Українці готові витратити чверть доходу на свята – Inweb
18:45 | Економічна правда. ПублікаціїГромадяни України витрачають більшість свого заробітку (77% місячного бюджету) на базові потреби, але при цьому 44% громадян готові витратити чверть свого доходу на святкові покупки.
Про це йдеться у дослідженні агенції у digital-маркетингу Inweb.
У дослідженні також зазначають, що українці витрачають майже 5% річного обсягу у категорії "Продукти" за 10 днів до Нового року.
Отже, кінець грудня концентрує стільки ж транзакцій, як середній місяць року.
Зумери витрачають менше, але роблять вибір інакше: 95% шукають знижки, 74% надихаються інфлюенсерами, 43% використовують ШІ для пошуку подарунків.
Попит на техніку залишається стабільним, але покупці шукають вигідніші пропозиції: частіше користуються кешбеком (40%), купонами (15%) і оплатою частинами (56%).
При цьому середній чек знижується, а кількість покупок — зростає.
Косметика та парфуми мають пік наприкінці грудня, а книжковий попит тягнеться до січня — завдяки подарунковим наборам і розпродажам.
Обидві категорії демонструють стабільність і високий рівень довіри споживачів.
Майже половина покупців у світі (47%) планує дарувати не речі, а враження: сертифікати, події, відпочинок.
Це тренд на персоналізацію і гнучкість, який бізнесу варто врахувати у створенні оферів.
Нагадаємо:
Після зміни правил перетину кордону для чоловіків віком 18-22 років у серпні 2025 року український ринок праці відчув різкий відтік молодих кадрів.

