Звернення громадян - у фокусі уваги податківців Дніпропетровщини
15:26 | Fin.Org.UaГоловне управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) повідомляє.
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи податкової служби.
ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennva@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні – листопаді 2025 року до ГУ ДПС надійшло 943 звернень громадян, з них – 943 заяви.
Загальна тематика письмових звернень: інформування про ухилення від сплати податків – 579 звернень (61,4%);
контрольно-перевірочна робота – 59 звернень (6,26%);
податок на майно – 134 звернень (14,21%);
аграрна політика та земельні відносини – 34 звернень (3,61%);
єдиний внесок – 20 звернень (2,12%);
відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 16 звернень (1,69%);
інші питання – 101 звернення (10,71%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків у 2025 році збільшилась на 309 одиниць (січень – листопад 2024 року – 634 звернень).
На виконання статей 22 та 23 в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
У січні – листопаді 2025 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 11 особистих прийомів громадян.

