Вступне слово Прем'єр-міністра Володимира Гройсмана на засіданні Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2016 року

27.09.2016 19:04 | Fin.Org.UA по данным КМУ


ГРОЙСМАН В.Б. – Доброго дня, колеги! Розпочинаємо засідання Уряду. Порядок денний сформовано за пропозиціями міністерств.

Перше – хотів би розпочати з того, що бюджетний процес має особливе значення. І ще раз хочу підкреслити важливе питання – питання взаємодії міністрів, міністерств з профільними комітетами Верховної Ради. Я просив би неухильно брати участь у засіданні комітетів, обговорюючи бюджет. І також я маю надію на те, що депутати Парламенту внесуть необхідні пропозиції Уряду для того, щоб ми могли наближатися до фіналізації.

Я б дуже хотів, щоб ми збалансований Бюджет прийняли у встановлені законом терміни, вчасно, і це буде означати, що планово ми увійдемо в 2017 рік.

Дуже важливо, щоб Бюджет ми обговорювали як в стінах українського Парламенту, так і з профспілками, експертним середовищем. Тому я дуже просив би, щоб цей процес у кожному міністерстві відбувся. Запросіть експертів, обговоріть, отримайте зворотний зв"язок. Це надзвичайно важливо.

Вчора я зустрічався з науковцями. І науковці, Національна академія наук, університети висловили ряд своїх пропозицій щодо підтримки національної науки. Разом з тим ми дійшли згоди про те, що й сама система Національної академії має бути реформована. У цьому контексті ми знайдемо правильні рішення для того, щоб і науку підтримати, і використати наявні ресурси максимально ефективно, які ми можемо інвестувати у науку в 2017 році. Це є надзвичайно важливо.

Тому я б дуже просив, щоб таку роботу ви провели кожен у своєму міністерстві. Ця робота має дуже важливе значення.

Ми забезпечимо в Бюджеті зростання практично по всіх пріоритетах. Національна безпека і оборона – збільшення фінансування. Ми збільшуємо фінансування ремонту і реконструкції українських доріг. Ми підтримаємо українських аграріїв. Ми забезпечимо підвищення соціальних стандартів. Поки що планово це буде 10%, але ми завжди будемо використовувати будь-яку можливість, щоб підвищувати ці стандарти, так як ми зробили, наприклад, з вами в цьому році. Якщо в грудні було заплановано 5% зростання, з 1 грудня ми забезпечимо 10% зростання. Це сукупно по року 15%.

Ми закладаємо те, що сьогодні можливо, але все інше буде залежати від економічного зростання. Ми закладаємо сьогодні збільшення зарплати вчителям, лікарям, збільшення фінансування на забезпечення ліків. Ми зберігаємо децентралізацію, і це означає, що кошти будуть у місцевих бюджетах. Але все дуже важливо забезпечити за рахунок економічного зростання. Тому я в черговий раз хочу підкреслити, що бізнес-клімат у країні має змінюватися в кращий бік.

Ми розпочали достатньо непоганий діалог з бізнесом. Кожні декілька місяців ми зустрічаємося і чуємо про те, які є реальні проблеми, що турбує сьогодні бізнес, і ми приймаємо рішення. І хочу сказати, що за результатами таких зустрічей вже півтора-два десятки службовців першої ланки, в тому числі регіональних служб ДФС, митниці, вже звільнені з посад. І ми будемо підкреслювати персональну відповідальність.

Я б хотів, щоб сьогодні почули всі підприємці, незалежно в якій області вони працюють: якщо буде несправедливість застосовуватися по відношенню до українського підприємця, ми будемо знаходити винних у цьому, будемо звільняти їх з роботи, і вони будуть нести за це відповідальність.

Дуже важливо, щоб економічне зростання супроводжувалося нормальним бізнес-кліматом, відсутністю будь-якого тиску і т.д. Хотів би сказати, що ми запроваджуємо інновації, наприклад, у митниці. Вже є "єдине вікно", розпочинає роботу міжрегіональна митниця, запущена митна сотня, яка зараз працює, і я думаю, що ми скоро маємо почути результати роботи митної сотні з точки зору перешкоджання контрабанді в країні.

Але вже сьогодні можливо сказати, що у серпні вже відбулося зростання надходжень від роботи української митниці. Якщо у травні, коли ми заявили, що цей пріоритет для нас є важливим, ми мали зниження сплати, тому що всі перестали вести контрабандний товар, почали очікувати того, що ми передумаємо, що не вистачить у нас сили волі для того, щоб відстояти цю позицію. Але коли зрозуміли, що ми надовго, одразу почали завозити товари, сплачувати митні платежі. По серпню план був 19 млрд. плюс, ми отримали 21 млрд. плюс. Це означає, що більше ніж 2 млрд., а якщо бути точним, то 2 млрд. 340 млн., потрапили до державної скарбниці в рахунок того, що ми знищуємо оборудки, які відбуваються у митниці. Але там ще все тільки на початку, там ще багато потрібно змінити. Тобто, з одного боку, ми будемо змінювати адміністративними методами і якимись швидкими діями, але треба змінювати всю систему.

Ви пам’ятаєте, що, за результатами візиту в США, я запросив чи звернувся за підтримкою в реформі української митниці. Фактично на минулому тижні, 19 вересня, вже відбулася фінальна частина звіту та оприлюднення “дорожньої карти” наших американських колег, які працювали по декілька тижнів і влітку, і зараз працюють. Дуже чіткий план дій щодо реформи української митниці. Фактично найближчим часом ми його затверджуємо, і далі вже будуть більш системні кроки щодо наведення порядку на українській митниці.

Я б дуже хотів, щоб ми змінили систему, і система працювала прозоро й ефективно в незалежності від того, хто нею управляє. І в даному випадку я хотів би підкреслити, що дуже важливо, щоб український бізнес відчував себе абсолютно комфортно при бізнесі, при імпорті та при експорті нашої продукції. Більше хочу підкреслити, що “єдине вікно” сьогодні показує свою ефективність, що не треба бігати по всіх службах, а є “єдине вікно-звернення”, де проводяться всі оформлення. Але це тільки початок, це перший паросток.

Окремо хотів би сказати, що в цій реформі передбачено дуже важливий компонент – це повна реформа, перезавантаження служби внутрішньої безпеки Державної фіскальної служби. Внутрішня безпека – це має бути дуже серйозний контркорупційний орган всередині самої системи ДФС. І ми його перезавантажимо, ми створимо там нові стимули, мотивації. Ми публічно відберемо туди людей для того, щоб вони мали високу довіру. І таким чином ми підірвемо будь-які корупційні основи всередині самої системи, яка, на превеликий жаль,  десятиріччями уражена корупційними проявами. Я думаю, що кожен підприємець розуміє, про що я говорю сьогодні.

Але ще раз хочу підкреслити, персональна відповідальність буде абсолютно невідворотною. Начальник відділу, керівник ДФС, заступник, керівник митниці будуть звільнені негайно, якщо тільки ми будемо бачити, що вони тиснуть на будь-який чесний бізнес в Україні.

Окремо хотів би сказати, що нам треба змінювати й систему адміністрування податків. І на мій погляд, команда Міністерства фінансів, Міністр фінансів напрацювали достатньо гарний документ, який може лягти в основу змін до податкової системи. Це означає, що ці зміни будуть у першу чергу покликані на те, щоб спростити адміністрування, те, за що чіпляються постійно ті, хто перевіряють: то не такий звіт, то не така цифра, то не так зробили. Потім, як я вже неодноразово говорив, мільйонні штрафи, а потім за відкати ці штрафи починають списувати.

Тому питання адміністрування – надважливе сьогодні, навіть більше, ніж самі ставки податків, тому що ставки податків у принципі є прийнятними. Єдине, що треба зробити систему зрозумілою та прозорою. Я думаю, що найближчим часом Міністерство фінансів внесе свою пропозицію Уряду, Уряд розгляне, і після того ми можемо говорити про те, що спільно з Парламентом ми будемо супроводжувати ці зміни, і вони якісно змінять ситуацію щодо адміністрування податків.

Тому сьогодні ми першим питанням заслухаємо інформацію ДФС. Роман Насіров присутній, надасть інформацію за 8 місяців роботи ДФС і по напрямку ДФС податкової, і по напрямку митної служби.

 

 
 

Додати коментар

Користувач:
email:





Long-term investments,
Patience and discipline pay,
Slow and steady growth.

- Fin.Org.UA

Новини

16:00 - Курси валют, встановлені НБУ на 29.04.2024
15:36 - Оновлено низку тарифів Національного банку
15:20 - Страховий ринок Словенії в 2023 році зріс на 9% до 3 млрд євро
15:20 - Навіщо страховикам потрібні структуровані дані та інтеграція AI-технологій?
15:20 - ПФТС та "Українська біржа" можуть втратити ліцензії через порушення ліцензійних умов
15:20 - Страховий ринок Польщі в 2023 році зріс на 17,6% до 18 млрд євро
15:20 - Європарламент схвалив нові зміни до Директиви Solvency II в страхуванні
15:20 - Індія "акредитувала" російських страховиків на страхування експорту нафти
15:20 - Рівень зарплати у 2024 році планують підвищити 72% компаній, 74% відчувають дефіцит кадрів
15:20 - Нацбанк повернув альтернативний сценарій та відмовився від прогнозів тривалої війни
15:05 - Україна та ЄС провели щорічний Діалог з прав людини: підсумки
14:41 - московія поновила доставку нафти державним "Совкомфлотом" до Індії - Reuters
14:28 - Який порядок оподаткування ПДФО іноземних доходів?
14:28 - Нацполіція та СБУ прийшли з обшуками до "Київтеплоенерго", робота підприємства заблокована
14:27 - МОЗ підтримує громади у цифровізації сфери охорони здоров’я
14:27 - Як формується загальний оподатковуваний дохід та сума витрат особи, яка провадить незалежну професійну діяльність?
14:23 - Чи може неповнолітня особа отримати ЕДП у КНЕДП ДПС та який порядок отримання?
14:22 - Сергій Орлов: Головне завдання в прогнозуванні повторних правопорушень – уніфікація оцінки ризиків
14:21 - Куди подавати реєстраційну заяву за ф. № 1-ПРРО суб’єкту господарювання для реєстрації ПРРО на відокремлений підрозділ (філію)?
14:20 - За яким ідентифікатором форми фізичні особи – резиденти подають в електронному вигляді Звіт про контрольовані іноземні компанії (КІК)?
14:19 - За використання рибних ресурсів до місцевих бюджетів Дніпропетровщини від платників надійшло понад 1,5 млн грн рентної плати
14:17 - Державний бюджет протягом трьох місяців п. р. отримав від платників Дніпропетровщини майже 12 млрд гривень
14:12 - Олександр Банчук: Пробація – це гарна альтернатива позбавленню волі в межах виконання цілей Стратегії реформування пенітенціарної системи
14:10 - Київ стягнув з підрядника метро на Виноградар 139 мільйонів, зароблених з незаконного депозиту
13:54 - Азербайджан може збільшити можливості експорту газу до Європи на 5 мільярдів кубометрів
13:50 - "Фармак" узяв участь у першому засіданні Альянсу ЄС з постачання критично важливих ліків
13:41 - Рада дозволила звільнення за неінформування про родичів у московії та окупованих територіях
13:35 - У Києві презентовано можливості Національного хабу інтелектуальної власності та інновацій для інноваційного розвитку України
13:25 - Крадіжка електричних кабелів паралізувала рух поїздів на заході Німеччини
13:20 - Marsh McLennan купує агенцію Fisher Brown Bottrell Insurance за $316 млн


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.8816
Канадський долар28.9972
Юань Женьміньбі5.4649
Чеська крона1.6867
Данська крона5.691
Гонконгівський долар5.0584
Форинт0.108183
Індійська рупія0.47511
Рупія0.0024423
Новий ізраїльський шекель10.4009
Єна0.25254
Теньге0.089457
Вона0.028796
Мексиканське песо2.2942
Молдовський лей2.22
Новозеландський долар23.5629
Норвезька крона3.5997
московський рубль0.43076
Сінгапурський долар29.0888
Ренд2.0991
Шведська крона3.6272
Швейцарський франк43.4084
Єгипетський фунт0.8269
Фунт стерлінгів49.5494
Долар США39.6015
Білоруський рубль14.3943
Азербайджанський манат23.2923
Румунський лей8.5282
Турецька ліра1.218
СПЗ (спеціальні права запозичення)52.1706
Болгарський лев21.6995
Євро42.4409
Злотий9.8181
Алжирський динар0.29133
Така0.35452
Вірменський драм0.099159
Домініканське песо0.66115
Іранський ріал0.00092851
Іракський динар0.029769
Сом0.43587
Ліванський фунт0.000436
Лівійський динар8.0586
Малайзійський ринггіт8.2657
Марокканський дирхам3.8465
Пакистанська рупія0.14042
Саудівський ріял10.3982
Донг0.0015718
Бат1.07729
Дирхам ОАЕ10.6188
Туніський динар12.4776
Узбецький сум0.0030882
Новий тайванський долар1.221
Туркменський новий манат11.1421
Сербський динар0.36025
Сомоні3.561
Ларі14.9113
Бразильський реал7.2282
Золото92856.01
Срібло1091.89
Платина36302.7
Паладій38449.1

Курси валют, встановлені НБУ на 29.04.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2262861044.281044.281044.281044.282331877.24
2276561078.061078.061078.061078.06324496.06
227763997.7997.7997.7997.7997.70
2289101070.431070.431070.431070.4364225.80
229025983.97983.97983.97983.97983970.00
229470919.69919.69919.69919.69962915.43
2302621056.261056.261056.261056.26637981.04
AZRF011041.421049.861041.421049.8612547.68
CRSR061024.551024.551024.551024.5517417.35
FSTF021014.051021.481014.051021.4861968.50
IFZEMA110011001100110022000.00
TATM4.54.54.54.5450.00
XS47781550015500155001550062000.00

Дані за 25.04.2024