Більше клієнтів, менше шахрайства: як еквайринг допомагає будувати успішний бізнес
13:00 | Економічна правда
Помічали, що безготівкові платежі тепер є не лише в супермаркетах і закладах харчування, а й на ринках, у громадському транспорті, маленьких магазинчиках, на фермерських ярмарках тощо? Все тому, що нині, за статистикою, люди носять при собі значно менше готівки.
Крім того, необхідність встановлення терміналів для безготівкових оплат в Україні затверджено на законодавчому рівні (згідно з постановою КМУ від 29 липня 2022 р.
№ 894).
Тож приймання безготівкових платежів сьогодні є умовою для ведення бізнесу.
Які переваги бізнес отримує від встановлення платіжних терміналів, що потрібно для налаштування еквайрингу та чому послуга еквайрингу від Райффайзен Банку – це оптимальне рішення для підприємців, розбиралась "Українська правда".
Як працює еквайринг і хто зобов"язаний мати термінал
Еквайринг – це комплекс послуг, які передбачають можливість приймати оплату банківськими картками та NFC-пристроями (смартфонами, годинниками) через POS-термінали.
Основний документ, що регулює обов"язок підприємців встановлювати платіжні термінали (постанова № 894), був затверджений ще у 2022 році.
Це рішення НБУ та Уряду мало на меті детінізацію економіки та забезпечення прав споживачів на вибір зручного способу оплати.
Для бізнесу ж це означало необхідність інтеграції платіжних рішень у свою роботу.
Вимоги запроваджувались поетапно.
На сьогодні набрали чинності зміни до законодавства, які зобов"язують підприємців, що ведуть господарську діяльність у населених пунктах із чисельністю населення менше ніж п"ять тисяч осіб, забезпечити можливість безготівкових розрахунків (за винятком деяких категорій).
Оскільки наявність платіжних терміналів вже є не просто зручністю, а й зобов"язанням, затвердженим законодавчо, еквайринг переходить із категорії "бажаного сервісу" в розряд must-have для більшості торгових точок.
Головні переваги еквайрингу
Безконтактні платежі на сьогодні складають разючі 98% від загального обсягу транзакцій.
Для клієнтів – це насамперед зручність.
Можливість оплатити за товар чи послугу за допомогою терміналів підштовхує людей витрачати більші суми, оскільки вони не обмежені готівкою, яку мають при собі (статистика показує, що нині люди носять при собі менше готівки).
А для бізнесу – це спокій і впевненість.
Більше не доведеться хвилюватися щодо фальшивих банкнот і шахрайства, працювати з картками тепер набагато простіше й безпечніше.
Зокрема, за допомогою еквайрингу від Райффайзен Банку можна приймати до оплати пластикові картки Visa, MasterCard, Простір.
Серед головних переваг підключення еквайрингу можна виділити наступні:
зростання продажів – клієнти з картками або смартфонами частіше здійснюють імпульсивні та дорожчі покупки.
Відсутність термінала може стати причиною відмови від покупки;
безпека та зручність – зменшується потреба в готівці, що знижує ризики пограбувань, помилок при інкасації та фальшивих купюр;
автоматизація обліку – всі транзакції фіксуються в банківських системах, що спрощує бухгалтерський та податковий облік;
конкурентна перевага – наявність безготівкового розрахунку – це стандарт сучасної клієнтоорієнтованості.
Що потрібно, щоб підключити еквайринг
Для підключення еквайрингу необхідно насамперед мати статус підприємця або юридичної особи та відкритий рахунок у банку-еквайрі.
Далі – заповнити заяву на підключення та надати дані про свій бізнес.
Райффайзен Банк пропонує декілька різновидів еквайрингу – кожен підприємець може обрати найкращий для своєї діяльності варіант, щоб підняти якість обслуговування на новий рівень.
Серед можливих варіантів еквайрингу:
Торговий еквайринг – класичне рішення для офлайн-торгівлі, передбачає встановлення банківського POS-термінала в торговельній точці для приймання платежів через платіжні картки;
Торговий термінал + PPO (касовий апарат) – ця послуга об"єднує два сервіси (ПРРО + Android POS-термінал) для приймання безготівкових платежів, реєстрації розрахункових операцій та друкування фіскальних чеків;
Інтернет-еквайринг (E-com) – цілодобова онлайн-оплата на сайтах і в застосунках для бізнесу, що працює в мережі;
RaiPOS-термінал у смартфоні (на iOS та Android) – можливість приймати безготівкові платежі через смартфон або планшет, без встановлення термінала (через застосунок);
Pay by link (чат-бот) сервіс онлайн-оплати товарів карткою – спосіб, який дозволяє приймати платежі навіть без світла за допомогою QR-коду;
Смарткаса (POS-термінал + PPO в одному пристрої) – це універсальний апарат, що поєднує функції POS-термінала, касового апарата та системи обліку продажів; автономна робота до 72 годин активного користування.
"Еквайринг від Райффайзен Банку – це оптимальне рішення для підприємців, які прагнуть спростити процес прийому платежів, виконати вимоги податкової та забезпечити клієнтам комфорт", – коментують у банку.
Одна з головних особливостей терміналів від Райфу – це можливість не переривати діяльність навіть під час відключень.
Новітні термінали працюють в умовах блекауту.
Серед інших переваг терміналів від Райфу:
Інтеграція термінала банку з основними ПРРО компаніями в Україні (програмний реєстратор розрахункових операцій);найкраща конверсія по електронних платежах шляхом стандартів і роботи з іноземного процесингового центру (UPC);швидкий онбординг;чат-бот підтримка: швидка допомога у розв"язанні питань еквайрингу;періодичне проведення акцій з приємними умовами;
зарахування коштів від проведених операцій уже на наступний день;
видача готівки замість банкомата;
гість закладу може самостійно додати суму чайових.
"Райффайзен Банк допомагає бізнесу масштабуватися, надаючи не тільки фізичні термінали, а й цифрові інструменти, що спрощують фіскалізацію (інтеграцію з ПРРО) та управління фінансами.
Обирайте рішення, яке підходить саме вам!" – наголошують у банку.

