Продуктивна робота сервісу «Пульс» зменшує рівень корупції в органах ДФС
20.02.2017 15:46 | Fin.Org.UaДПІ у Ссоборному районі м. Дніпра повідомляє, що протягом січня 2017 року на сервісний центр «Пульс» надійшло 2 звернення від платників податків Соборного району м. Дніпра (проти 5 звернень у відповідному періоді минулого року), з яких:
щодо корупційних дій - 1;
черги в ЦОП – 1.
Нагадуємо, що громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про можливі корупційні та кримінальні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів, переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, утворення черг на митних постах, в пунктах пропуску та у Центрах обслуговування платників, виникнення ситуацій, які можуть бути вирішені оперативно (перевищення терміну надання адміністративної послуги, відмова в записі на особистий прийом, відмова в прийнятті вхідної кореспонденції). Інформація приймається цілодобово.
При прийнятті інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДФС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна. У разі звернення представника заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник заявника не надає такі дані, інформація на антикорупційний сервіс «Пульс» не приймається.
Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.
Анонімні звернення не розглядаються.
Результатом такої роботи є викоріння корупції в органах податкової служби, зростання податкової культури у суспільстві та покращання сервісу обслуговування платників податків.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.