Volkswagen готується до першого закриття виробництва в Німеччині за 88 років
17:05 | Економічна правдаVolkswagen припинить випуск автомобілів на своєму заводі в Дрездені — це перший випадок за всю 88-річну історію автовиробника, коли він зупиняє виробництво в Німеччині.Про це повідомляє агентство Financial Times.
Закриття складальної лінії відбувається на тлі тиску на грошовий потік найбільшого європейського автовиробника через слабкі продажі в Китаї, послаблення попиту в Європі та вплив американських мит на продажі в США.
Volkswagen вже деякий час намагається переглянути розподіл свого інвестиційного бюджету в розмірі близько 160 млрд євро на найближчі п"ять років, з огляду на довший життєвий цикл бензинових автомобілів.
"Ковзний" бюджет, який переглядається щороку, останніми роками скорочується: для періоду 2023–2027 років він становив 180 млрд євро.
Фінансовий директор концерну Арно Антліц у жовтні натякав, що в 2025 році чистий грошовий потік, який раніше прогнозувався близьким до нуля, може вийти у невеликий плюс.
Втім, аналітики зазначають, що тиск на компанію збережеться.
"Тиск на грошовий потік у 2026 році, безумовно, буде", — сказав аналітик Bernstein Стівен Райтман.
Він додав, що автогрупа шукає способи скоротити витрати й підвищити операційний прибуток.
За його словами, Volkswagen стикається з "масштабними" викликами, адже очікувано довший період експлуатації авто з двигунами внутрішнього згоряння вимагає нових інвестицій.
"Доводиться дивитися на нові покоління бензинових технологій", — підкреслив він.
З моменту запуску виробництва в 2002 році завод у Дрездені випустив менш як 200 000 авто — це менше половини річного обсягу головного заводу VW у Вольфсбурзі.
Закриття виробництва в Дрездені є для Volkswagen невеликим кроком у реалізації планів зі скорочення потужностей у Німеччині.
Ці зміни — частина угоди з профспілками, укладеної торік, яка також передбачає скорочення 35 000 робочих місць у бренду VW в Німеччині.
Голова бренду Volkswagen Томас Шефер заявив цього місяця, що рішення про зупинку виробництва було ухвалено "не легко", але "з економічної точки зору воно було необхідним".Довідка.
Завод у Дрездені спочатку задумувався як "вітрина" інженерних можливостей Volkswagen і починав із складання преміального седана VW Phaeton.
Після зняття Phaeton з виробництва у 2016 році майданчик перетворився на символ електрифікаційних амбіцій концерну, а останнім часом там випускали електричну модель ID.3.

