Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»
15:27 | Fin.Org.UaУправлінню організації роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС), доручено організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи - сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС.
Всього у січені – листопаді 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 106 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань щодо:
- нарахувань в ІКП – 55 звернень (52%);
- отримання адміністративної послуги - 13 звернень (11,34 %);
- роботи ЦОП – 1 звернення (1%);
- режиму і порядку роботи – 3 (2,8%);
- обліку платників податків – 3 (2,8%);
- відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (1,9%);
- ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 24 звернень (22,65 %);
- реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 2 звернення (1,9 %);
- отримання податкової знижки – 2 звернення (1,9 %).
Протягом січня - листопада 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 201 звернення, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр». Загальна тематика звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 72 (35,8%); контрольно-перевірочна робота – 40 (19,9%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –31 (15,4%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника
податків – 20 (10,0%);
- податкова заборгованість – 14 (7,0%);
- отримання довідки про доходи – 4 (2,0%);
- податкова знижка – 3 (1,5%);
- інші питання – 17 (8,4%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 38 звернень. Загальна тематика:
- контрольно-перевірочна робота - 19 (50,0%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 12 звернень (31,6%); отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (5,3%);
- отримання довідки про доходи – 2 (5,3%); інші питання – 3 (7,8%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 61 одиницю (січень – листопад 2024 року – 140 звернень) та кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» збільшилась на 28 одиниць (січень – листопад 2024 року – 10 звернень).

