 1;
черги в ЦОП – 2.
Нагадуємо, що "Пульс" – це "гаряча телефонна лінія", що працює за принципом зворотного зв'язку. Оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
"Пульс" надає представникам бізнесу можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників податкової та митної служби та оперативно розв'язати суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу "Пульс": (044) 284-00-07.
Також, за січень – березень 2017 року до ДПІ у Соборному районі м. Дніпра надійшло 7 звернень громадян, що на 6 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року.
Станом на 31.03.2017 до інспекції надійшло 1 колективне звернення, (це на 1 звернення менше, ніж за відповідний період 2016 року).
З початку року до ДПІ не надійшло жодного повторного звернення.
Порушення термінів надання відповіді на звернення не було.
Що стосується публічної інформації, то з початку року до ДПІ надійшов 1 запит на отримання публічної інформації, що на 3 запита менше, ніж за відповідний період 2016 року. Необхідно зазначити, що запит надійшов від юридичної особи. За результатами розгляду запит задоволено.