Чи надсилається платнику рішення про автоматичне врахування таблиці даних платника ПДВ?
13:18 | Fin.Org.UaГоловне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (зі змінами) (далі – Порядок), платник податку на додану вартість (податок, ПДВ) має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) за встановленою формою згідно з додатком 5 до Порядку.
Згідно з п. 14 Порядку Таблиця подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника ПДВ.
Пунктом 16 Порядку визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування Таблиці, яке надсилається платнику податку в Електронний кабінет за допомогою електронних комунікацій в електронній формі з дотриманням вимог Податкового кодексу України (далі – ПКУ), законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851) та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155).
Відповідно до п. 17 Порядку у рішенні про неврахування Таблиці комісія регіонального рівня обов’язково зазначає підстави такого неврахування.
Таблиця враховується автоматично, якщо виконується умови, визначені п. 18 Порядку.
Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами затверджений наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (зі змінами та доповненнями) (далі – Наказ № 557).
Відповідно до п. 2 Наказу № 557 друга квитанція – це електронне повідомлення, що формується у форматі, затвердженому в установленому законодавством порядку, програмним забезпеченням контролюючого органу (адресатом) за результатами електронної ідентифікації, обробки, перевірки обов’язкових реквізитів електронного документа та засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації такого електронного документа. Тобто при автоматичному врахуванні Таблиці інформація про це буде зазначена в електронному повідомленні та відображена у другій квитанції.
Отже, у разі неврахування Таблиці платнику ПДВ в Електронний кабінет надсилається рішення технічними засобами електронних комунікацій в електронній формі з дотриманням вимог ПКУ, законів України № 851 та № 2155, а інформація про автоматичне врахування Таблиці зазначається у другій квитанції.

