Глобальний прорив року: коньяк AZNAURI став №1 Brand of the Year у Лондоні
12:30 | Економічна правда13 листопада 2025 року в самому серці Лондона відбулася урочиста церемонія міжнародної премії The Spirits Business Awards, яка щорічно відзначає найкращих представників світової індустрії алкогольних напоїв.
Цього року перемогу в номінації "Бренд року" (BRAND OF THE YEAR) у категорії коньяків та бренді здобув AZNAURI — міжнародний бренд, який підкорює світ своєю якістю, характером і філософією.
Премія Spirits Business Awards започаткована у 2019 році авторитетним британським виданням The Spirits Business.
Це найпрестижніша британська премія, яку можна порівняти з врученням Оскару в алкогольній індустрії.
Вона відзначає інноваційність, професіоналізм, а також внесок та досягнення компаній, брендів, виробників, закладів HoReCa і галузевих фахівців, що формують сучасну культуру споживання алкогольних напоїв.
До складу журі увійшли 15 міжнародних провідних експертів — власники барів, консультанти, представники медіа та профільних організацій.
Вони оцінювали бренди з усього світу у ключових категоріях: горілка, джин, віскі, ром, коньяк/бренді та інші.
У фінальний шортліст номінації BRAND OF THE YEAR в категорії коньяк/бренді потрапили бренди з Франції та Британії, однак найвищу оцінку журі отримав саме AZNAURI, підтвердивши статус глобального лідера у своїй категорії.
До речі, минулого року звання BRAND OF THE YEAR у цій категорії отримав Remy Martin, почесно передавши цей титул AZNAURI у 2025.
"Бренд AZNAURI швидко став лідером категорії та дійсно виділяється своїми швидкими темпами зростання, динамікою продажів, кількістю відзнак та продуктових інновацій.
Це вражає, особливо враховуючи труднощі, з якими стикається бренд в Україні зараз, демонструючи неймовірну стійкість" - коментує Меліта Кілі, головна редакторка та голова журі премії Spirits Business Awards.Під час церемонії вручення нагороди СЕО компанії GLOBAL BEVERAGE TRADE Олексій Друзенко зазначив: "Перемога стала можливою завдяки трьом фундаментальним принципам, яких дотримується компанія: високій та стабільній якості продукту, сильній команді професіоналів, що працюють над брендом, та магнетичній емоційній складовій, яку транслює бренд AZNAURI.
Але найщирішу вдячність я хочу висловити нашим поціновувачам, які кожного разу роблять свій свідомий вибір на користь AZNAURІ.
Ми вдячні їм за довіру та зробимо все, щоб і надалі їй відповідати."
Це перша перемога AZNAURI на Spirits Business Awards, але далеко не перше міжнародне визнання.
Другий рік поспіль бренд утримує звання № 1 у світі за темпами зростання серед коньяків та бренді за версією журналу Drinks International та The Spirits Business з середньорічним показником 68%.
У 2024 році AZNAURI отримав титул Brand Champion, перевищивши позначку 1 млн проданих дев"ятилітрових кейсів за доволі короткий період, ставши єдиним брендом у категорії коньяк з таким результатом.
Також бренд має численні медалі на дегустаційних конкурсах у США, Німеччині, Франції та Британії — за виняткові смакові характеристики та стабільну якість.
2025 рік для бренду особливий — AZNAURI святкує своє 10-річчя, що робить його одним з наймолодших брендів у світі, який за такий короткий час здобув міжнародне визнання та любов споживачів.
В Україні AZNAURI перетворився на справжню love mark — символ впевненості, сили та натхнення.
Його меседж "Сила Лева в тобі" відгукується кожному, хто продовжує рух уперед, незважаючи на виклики.
Довідка:
Бренд AZNAURI продається в Україні вже 10 років та представлений у трьох алкогольних категоріях: коньяк, тихі вина та ігристі вина.
Сьогодні AZNAURI є одним з найпопулярніших алкогольних брендів в Україні з показником знання 78% та показниками продажів більше 1,6 млн 9-тилітрових кейсів (що еквівалентно 14 млн літрів) .
Дистрибуція бренду покриває 90% торгових точок України, в тому числі бренд представлений у великих національних мережах як Сільпо, Фора, АТБ, ЕКО, Варус, Новус та багато інших.
У категорії коньяків бренд має широкий асортимент як класичних смаків, так і особливих колекцій, зокрема Special Edition і Flavored Collection.
В усі продукти AZNAURI інтегровано головний символ бренду – величного Лева, який уособлює силу, витримку, велич і благородство.
Нагадаємо, що 28 вересня 2025 року на виробничий комплекс Akkerman Distillery, який виготовляв продукцію AZNAURI для ринку України, була здійснена цілеспрямована масована атака 17-и ворожих БПЛА, яка повністю зруйнувала склад готової продукції, цех розливу та 250 тис пляшок готової продукції.
Важкий удар по виробництву не похитнув стійкість бренду AZNAURI на ринку.
А компанія відповіла на виклик інтенсивнішою роботою та ще більшою вірою у власні можливості й майбутню перемогу.
Достатні запаси продукції забезпечують доступність бренду AZNAURI для поціновувачів, на полицях магазинів.
А вже до кінця 2025 року компанія обіцяє відновлення нових поставок.

