В Україні попит на електромобілі за рік виріс в 2,5 рази
10:50 | Економічна правда. Колонки
Сумарний обсяг сегмента легкових електромобілів за підсумками листопада становить 13,5 тис., що на 2,3% менше, ніж було у жовтні але на 143,8% більше відносно показників листопада-2024.
Про це повідомляє Інститут досліджень авторинку.
Йдеться, що основу складають імпортовані електромобілі з пробігом, частка таких 56,1%, або 7569 шт.
Другий за обсягами підсегмент цього разу — нові електроавто.
нових легковиків групи BEV було зареєстровано 3154 шт., що складає 23,4%.
І це перший раз, коли було досягнуто й перейдено відмітку у три тисячі перших реєстрацій, зазначають аналітики.
Вживані електроавто з внутрішнього ринку зайняли 20,5% у своїй групі, у кількісному вимірі це 2776 шт.
Згідно з аналітикою, показники за цими підсегментами змінились у порівнянні з минулими періодами:
Внутрішні перепродажі: –19,3% (порівняно з жовтнем), +50,6% (порівняно з листопадом 2024);
Імпорт вживаних: –4,6%, +170,4%;
Імпорт нових: +28,9% M-M, +252,0%.
Як повідомляють експерти, станом на кінець листопада в Україні (без урахування промислових електрокарів, тролейбусів, рейкових машин та групи "мото") парк електромобілів в Україні складає 214,7 тис.
одиниць.
Найбільше у ньому легковиків — 210,3 тис.
Вантажівок на електротязі 4,4 тис., також є кілька електробусів (9 шт.).
"Цікаво, що найбільше у нашому парку електромобілів марки Tesla — 20,2%, хоч від початку "електромобілізації" й донедавна лідирував Nissan, частка якого зараз 17,4%.
Третій у цьому списку Volkswagen, з часткою 12,2%", – підкреслюють аналітики.
За їхніми даними, середній вік у цьому сегменті парку — 5,6 року, що робить його наймолодшим серед усіх інших сегментів.
Нагадаємо:
За підсумками жовтня сумарний обсяг сегмента легкових електромобілів (імпорт нових та вживаних, внутрішні перепродажі) становив рекордні (вкотре) 13,3 тис., що на 4,8% більше, ніж було у вересні, та на 99,8% більше відносно торішніх показників жовтня 2024.

